0 3 0 0 0 15.11.2011„Pokaż się!” – zalety reklamy zewnętrznejProjekt został przedstawiony podczas konferencji prasowej, która odbyła się 15 listopada w Warszawie.
0 4 0 0 0 15.11.2011„Wpisz słowo” od RMF MaxxxRadio RMF Maxxx odświeżyło swą aplikację internetową „Wpisz słowo”. W pole tekstowe wpisać można dowolne słowo, które uruchamia jedną z blisko dwustu scenek wideo. Każda z nich dzieje się w radiu.
0 1 0 0 0 15.11.2011Zagrać z tyskomatemDzięki aplikacji „Zostań Mistrzem Tyskomatu”, która uruchomiona została 8 listopada, każdy internauta może sprawdzić swój refleks i zagrać w grę z tyskomatem – nowym gadżetem marki. Do wygrania jest łącznie ponad 1500 litrów piwa Tyskie.
0 1 0 0 0 15.11.2011„Zostań Milionerem Payback” – loteria dla klientów saloników KolporteraW salonikach prasowych Kolporter rozpoczęła się loteria promocyjna pt. „Zostań Milionerem Payback”. Główną nagrodą jest milion punktów, jakie można uzyskać na koncie programu bonusowego. Loteria zakończy się 31 stycznia 2012.
1 1 0 0 0 15.11.2011Największy kod QR w Dublinie (wideo)Giełda zakładów Betfair utworzyła w Dublinie kod QR z 2000 piłek futbolowych. Znak został zeskanowany za pomocą smartfonów przez dwóch (reprezentujących Irlandię i Estonię) skoczków spadochronowych, którzy w czasie wolnego lotu obstawili mecz swoich reprezentacji.
0 1 0 0 0 15.11.2011Serce i Rozum mają pół miliona fanów na FacebookuSerce i Rozum rządzą na Facebooku. Fan page Telekomunikacji Polskiej, animowany przez dwa pluszaki, jest już drugą pod względem liczby sympatyków stroną firmową w Polsce. Dobrze radzące sobie z konkurencją maskotki mają ponad 503 tys. fanów i wzbudzają lawinę „lajków”.
0 1 0 0 0 15.11.2011Interaktywna kampania kredytu hipotecznego Banku MillenniumZgodnie z mottem „Poczuj radość, jaką daje dom”, Bank Millennium rozpoczyna internetową kampanię kredytu hipotecznego. Ma ona wspierać klientów w procesie zakupu mieszkania, m.in. oferując pomoc w wyborze odpowiedniej lokalizacji.
1 1 0 0 0 15.11.2011Więzienny spot Plusa (wideo)Tym razem autorzy kampanii Plusa (agencja 303), najwyraźniej zainspirowani filmami typu „Prison Break” czy „Skazani na Shawshank”, zabierają nas do świata filmów więziennych. Po co? Aby rozwiać nasze ewentualne obawy związane z korzystaniem z Internetu w komórce.
0 1 0 0 0 15.11.2011Nowa wersja FreshMailaFreshMail w wersji 4.3 oferuje użytkownikowi nowe funkcjonalności, m.in. ankiety online, pola specjalne, lokalne blacklisty, załączniki w kampaniach, nowe tracking kody i szybsze SMS-y.
0 1 0 0 0 15.11.2011Platforma Loycon wprowadza kalendarzJest to kolejna funkcjonalność ułatwiająca planowanie kampanii marketingowych. Graficzne rozplanowanie w czasie prowadzonych promocji, komunikacji i aktywnych katalogów nagród odzwierciedla działania w ramach prowadzonego programu lojalnościowego.