0 1 0 23.02.2012Przyznano pierwsze certyfikaty Standardów Reklamy DisplayStworzone przez IAB Polska pod koniec ubiegłego roku Standardy Reklamy Display obowiązują od pierwszego stycznia. Tego samego dnia ruszył system certyfikacji Standardów. O pierwsze stemple ubiegały się największe podmioty na polskim rynku. 23 lutego ogłoszono listę firm, które przeszły system certyfikacji.
0 1 0 23.02.2012Zmiany w unijnych przepisachNa stronie GIODO pojawiła się informacja, że unijną dyrektywę o ochronie danych osobowych zastąpi rozporządzenie. Zasady ochrony danych osobowych w sektorze policji i wymiaru sprawiedliwości określi dyrektywa.
0 2 0 23.02.2012Raport: rynek reklamy w 2011 rokuRok 2011 zakończył się wzrostem rynku reklamowego na poziomie 1,9%. Mimo dość obiecującej sytuacji w pierwszym półroczu, drugie półrocze – a w szczególności czwarty kwartał – przyniosło wyraźne spowolnienie (spadek o -3,5% w Q4 2011 r.). Jest to przede wszystkim skutek reakcji koncernów międzynarodowych na informacje związane z drugą falą recesji.
0 1 0 23.02.2012Teczka Trendów 2012W Teczce Trendów 2012 znaleźć można 10 trendów, które będą wpływać na to, jak kupujemy, czego szukamy i o czym marzymy. Każdy trend został opisany i zilustrowany, oceniono także jego zasięg i potencjał na gruncie polskim. Publikację stworzyła firma 4p Research Mix.
0 1 0 23.02.2012Chusteczki Kleenex „Czułe dla nosa i noska”Na początku lutego wystartowała kampania reklamowa chusteczek Kleenex z balsamem ochronnym, prowadzona pod hasłem „Czułe dla nosa i noska”. Akcja potrwa do końca lutego.
1 3 0 23.02.2012B2B: Integracja marketingowych działań w sieci to podstawaZ opinii zebranych w raporcie „Integrating SEO, PPC, and SMM for B2B Companies” przez firmę Webmarketing 123 wynika, że dla firm ze środowiska Business-to-Business priorytetem roku 2012 jest konsolidacja działań różnych kanałów online (SEO, SEM, social media). Dostrzeżono nie tylko wagę skoordynowanych działań w sieci, ale także wzajemne oddziaływanie tych form promocji i sprzedaży.
0 1 1 23.02.2012Kobieta w social media: mniej powie o sobie, ale chętniej poleci markęKobiety są bardziej aktywne na portalach społecznościowych niż mężczyźni, ale mniej chętnie dzielą się osobistymi informacjami. Z jednym wyjątkiem: informacji o ich ulubionych markach – wynika z sondażu przeprowadzonego przez brytyjską firmę uSamp.
0 5 1 23.02.2012Starszy Polak unika kina i teatru, młody chętniej konsumuje kulturę: raportDo kina i do teatru chodzimy rzadko; najczęściej w wydarzeniach kulturalnych uczestniczą młodzi mieszkańcy większych miast – wynika z badania konsumpcji kultury przez Polaków, zrealizowanego przez IIBR/Gemius na zlecenie MyDeal.pl.
0 1 0 23.02.2012Pracownicy Kompanii Piwowarskiej wezmą udział w warsztatach „Ambasadorzy piwa”Od 22 lutego każdy z ponad 3 200 pracowników Kompanii Piwowarskiej weźmie udział w programie „Ambasadorzy piwa”. KP szkoli wszystkich swoich pracowników na temat kultury piwa i angażuje ich w działania na rzecz jakości w rynku.
0 1 0 23.02.2012Rozpoczyna się Schwarzkopf Elite Model Look 2012Od 17 marca do 26 maja agencja Elite będzie podróżować po Polsce poszukując przyszłych modelek. W konkursie mogą brać udział dziewczęta pomiędzy 14 a 22 rokiem życia.