0 1 0 0 0 30.01.2012Mobile Trends Awards 2011 rozdane27 stycznia w krakowskim hotelu Andel’s wręczono nagrody twórcom najlepszych rozwiązań i kampanii mobilnych 2011 r.
0 1 0 0 0 30.01.2012Pierwszy polski wydawca prasowy decyduje się na mikropłatności YetiPayMikropłatności YetiPay to najszybszy i najtańszy sposób na czytanie tygodnika „Wprost”. System YetiPay umożliwia wykupienie dostępu do konkretnych artykułów z bieżącego wydania tygodnika bezpośrednio na stronie Wprost.pl.
0 1 0 0 0 30.01.2012Nowa metoda badania emocjonalnej percepcji reklamFirma Millward Brown oraz Affectiva rozpoczęły oficjalną współpracę. Dzięki niej właściciele marek będą mogli uzyskać pogłębione informacje na temat emocjonalnego odbioru reklam telewizyjnych tych marek.
0 1 0 0 0 30.01.2012Rozpoczął się plebiscyt na najlepszą reklamę społecznąOd 30 stycznia można głosować na najlepszą polską kampanię społeczną zrealizowaną w 2011 roku. To pierwsza w Polsce akcja, która ma na celu wyróżnienie tych reklam o tematyce społecznej, które w największym stopniu poruszyły, zainteresowały i zyskały sympatię internautów. Głosowanie potrwa do 12 lutego.
1 1 0 0 0 30.01.2012Małgorzata Socha w reklamie „Flesza” i Sephory (wideo)Sephora wraz z dwutygodnikiem „Flesz. Gwiazdy & Styl” przygotowała walentynkową promocję dla czytelniczek. Akcja, reklamowana za pośrednictwem kampanii telewizyjnej „Flesza”, z udziałem aktorki Małgorzaty Sochy, rozpocznie się 30 stycznia i potrwa do 5 lutego.
0 1 0 0 0 30.01.2012Analiza cen usług mobilnego Internetu w Polsce: raport UKEUsługi mobilnego dostępu do Internetu stanowią jeden z najdynamiczniej rozwijających się segmentów rynku telekomunikacyjnego, czego odzwierciedleniem jest wzrastająca liczba użytkowników usługi i jej penetracji.
0 1 0 0 0 30.01.2012Wprowadzanie w błąd – Telecom Media, PTC, P4Reklama wprowadzająca w błąd, niepełne informacje w loteriach SMS-owych i bezprawne wysyłanie wiadomości zachęcających do wzięcia udziału w konkursie – to praktyki Telecom Media, P4, PTC, zakwestionowane przez prezes UOKiK.
0 1 0 0 0 30.01.2012ACTA: Wrzawa na Facebooku trwa – raportPo ubiegłotygodniowych protestach które przetoczyły się przez ulice polskich miast, w weekend media społecznościowe wrzały. Press-Service Monitoring Mediów tylko w ciągu trzech dni odnotował na Facebooku 16,7 tys. publicznych wpisów zawierających frazę „ACTA”.
0 1 0 0 0 30.01.2012Konkurs filmowy „Łódź oczami maratończyka”Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera wraz z siecią aptek Dbam o Zdrowie ogłaszają konkurs na film pokazujący Łódź z perspektywy Łódź Maratonu Dbam o Zdrowie. Prace konkursowe można nadsyłać do końca lutego.
1 1 0 0 0 30.01.2012History promuje serial „Mud Men” (wideo)Koncern medialny A+E Networks rozpoczyna drugą kampanię ATL promującą w Polsce nowy serial „Mud Men”, który będzie emitowany na kanałach History HD (od 31 stycznia) i History (od 7 lutego).