1 1 0 0 0 31.08.2011Nowa reklama Dębowego (wideo)Od września będzie można obejrzeć nowy spot reklamowy Dębowego. Spot, zatytułowany „Bogaty smak w każdej kropli”, wyemitowany zostanie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Zobaczyć go będzie można również w Internecie.
0 1 0 0 0 31.08.2011Jaga Hupało ekspertem w kampanii Philipsa1 września rusza ogólnopolska kampania Philips pod hasłem „Pokochaj swoje włosy”. Oficjalnym ekspertem kampanii została stylistka i właścicielka salonu fryzjerskiego Jaga Hupało.
0 1 0 0 0 31.08.2011Communication Unlimited dla Coca-Cola na UEFA Euro 2012Agencja Communication Unlimited wygrała przetarg na realizację dwóch programów Sole & Exclusive dla marki Coca-Cola podczas rozgrywek UEFA Euro 2012. Oba projekty prowadzone będą przez międzynarodowy zespół stacjonujący w Polsce i na Ukrainie stworzony specjalnie do realizacji działań związanych z rozgrywkami.
1 1 0 0 2 31.08.2011Nowa kampania reklamowa Cisowianki (wideo)Nowa kampania prezentująca Cisowiankę 0,7 Sport rozpoczęła się tuż przed pierwszym dzwonkiem. Zamiast szumu bijącego źródła czy górskich krajobrazów w reklamie prezentowana jest historia sprzed lat, kiedy polska piłka nożna przeżywała swój najlepszy okres. Motyw muzyczny pochodzi z serialu dla młodzieży z 1969 roku „Do przerwy 0:1”, którego fabuła opiera się na przygodach kolegów z podwórka spędzających wolny czas na wspólnej grze w piłkę.
2 1 0 0 0 31.08.2011Żywiec Męskie Granie – podsumowanie akcji (wideo)Zakończył się cykl koncertów tegorocznej edycji Męskiego Grania. Miał on miejsce w siedmiu polskich miastach: Żywcu, Warszawie, Krakowie, Lublinie, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu. Trasa rozpoczęła się w miejscu szczególnym dla pomysłodawcy i sponsora trasy – marki Żywiec. Zagrali m.in.: Voo Voo, Myslovitz, T.Love, Deriglasoff, Raz dwa trzy, Pink Freud, a także Leszek Możdżer, Lech Janerka, Adam Pierończyk i Wojciech Waglewski. W sumie 35 zespołów lub wokalistów.
0 1 0 0 0 31.08.2011Największe koncerny reklamowe ogłaszają wyniki finansowe za pierwsze półroczeDochody globalnego holdingu Havas, skupiającego takie agencje jak Euro RSCG czy MPG, wzrosły w pierwszym półroczu 2011 roku o 5,6 proc. – do 765 mln euro. To gorszy wynik od tych, jakie osiągnęli jego najwięksi konkurenci: WPP, Omnicom czy Publicis.
0 3 0 0 0 31.08.2011Z czym kojarzą się czołowi pracodawcyWizerunek pracodawcy coraz częściej staje się kartą przetargową w walce o najbardziej utalentowanych pracowników. Jak polscy studenci postrzegają firmy działające na rynku i jakie jest ich wyobrażenie o idealnym pracodawcy? Odpowiedź niosą wyniki badania Universum Student Survey 2011.
2 1 0 0 0 31.08.2011Angry Birds w kampanii T-Mobile w Polsce (wideo)1 września rozpoczyna się nowa kampania reklamowa T-Mobile, która wykorzystuje ogromną światową popularność gry Angry Birds. W spotach reklamowych przygotowanych do tej kampanii wykorzystane zostały motywy z wydarzenia zorganizowanego przez T-Mobile w Barcelonie. 11 maja każdy mógł jednym ruchem palca na ekranie smartfonu aktywować gigantyczną katapultę i zagrać w Angry Birds na żywo.
1 1 0 0 0 31.08.2011„Z punktu A do punktu G” – czwarta reklama Play z Wojewódzkim (wideo)29 sierpnia do emisji trafił czwarty z ośmiu spotów z Kubą Wojewódzkim, reklamujący program sieci Play „Testuj smartfona”. 30-sekundowy spot poświęcony jest nawigacji GPS. W reklamie wykorzystany został format zaczepnego wywiadu w programie „Kuba Wojewódzki”. Gość programu, Kuba 4G, opowiada o możliwościach wykorzystania nawigacji w smartfonach.
0 1 0 0 0 31.08.2011Dziennikarze najbardziej dochodowi dla stacji TVCzołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show-biznesu. Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej dochodowych dziennikarzy i publicystów.