0 2 0 0 0 22.11.2011Przedsiębiorcy oczekują od rządu zdecydowanych działańNowy rząd powinien zająć się przede wszystkim takimi sprawami, jak kiepskie prawo, wysokie koszty pracy i biurokracja, która utrudnia funkcjonowanie firm – tak uważają przedsiębiorcy uczestniczący w programie Rzetelna Firma. W badaniu „Rzetelność polskich przedsiębiorstw 2011 – trendy i bariery” ich ocenie poddana została także rzetelność polskich firm, do której podchodzą z mieszanymi uczuciami.
0 3 0 0 0 22.11.2011Najnowsze badanie NetTrackW porównaniu do wyników z czerwca 2011 roku odsetek aktywnych użytkowników Internetu w Polsce zasadniczo się nie zmienił: obecnie nieco przekracza on 55%. Wyraźnie widać, że dynamika wzrostu liczby internautów jest niska. Wydaje się, że głównym czynnikiem ograniczającym przyrost liczby aktywnych użytkowników Sieci jest bariera wieku. Struktura wiekowa internautów pozostaje bez zmian, z bardzo niską (poniżej 5%) penetracją Internetu wśród osób starszych.
1 1 0 0 0 22.11.2011Vigor Cardio dla sześćdziesięciolatków (wideo)Koncept trwającej do 24 grudnia kampanii skoncentrowany jest na nowości w portfolio marki Vigor – preparacie Vigor Cardio.
0 1 0 0 1 22.11.2011Ewa Wachowicz ambasadorką marki DafiFirma Formaster nawiązała współpracę z Ewą Wachowicz, autorką i gospodynią programu „Ewa gotuje”, nadawanego przez Polsat. Wachowicz znana jest również jako zdobywczyni tytułu Miss Polonia w 1992 r. oraz rzeczniczka rządu Waldemara Pawlaka (1993).
0 3 0 0 0 22.11.2011„Catch Papilloma”: gra edukacyjna dla kobietOd 21 listopada na Facebooku dostępna jest gra edukacyjna „Catch Papilloma”. Ta skierowana do kobiet inicjatywa służy popularyzowaniu wiedzy na temat profilaktyki raka szyjki macicy, który każdego dnia jest diagnozowany u dziesięciu Polek.
0 1 0 0 0 22.11.2011Modowy Blog Roku 2011Od 18 listopada do 3 stycznia przyszłego roku trwa konkurs, który ma wyłonić najlepsze amatorskie blogi poświęcone modzie.
0 1 0 0 0 22.11.2011VIII edycja Mikołajkowego Bloku ReklamowegoMikołajkowy Blok Reklamowy to okazja, aby pomóc potrzebującym dzieciom – podopiecznym Fundacji Polsat. Jak co roku wystarczy włączyć telewizję Polsat 6 grudnia o 18.45, tuż przed „Wydarzeniami”, i obejrzeć specjalnie przygotowany blok reklamowy.
0 1 0 0 1 22.11.2011Świąteczna kampania VivaboxZ początkiem listopada rozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa zestawów prezentowych Vivabox. Akcja pod hasłem „Najlepsze prezenty wybiera się samemu!” obejmuje reklamy na stacjach warszawskiego metra i w sieciach partnerskich firmy (m.in. salonach Empik), kampanię w Internecie i na Facebooku oraz działania PR.
1 1 0 0 1 22.11.2011Ruszyła kampania Samsung Galaxy Note (wideo)Spoty telewizyjne oraz reklamy prasowe podkreślają sposób pracy z nowym urządzeniem, łączącym funkcje smartfona i tabletu. Kampania potrwa do końca roku.
1 1 0 0 0 22.11.2011Zwykły facet zmieniony w bohatera – nowa kampania Old Spice (wideo)Gdy w Polsce króluje reklama Old Spice z muskularnym Isaiahem Mustafą, w Stanach Zjednoczonych rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa marki. Tym razem bohaterem spotu jest otyły mężczyzna, który w publicznej przebieralni wącha żel pod prysznic Old Spice.