0 1 0 0 0 14.12.2011Firmy z rynków wschodzących częściej wykorzystują media społecznościoweReklama to główny cel obecności firm w mediach społecznościowych, pozostałe to komunikacja z klientami i rekrutacja – wynika z najnowszego Grant Thornton International Business Report. Proporcjonalnie najwięcej przedsiębiorstw wykorzystuje media na rynkach rozwijających się: w krajach Ameryki Południowej, Indiach czy Chinach.
0 1 0 0 0 14.12.2011Pierwsza polska edycja konkursu Young Creative Chevrolet14 grudnia rozpocznie się pierwsza polska edycja konkursu Young Creative Chevrolet, skierowanego do studentów uczelni artystycznych oraz uczelni o profilach związanych z kategoriami konkursowymi: modą, filmem, fotografią i sztukami wizualnymi.
2 1 0 0 1 13.12.2011Świąteczne spoty Coca-Coli. Znów rozczarowanie? (wideo)W stacjach telewizyjnych można już oglądać tegoroczny spot Coca-Coli na Boże Narodzenie. Ku rozpaczy wielu widzów nie jest to jednak powrót do motywu wielkich ciężarówek i rytmicznego „Holidays are coming” (czy też „Coraz bliżej święta”).
0 1 0 0 0 13.12.2011Po finale Szlachetnej PaczkiDobiegła końca tegoroczna akcja Szlachetna Paczka. 10 i 11 grudnia świąteczna pomoc trafiła do niemal 12 tysięcy potrzebujących rodzin i samotnych osób w całej Polsce. Rozdano o 4 tys. paczek więcej niż w ubiegłym roku.
0 1 0 0 0 13.12.2011Firma Funkwerk wybrała agencję PRFunkwerk Plettac Electronic GmbH, który od początku grudnia br. oferuje w Polsce rozwiązania w zakresie telewizji przemysłowej, powierzył swe działania komunikacyjne agencji GutPR.
0 2 0 0 0 13.12.2011Ranking sklepów najczęściej wybieranych na świąteczne zakupyWiększość z nas nie zostawia świątecznych zakupów na ostatnią chwilę, a najczęściej wybieranymi sklepami są przed Bożym Narodzeniem: Biedronka, Media Markt, Sephora i Rossmann. To wyniki najnowszego badania Programu Jakość Obsługi.
0 3 0 0 0 13.12.2011Muppety reklamują wyroby BoschaKampania reklamowa powstała w związku z premierą filmu Disneya „Muppety”. Z tej okazji firma Bosch organizuje konkursy, w których można wziąć udział w sklepach AGD oraz na facebookowym profilu marki. Akcja trwa od 10 grudnia br. do 12 lutego 2012 r.
0 1 0 0 0 13.12.2011Edelman Polska wyodrębniła nowy działNowy dział agencji Edelman, Innovation and Tech, będzie zajmował się działaniami biura prasowego, strategią, organizacją eventów oraz działaniami związanymi z social media.
0 1 0 0 0 13.12.2011Juice-Social – nowa marka wydzielona ze struktur JuicePod marką Juice-Social wyodrębnioną ze struktur wrocławskiego studia Juice świadczone są kompleksowe usługi z zakresu social media marketingu. Za rozwój tego brandu odpowiada Anna Skorupska.
1 1 0 0 1 13.12.2011Spot reklamowy Lewiatana (wideo)1 grudnia rozpoczęto emisję 15-sekundowych spotów sieci sklepów Lewiatan. Kampania potrwa do Bożego Narodzenia włącznie. W reklamie rozwinięto motyw wykorzystany w kampanii radiowej.