0 1 0 0 0 13.04.2011Lipton Ice Tea w Internecie lepiej niż zakładanoW ponad dwa miliony interakcji z marką Lipton Ice Tea weszli konsumenci w czasie kilkumiesięcznej akcji przygotowanej i prowadzonej przez agencję Digital One. Celem było wsparcie rynkowego debiutu nowego wariantu smakowego tego brandu – Lipton Ice Tea Raspberry (malinowa) oraz stworzenie dla całej Lipton Ice Tea platformy do działań marketingowych w Internecie. Wcześniej marka ta w Polsce nie działała aktywnie online.
0 1 0 0 0 13.04.2011Lipton Earl Grey gra słowami„Odkryj NOWY Earl Grey” – to hasło akcji wprowadzającej na rynek nowe warianty smakowe herbat Lipton Earl Grey – cytrynowy oraz jaśminowy.
0 1 0 0 0 13.04.2011ARC Rynek i Opinia współpracuje z niemiecką agencją VocatusAgencja ARC Rynek i Opinia rozpoczęła współpracę z niemiecką firmą badawczą Vocatus i wprowadza do swojej oferty nową metodę badań cenowych. Stanowi ona alternatywę dla klasycznego postrzegania klienta jako homo economicus. Projekt z ramienia ARC koordynują Maciej Gliński oraz Marzena Białasek.
0 1 0 0 0 13.04.2011Fresh Brand Design podbija czeskie kliniki okulistyczneAgencja Fresh Brand Design podpisała umowę na opracowanie strategii brandingowej dla czeskiej części klinik okulistycznych Lexum Group. Będzie odpowiedzialna za obsługę strategiczną i brandingową całej grupy.
0 1 0 0 0 13.04.2011Agencja Claessens International projektuje dla ŻubrówkiNa początku kwietnia na rynku pojawiła się nowa butelka wódki Żubrówka Bison Grass. Została zaprojektowana przez jedną z najlepszych światowych agencji designerskich, Claessens International.
0 1 0 0 0 13.04.2011AtomClick dla Merlin.plAtomClick, dział interaktywny agencji IQ Marketing, nawiązał współpracę z Merlin.pl w zakresie obsługi social media.
0 1 0 0 0 13.04.2011Tenisistka Karolina Woźniacka ambasadorką Compeed– W karierze nie przeszkodzą mi pęcherze – mówi Karolina Woźniacka, nowa ambasadorka marki plastrów Compeed. Objęcie tej funkcji „księżniczka tenisa” ogłosiła 11 kwietnia, podczas turnieju ATP Monte-Carlo Rolex Masters.
0 2 0 0 0 13.04.2011Jak media pokazały najważniejsze kwietniowe rocznice?Wspomnienie ubiegłorocznej katastrofy smoleńskiej zajęło więcej miejsca w mediach niż rocznica śmierci Jana Pawła II, którego beatyfikację zaplanowano na przyszły miesiąc. Press-Service odpowiada na pytanie użytkownika serwisu Demotywatory.pl.
0 1 0 0 0 13.04.2011Katarzyna Glinka ambasadorką Garniera29 marca w Studio 5 przy ul. Woronicza w Warszawie, w siedzibie Telewizji Polskiej, odbyło się spotkanie prasowe marki Garnier firmy L’Oreal Polska. Podczas spotkania zaprezentowano nową ambasadorkę marki Garnier – Katarzynę Glinkę.
0 1 0 0 0 13.04.2011About Ad dla VattenfallAgencja reklamowa About Ad wygrała przetarg na roczną obsługę budżetu Vattenfall Sales Poland.