0 2 0 0 0 4.01.2012Serce WOŚP znów na PKiNOd 3 stycznia na wschodniej elewacji Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie trwały prace – alpiniści zamontowali nową finałową dekorację WOŚP, wydrukowaną kilka dni temu w związku z tegoroczną jubileuszową imprezą.
0 1 0 0 0 4.01.2012Raport: pozytywne postrzeganie PRTylko 2% respondentów uważa, że istotą PR jest manipulacja i wywieranie wpływu, natomiast aż 49% postrzega PR jako budowanie pozytywnego wizerunku firmy, instytucji lub osoby – wynika z raportu „Społeczna recepcja public relations”, opracowanego przez Wyższą Szkołę Promocji w Warszawie.
0 5 0 0 0 4.01.2012Samochód Adama Małysza i monety NBP w akcji WOŚPMonety w kształcie serca oraz wyjątkowe przedmioty i numizmaty z NBP to przedmioty, których kupnem można wesprzeć XX finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Na aukcji można wylicytować także samochód marki Porsche Cayenne, w którym ścigał się Adam Małysz.
0 1 0 0 0 4.01.2012Ruszyła kampania laureata konkursu AMSOd początku stycznia na 1500 nośnikach AMS w całej Polsce można oglądać plakat Jana Bajtlika, zwycięzcy 12. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS pod hasłem „Miłość nie cukierki”.
0 1 0 0 0 4.01.2012Easy-Forex rozpoczyna współpracę z agencją PREasy-Forex – platforma służąca do handlu na międzynarodowym rynku walutowym – podpisała na początku stycznia umowę z agencją ITBC Communication.
0 1 0 0 0 4.01.2012Zimowa kampania wizerunkowa Radia PlusRozpoczęła się zimowa kampania Radia Plus, prowadzona pod hasłem „Nazywam się Radio Plus. Łagodne przeboje”. Akcję wspiera konkurs prowadzony na antenie radia.
0 1 0 0 0 4.01.2012Dremel nawiązał współpracę z agencją PRMarka Dremel (należąca do grupy Bosch) od stycznia obsługiwana będzie przez First Aid Communication. Agencja, wyłoniona w drodze przetargu, przez rok odpowiedzialna będzie za działania z zakresu PR produktowego.
0 1 0 0 0 4.01.2012Raport: rywalizacja polskich miast na FacebookuZ raportu stworzonego przez Megafoni.pl wynika, że władze większości miast już dawno zauważyły potencjał Facebooka. Medium to pomaga miastom skutecznie komunikować się z mieszkańcami oraz turystami. W wyniku zaistniałego przepływu informacji wytwarza się otwarty dialog, jaki nigdy wcześniej nie był publicznie dostępny.
0 1 0 0 0 3.01.2012Połączenie Aster i UPC2 stycznia nastąpiło połączenie dwóch firm – Aster i UPC Polska. Na skutek połączenia prawnego UPC przejęło wszystkie prawne zobowiązania Aster, a dotychczasowi abonenci Aster staną się klientami UPC Polska.
0 1 0 0 0 3.01.2012Payback wspiera promocję filmu „Kot w Butach”Z początkiem 2012 roku United International Pictures i Payback intensyfikują współpracę. Promocja kolejnych filmów UIP z udziałem programu bonusowego rozpocznie się od „Kota w Butach”.