0 1 0 0 0 6.02.2012NK powołuje własną markę badawczą – Research.NKRozwój zespołu badawczego portalu NK doprowadził do powstania osobnej marki – Research.NK. Celem projektu jest m.in. dostarczanie informacji o opiniach, gustach i oczekiwaniach polskich konsumentów z pełnym zachowaniem norm anonimizowania i zabezpieczania przetwarzanych danych.
0 1 0 0 0 6.02.2012Henkel wybrał agencję reklamowąHenkel – producent środków piorących i czyszczących, kosmetyków pielęgnacyjnych i klejów konsumenckich – rozpoczął współpracę z agencją ArtGroup.
0 1 0 0 0 6.02.201265 proc. internautów tworzy własne treści: raportAż 65 proc. internautów deklaruje, że tworzy własne treści, które później publikuje m.in. w serwisach społecznościowych. Jednocześnie 85 proc. użytkowników sieci przyznaje, że dzieli się znalezionymi w Internecie materiałami ze znajomymi – wynika z badania agencji social media Think Kong i serwisu badawczego StudentsWatch.pl.
1 1 0 0 0 6.02.2012Jakub Błaszczykowski ambasadorem programu „Dziecięca Eskorta McDonald’s” (wideo)Ponad 200 dzieci z całej Polski wyprowadzi na stadiony piłkarzy podczas tegorocznych Mistrzostw Europy UEFA Euro 2012. Pierwsza grupa dzieci będzie towarzyszyła reprezentacji Polski 8 czerwca 2012 r. podczas meczu otwarcia na warszawskim Stadionie Narodowym. Ambasadorem wspierającym program „Dziecięca Eskorta McDonald’s” jest Jakub Błaszczykowski, kapitan polskiej reprezentacji, zawodnik drużyny niemieckiej Bundesligi – Borussii Dortmund.
0 1 0 0 0 5.02.2012Konferencja Marketing Trends 2012Jaką rolę pełni dziś marketer w firmie? Jaki wpływ mają na działania marketingowe media społecznościowe? Jak współpracować z celebrytami? Jak inwestować, a nie wydawać na marketing? Na te pytanie oraz wiele innych będzie można znaleźć odpowiedź podczas konferencji Marketing Trends 2012 już 15 lutego w Warszawie
0 1 0 0 0 3.02.2012Ewa Wojtarowicz w Dobra CommunicationsEwa Wojtarowicz dołączyła do zespołu Dobra Communications – w agencji będzie pracowała dla kanałów z grupy Viacom International Media Networks.
0 1 0 0 0 3.02.2012Walentynkowa kampania NeckermannaRozpoczęła się walentynkowa kampania reklamowa biura podróży Neckermann, która ma wesprzeć sprzedaż oferty zimowej oraz kontynuację promocji letniej.
1 1 0 0 0 3.02.2012To nie szaleństwo, to przegrany zakład (wideo)Najnowsza amerykańska kampania reklamowa kanału sportowego ESPN pokazuje jak bolesne dla kibica może być przegranie zakładu. Stacja skierowana głównie mężczyzn powyżej 25 roku życia, niedługo będzie musiała zmierzyć się z nowym kanałem sportowym adresowanym do najmłodszej widowni.
0 1 0 0 0 3.02.2012Unilever oszczędza na agencjach reklamowychGlobalny gigant FMCG – Unilever zamierza zmniejszyć wydatki na koszty produkcji reklam oraz wynagrodzenia agencji reklamowych.
0 1 0 0 0 3.02.2012Atmedia rozpoczyna sprzedaż na marzec i wprowadza cennik sponsoringówAtmedia rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na marzec. Koszt dotarcia w ofercie presales wynosi 2 640 zł w pasmach off-peak i 3 400 zł w prime-time. Firma wprowadza także stały cennik sponsorski.