NK powołuje własną markę badawczą – Research.NK
  • 0
  • 1
6.02.2012

NK powołuje własną markę badawczą – Research.NK

Rozwój zespołu badawczego portalu NK doprowadził do powstania osobnej marki – Research.NK. Celem projektu jest m.in. dostarczanie informacji o opiniach, gustach i oczekiwaniach polskich konsumentów z pełnym zachowaniem norm anonimizowania i zabezpieczania przetwarzanych danych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lutego 2012

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.02.2012

Jakub Błaszczykowski ambasadorem programu „Dziecięca Eskorta McDonald’s” (wideo)

Ponad 200 dzieci z całej Polski wyprowadzi na stadiony piłkarzy podczas tegorocznych Mistrzostw Europy UEFA Euro 2012. Pierwsza grupa dzieci będzie towarzyszyła reprezentacji Polski 8 czerwca 2012 r. podczas meczu otwarcia na warszawskim Stadionie Narodowym. Ambasadorem wspierającym program „Dziecięca Eskorta McDonald’s” jest Jakub Błaszczykowski, kapitan polskiej reprezentacji, zawodnik drużyny niemieckiej Bundesligi – Borussii Dortmund.

5 lutego 2012