0 1 0 0 0 19.03.2012Polski oddział ERV AG z agencją public relationsEuropäische Reiseversicherung AG (ERV AG), międzynarodowa firma ubezpieczeniowa specjalizująca się w ubezpieczeniach turystycznych, rozpoczęła współpracę z agencją Lewis PR.
0 1 0 0 0 19.03.2012Jamie Oliver ambasadorem marki SamsungSłynny szef kuchni, Jamie Oliver, podpisał kontrakt z firmą Samsung, zostając jej ambasadorem podczas Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012.
0 1 0 0 0 19.03.2012Konkurs na kampanię społeczną „Nie odwracaj się”Rozpoczyna się pierwsza edycja konkursu „Nie odwracaj się”, skierowanego do studentów Szkoły Głównej Handlowej. Zadaniem konkursowym jest opracowanie założeń kampanii społecznej promującej tolerancję i szacunek wobec osób starszych.
0 1 0 0 0 19.03.2012Serwisy Viacom International Media Networks w sieci EvolutionSieć Evolution Media Net podpisała umowę z Viacom International Media Networks w Polsce na sprzedaż powierzchni reklamowej wybranych serwisów z portfolio grupy.
0 1 0 0 0 19.03.2012Wilkinson z agencją public relationsStudio PRowokacja poprowadzi działania PR dla firmy Wilkinson, producenta maszynek i kosmetyków do golenia.
0 1 0 0 0 19.03.2012Superbrands Polska i Polish National Sales Awards łączą siłyDwa konkursy – Polish National Sales Awards i Superbrands – rozpoczynają współpracę. Chcą wspierać się strategicznie i merytorycznie oraz wspólnie prowadzić działania pod szyldem Superbrands i PNSA.
1 1 0 0 0 19.03.2012BNP Paribas – „Czego pragną kobiety” (wideo)Reklama przedstawia mężczyznę, który próbuje poderwać kilka kobiet – one jednak mają inne plany.
1 1 0 0 0 19.03.2012Robert Makłowicz uwodzi Krysię w reklamie Tesco (wideo)W najnowszej reklamie Tesco Krysia, mówiąc „Czy istnieje mężczyzna, który zna się na kuchni?”, narzeka na Henia. Mąż, zamiast przyprawy, przyniósł jej kwiaty – goździki. Wówczas z odsieczą pojawia się Robert Makłowicz jadący na białym jednorożcu.
0 1 0 0 0 19.03.2012Kampania wspierająca Domy Samotnych MatekW ramach tegorocznej kampanii 1% Fundacja Dbam o Zdrowie prowadzi działania informujące o problemie matek samotnie wychowujących dzieci. Kampania będzie prowadzona przez cały rok, ale jej kumulacja nastąpi w kwietniu.
0 2 0 0 0 19.03.2012„Co ja przekazuje?” – kampania Stowarzyszenia „Wiosna”Stowarzyszenie „Wiosna” kilka tygodni temu rozpoczęło kampanię zachęcającą do przekazywania 1% podatku na akcję „Szlachetna Paczka”, której głównym założeniem jest zachęcanie do bezpośredniej pomocy rodzinom dotkniętym biedą.