0 1 0 0 0 19.03.2012Kampania wspierająca Domy Samotnych MatekW ramach tegorocznej kampanii 1% Fundacja Dbam o Zdrowie prowadzi działania informujące o problemie matek samotnie wychowujących dzieci. Kampania będzie prowadzona przez cały rok, ale jej kumulacja nastąpi w kwietniu.
0 2 0 0 0 19.03.2012„Co ja przekazuje?” – kampania Stowarzyszenia „Wiosna”Stowarzyszenie „Wiosna” kilka tygodni temu rozpoczęło kampanię zachęcającą do przekazywania 1% podatku na akcję „Szlachetna Paczka”, której głównym założeniem jest zachęcanie do bezpośredniej pomocy rodzinom dotkniętym biedą.
1 1 0 0 0 19.03.2012„Tajemnica kanciastych portek” w reklamie czasopisma Egmontu (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca wchodzące na polski rynek czasopismo „SpongeBob Kanciastoporty”, przeznaczone dla chłopców i dziewczynek w wieku od 6 do 9 lat.
0 1 0 0 0 19.03.2012Przedłużono termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu Polish National Sales AwardsTermin nadsyłania zgłoszeń do Polish National Sales Awards został wydłużony do końca maja 2012 r. Wyłonienie finalistów nastąpi 27 czerwca, a uroczysta gala, połączona z ogłoszeniem wyników, odbędzie się 15 października.
0 2 0 0 0 19.03.2012Badanie TV Flash – programy informacyjneDom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego badania TV Flash przeanalizował oglądalność programów informacyjnych na przestrzeni ostatnich lat. Okazuje się, że trendy nie są korzystne dla głównych wydań „Wiadomości”, „Faktów” oraz „Teleexpressu”.
0 1 0 0 0 19.03.2012Noble Bank ze studiem kreatywnymWarszawskie studio kreatywne Huncwot wygrało przetarg na realizację nowego serwisu WWW dla Noble Banku.
1 1 0 0 0 19.03.2012„Wszechstronna, najbezpieczniejsza, zwycięska” – kampania Alfy Romeo Giulietty (wideo)Kampania modelu Alfa Romeo Giulietta skierowana jest do kobiet. Prezentując poszczególne cechy samochodu, reklama przekonuje: „Bądź wszechstronna, bądź najbezpieczniejsza, bądź zwycięska”.
0 1 0 0 0 18.03.2012Akademia e-biznesu, czyli jak przedsiębiorcy radzą sobie w Internecie26 marca odbędzie się konferencja „Krakowski e-biznes” w ramach Akademii Empathy. Wśród zaproszonych gości znajdą się przedstawiciele firm, które pierwsze kroki na e-rynku mają już dawno za sobą. Będzie można wysłuchać ekspertów takich firm jak InPost, sieć sklepów Kefirek, DiGi Media Store czy Sedlak & Sedlak. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.
3 1 0 0 0 18.03.2012Play na urodziny z rozbieraną reklamąPlay z okazji urodzin przygotował dwa seksowne spoty przypominające o szybkości rozwoju sieci. W każdym z nich komunikaty prezentowane są na koszulkach obnażających się bohaterów: dziewczyny i chłopaka.
0 1 0 0 0 16.03.2012Rozpoczyna się kampania wizerunkowa Plejady.plKampania wizerunkowa pod hasłem „...więcej wywiadów, zdjęć, filmów, reportaży, relacji, komentarzy tylko na Plejada.pl” rozpocznie się 19 marca i obejmie prasę oraz Internet (działania autopromocyjne na Onecie).