0 1 0 23.07.2012Londyn 2012 – cyfrowa olimpiada: badanie Partnership IntelligenceMEC Access prezentuje wnioski z projektu badawczego z zastosowaniem narzędzia Partnership Intelligence. Z badań wynika, że 53% światowych respondentów lubi igrzyska olimpijskie, a 20% zamierza oglądać je online.
0 5 0 23.07.2012Halina Mlynkova i Łukasz Nowicki w kampanii reklamowej Mazdy „Północ-Południe”Piosenkarka Halina Mlynkova i aktor Łukasz Nowicki podjęli wyzwanie Mazdy i wyruszyli, by odkryć wyjątkowe zakątki na północy i południu Polski.
0 1 0 23.07.2012Ruszyła rejestracja na InternetBeta 2012Niemal każdego miesiąca w kalendarzu imprez branżowych przybywa kolejna konferencja na temat rozwoju i trendów w Internecie. Ale tylko w Rzeszowie mają szansę spotykać się i podyskutować na temat Sieci przedstawiciele różnych środowisk, odmiennych obszarów nauki czy biznesu, i to w międzynarodowym gronie. Tegoroczna konferencja InternetBeta potrwa od 26 do 28 września.
1 1 0 20.07.2012Tymbark reklamuje nowe, miętowe napoje (wideo)16 lipca rozpoczęła się kampania reklamowa nowych napojów Tymbarku o smaku miętowym: cytryna-mięta oraz malina-mięta. Autorzy ich spotu reklamowego starali się pokazać, jak dobrze w towarzystwie mięty czują się apetyczne owoce.
0 1 0 20.07.2012Awanse w miesięczniku „M jak Mama”Nową dyrektor wydawniczą miesięcznika „M jak Mama” (Murator) została Agata Brzozowska, natomiast Marta Radzik-Maj objęła stanowisko redaktor naczelnej tego tytułu. Izabella Radecka, która dotychczas łączyła obowiązki redaktor naczelnej miesięczników „M jak Mama” i „Zdrowie”, zostanie naczelną drugiego z tych tytułów.
1 1 0 20.07.2012Start II tury konkursu „Moje pokolenie ’89” (wideo)16 lipca w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie reżyser Paweł Jóźwiak-Rodan zainaugurował II etap konkursu „Moje pokolenie ’89”. Do 15 października chętni mogą nadsyłać materiały filmowe portretujące pokolenie ludzi urodzonych po 1989 roku. Najciekawsze prace staną się częścią pierwszego w Polsce pełnometrażowego crowdsourcingowego filmu dokumentalnego, którego premierę zaplanowano na 2013 rok.
1 1 0 20.07.2012„Dłonie” – najnowsza wizerunkowa kampania Orange (wideo)20 lipca rozpoczęła się kampania reklamowa Orange, informująca o zasięgu Internetu dostępnego w ofercie tej firmy. Kampania będzie prowadzona w telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Działania komunikacyjne mają charakter wizerunkowy.
0 2 1 20.07.2012Raport: Najbardziej pożądane marki smartfonówNajpopularniejszym operatorem telefonii komórkowej wśród internautów jest Orange (32 proc. wskazań). Plus, T-Mobile i Play to operatorzy, których internauci wybierają w drugiej kolejności – wynika z badań przeprowadzonych przez MEC.
1 2 0 20.07.2012Euro 2012 w polskiej prasie i InternecieTematyka zakończonych niedawno mistrzostw Europy w piłce nożnej niewątpliwie zdominowała polskie media na okres przynajmniej kilku tygodni. Od 8 czerwca zainteresowania czytelników skupiały się przede wszystkim na odbywającym się w naszym kraju turnieju, a wydarzenia z innych dziedzin, zazwyczaj dominujących (jak polityka), były zdecydowanie mniej eksponowane, jeżeli nie pomijane – wynika z raportu firmy Newton Media.
0 1 0 20.07.2012Firma Asbis zadba o public relationsFirma Asbis, dystrybutor komponentów komputerowych, rozszerzyła współpracę z agencją 4 Publicity. Agencja zajmie się obsługą PR serii akcesoriów elektronicznych sygnowanych logo Ferrari.