0 1 0 0 0 20.03.2012„Tu mieszkam, tu kupuję – Społeczność Jutra” – reakcja na spadek liczby osiedlowych sklepówZgodnie z danymi Euromonitor International, liczba małych sklepów spożywczych w Polsce do 2013 roku zmniejszy się do poziomu 110,2 tys. Na pogarszającą się sytuację sklepów osiedlowych w Polsce zwraca uwagę Makro Cash & Carry Polska – organizator III edycji kampanii „Tu mieszkam, tu kupuję” – oraz organizacje ją wspierające.
0 1 0 0 0 20.03.2012Netizens Peppermint z agencją public relationsAgencja komunikacji marketingowej Netizens Peppermint zdecydowała się na współpracę z agencją Sugar & Spice Public Relations.
0 4 0 0 0 20.03.2012Globalny relaunch marki DuluxDulux na całym świecie zmienia się, by stworzyć silną, globalną markę w ramach jednej, spójnej idei – „Let’s Colour”. Przemiany obejmą także Polskę.
0 1 0 0 0 20.03.2012„For Unique Woman” – ogólnopolska kampania reklamowa marki CaterinaKampania obejmuje outdoor (największe miasta Polski), Internet oraz prasę. Dodatkowym wsparciem sprzedaży jest kontynuacja projektu „Caterina Personal Stylist”, który firma zapoczątkowała jesienią 2011 r.
0 1 0 0 0 20.03.2012Kampania telewizyjna marki AppetitaRuszyła nowa kampania telewizyjna marki Appetita, realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, Polsat i TVN oraz kanałach tematycznych. Na potrzeby kampanii stworzono 5-sekundowy spot. Akcja prowadzona jest pod hasłem: „Appetita. Uwodzi aromatem”. Kampania potrwa do końca marca.
1 1 0 0 0 20.03.2012„Do hymnu!” – nowy spot Warki (wideo)19 marca rozpoczęła się emisja nowego spotu telewizyjnego Warki, który wspiera akcję „Do hymnu!”. Inicjatywa ma wesprzeć drużynę narodową przed zbliżającymi się wydarzeniami sportowymi.
0 4 0 0 0 20.03.2012Ponad połowa Polaków korzysta z mediów społecznościowych54% dorosłych Polaków (powyżej 18 roku życia) deklaruje, że korzysta z social media; wśród respondentów w wieku 18–24 lat – 82%, w wieku 35–64 lat – 47%, najmniej w wieku powyżej 65 lat – 30% – wynika z badań PMR Research.
0 1 0 0 0 20.03.2012UOKiK zbada koncentrację ITI i Canal+Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zbada koncentrację grup medialnych ITI i Canal+. Po raz pierwszy przedsiębiorcy poprosili Komisję Europejską o przekazanie transakcji polskiemu urzędowi antymonopolowemu.
0 1 0 0 0 20.03.2012Hästens uruchamia nową kampanię „My śpimy. A Ty?”W związku z dniem „Światowego Dnia Snu” – 16 marca – producent łóżek Hästens uruchomił ogólnopolską kampanię prowadzoną pod hasłem „My śpimy. A Ty?”. Głównymi założeniami kampanii jest uświadomienie każdemu, jak ważne jest wygodne łóżko z dobrze dobranym materacem.
0 6 0 0 0 20.03.2012Najbardziej opiniotwórcze media w lutym 2012W lutym 2012 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zajęła „Rzeczpospolita”. Druga pozycja należy do „Gazety Wyborczej”. Na podium jest też radio RMF FM. Za nimi „Dziennik Gazeta Prawna” oraz telewizja TVN24 – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.