1 1 0 0 0 28.03.2012„The Hottest Girl in Poland” – konkurs organizowany przez Egoo (wideo)Nowy napój energetyczny dla kobiet Egoo, który w sprzedaży będzie dostępny od 6 kwietnia, jest promowany poprzez odbywający się na Facebooku konkurs „The Hottest Girl in Poland”. Konkurs potrwa przez kolejne 8 miesięcy.
0 1 0 0 0 28.03.2012Popularność oraz cele webinarów i spotkań onlinePonad 50% badanych firm przeprowadza więcej niż jeden webinar dziennie, statystycznie uczestniczą w nim osoby z 2 krajów. Najczęściej firmy spotykają się online w celach edukacyjnych, by pozyskać nowe kontakty oraz by wzmocnić pozycję firmy na rynku – wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów konferencji i spotkań online z ClickMeeting.
0 1 0 0 0 28.03.2012Dorota Wellman i Marcin Prokop specjalnymi wydawcami Onetu29 marca Dorota Wellman i Marcin Prokop na jeden dzień dołączą do zespołu redakcyjnego Onetu. Jako specjalni wydawcy poprowadzą kolegia redakcyjne, będą zarządzali bieżącą pracą redakcji oraz treściami na stronie głównej.
0 1 0 0 0 28.03.2012Evolution Media Net rozpoczyna współpracę z portalem o2.plSieć reklamy internetowej Evolution Media Net i portal o2.pl rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży reklam. Umowa wchodzi w życie z początkiem kwietnia.
1 1 0 0 0 28.03.2012Grażyna Wolszczak, Olga Borys i Małgorzata Pieczyńska dla marki Molton (wideo)Małgorzata Pieczyńska, Grażyna Wolszczak i Olga Borys zaprojektowały ubrania dla marki odzieżowej Molton.
0 1 0 0 0 28.03.2012Nordea z agencją public relationsNordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie oraz Nordea Powszechne Towarzystwo Emerytalne podpisały umowę na kompleksową obsługę public relations z Walk PR.
0 1 0 0 0 28.03.2012Prezes UOKiK honorowym redaktorem naczelnym Money.plMałgorzata Krasnodębska-Tomkiel, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, obejmie funkcję honorowego redaktora naczelnego Money.pl.
0 1 0 0 0 28.03.2012Centrum Dietetyki i Poradnictwa Żywieniowego z agencją public relationsCentrum Dietetyki i Poradnictwa Żywieniowego z siedzibą w Radlinie nawiązało współpracę z agencją Intro PR. Jej celem jest wzrost rozpoznawalności marki i zaufania wobec niej.
0 2 0 0 0 28.03.2012Konsument społecznie odpowiedzialnyMarketing społecznie zaangażowany nie zadziała ze wszystkimi segmentami klientów – niektórych on po prostu nie obchodzi. Badania Nielsena sugerują jednak, że istnieje segment społecznie odpowiedzialnych konsumentów i marketerzy powinni zwrócić na niego uwagę. Kim są ci społecznie świadomi klienci? Co jest dla nich najbardziej istotne? I jaki jest najlepszy sposób, by do nich dotrzeć?
0 1 0 0 0 28.03.2012Dwumetrowa moneta Trójki na ulicach Warszawy30 marca Narodowy Bank Polski wprowadzi do obiegu nową monetę dwuzłotową, wybitą z okazji 50-lecia Programu 3 Polskiego Radia. Z tej okazji Trójka organizuje przemarsz ulicami Warszawy, podczas którego zaprezentuje jubileuszową monetę.