4 1 0 0 0 27.03.2012Magda Femme, Katarzyna Cichopek, Jan Kobuszewski i inni w kampanii „Polak Wszech Czasów” (wideo)W akcję zaangażowało się kilkadziesiąt gwiazd filmu, sportu i estrady. Opowiadają one o najważniejszych postaciach polskiej historii. Celem kampanii „Polak Wszech Czasów” jest zwrócenie uwagi na bogactwo polskiego dziedzictwa kulturowego i nakłonienie jej odbiorców do poszukiwania własnych wzorców.
0 1 0 0 0 27.03.2012Elfa po raz trzeci z agencją public relationsPolski oddział firmy Elfa International – oferującej systemy do przechowywania – po raz trzeci przedłużył współpracę z Konkret PR. Agencja zajmie się całokształtem strategii wizerunkowej firmy, działaniami z zakresu public relations oraz B2B.
0 1 0 0 0 27.03.2012Reebook przedłużył umowę z agencją marketingu sportowegoReebok przedłużył współpracę z agencją marketingu sportowego Sport Evolution. Agencja zajmie się działaniami komunikacyjnymi marki w obszarze runningu i triathlonu. Umowa obowiązuje do końca roku.
0 1 0 0 0 26.03.2012Sieciowa kampania Volkswagena up20 lutego w Internecie rozpoczęła się kampania promocyjna modelu Volkswagena up i trwała blisko miesiąc. Kreacje reklamowe było zobaczyć m.in. w serwisach Onet.pl, Gazeta.pl, Wp.pl, Autocentrum, Money.pl oraz w Google, YouTube i na telefonach komórkowych.
0 1 0 0 0 26.03.2012Kryzys: Czy już możemy czuć się bezpiecznie?Emocje związane z sytuacją gospodarczą stopniowo opadają. Od początku roku rośnie optymizm. Wartość wskaźnika medialności recesji (WMR) spadła poniżej pierwszego progu ostrzegawczego i jest najniższa od lipca ubiegłego roku – podała agencja informacyjna „Press-Service Monitoring Mediów”, która opracowała indeks.
0 1 0 0 0 26.03.2012Wzrost przychodów NKW minionych dwunastu miesiącach przychody NK wzrosły o 15%. Firma uzyskała także poziom rentowności sprzedaży wynoszący 24%.
0 1 0 0 0 26.03.2012Wartość globalnej sprzedaży chipsów firmy PepsiCo przekroczyła 10 mld dolarówFirma PepsiCo ogłosiła, że chipsy ziemniaczane z charakterystyczną „Słoneczną Wstęgą” („Banner Sun”) osiągnęły sprzedaż detaliczną o wartości ponad 10 miliardów dolarów rocznie, głównie dzięki marce Lay’s.
1 1 0 0 0 26.03.2012„Czas na zmianę” – nowa kampania reklamowa marki Dulux (wideo)26 marca rusza nowa kampania reklamowa Dulux, prowadzona pod hasłem „Czas na zmianę” . Ma ona charakter wizerunkowy, wspiera relaunch marki na polskim rynku i nawiązuje do globalnego pozycjonowania marki zgodnie z ideą „Let’s Colour”.
0 1 0 0 0 26.03.2012Nowa-Forma z agencją public relationsZ końcem marca agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Nowa-Forma, specjalizującą się w projektowaniu, aranżacji i organizacji przestrzeni.
0 1 0 0 0 26.03.2012Mabion z agencją public relationsAgencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z Mabion – polską firmą biotechnologiczną, utworzoną w celu realizacji badań i wprowadzania na rynek leków biopodobnych – w obszarze PR korporacyjnego i relacji inwestorskich.