0 1 0 0 0 24.04.2012CEDC wprowadza na polski rynek whiskey Red StagRed Stag to czteroletni bourbon wzbogacony sokami z czarnej wiśni, przeznaczony głównie dla młodych konsumentów, którzy dotychczas chętnie sięgali po wódki smakowe. Produkt jest dostępny w sprzedaży od kwietnia.
1 1 0 0 0 24.04.2012Wyniki przetargów w branży reklamowej: raportSerwis marketingu bezpośredniego TargetMarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno-Przetargowym przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży reklamowej, opublikowanych w 2011 roku.
0 1 0 0 0 24.04.2012Zwolnień w marketingu mniej niż rekrutacji, sytuacja jest stabilna. Raport Antal Global SnapshotW branży media i marketing, w I kwartale 2012 roku 54% pracodawców deklarowało zatrudnienie specjalistów i menedżerów, a 50% wyraziło takie plany na II kwartał. Wyniki utrzymują się na stałym poziomie.
0 1 0 0 0 24.04.2012Komunikat z badania: Bez strategii – o marketingu w sklepach e-CommerceDziałania marketingowe w jakiejś formie prowadzą niemal wszystkie (96,4%) sklepy handlujące w Internecie – wynika z badania e-Commerce Index, realizowanego we współpracy z Dontpay.pl.
0 1 0 0 0 24.04.2012Konferencje E-commerce w praktyce 2012Od logistyki, poprzez finanse i marketing, aż po nowe prawo unijne. Wszyscy, którzy odwiedzą bezpłatne konferencje „E-commerce w praktyce 2012”, organizowane w siedmiu polskich miastach, otrzymają pakiet kluczowych wskazówek dotyczących prowadzenia e-sklepu. Stworzono już pełną agendę spotkań.
0 1 0 0 0 24.04.2012Sieć eBuzzing przejmuje BeeAdSieć eBuzzing, reprezentowana w Polsce przez agencję Think Kong, kupiła BeeAd – firmę zajmującą się internetową reklamą wideo we Francji. Wartość zawartej transakcji to ponad 10 mln euro.
1 1 0 0 0 24.04.2012Akcja społeczna: „Samotność nie jest dla dzieci” (wideo)Na początku kwietnia TelePolska i Fundacja Gajusz rozpoczęły wspólną kampanię, promującą akcję „Samotność nie jest dla dzieci”. Jej głównym celem jest zbiórka pieniędzy na rzecz budowy stacjonarnego hospicjum dla dzieci z całej Polski.
0 1 0 0 0 24.04.2012Kobieta Roku 2011 – rozstrzygnięcie plebiscytuW dniu 23 kwietnia, podczas konferencji „Gen sukcesu” organizowanej w ramach cyklu „Sukces pisany szminką” w hotelu Sheraton, zostały wręczone nagrody dla kobiet, które wyróżniły się wpływem na polską rzeczywistość w 2011 roku.
0 1 0 0 0 24.04.2012Lego Friends oceniane przez dzieci ekspertek StreetcomW ramach promocji nowej serii zabawek Lego Friends producent zdecydował się przeprowadzić kampanię rekomendacji konsumenckich, realizowaną przez agencję Streetcom Polska. Z bazy ekspertów Streetcom wybrano 1 000 mam dziewczynek w wieku 5–8 lat. Kampania umożliwia dotarcie z rekomendacjami produktu do ponad 65 000 zainteresowanych osób. Producent otrzymuje również badanie opinii na temat produktu.
1 3 0 0 0 24.04.2012Weź głęboki oddech z Halls (wideo)Marka Halls zmienia pozycjonowanie i angażuje się w sponsoring serii biegów maratońskich w całej Polsce. Celem kampanii jest odejście od postrzegania cukierków Halls jako produktu przynoszącego ulgę w objawach przeziębienia i choroby gardła i zwrócenie uwagi konsumentów na znaczenie głębokiego oddechu w pokonywaniu różnych codziennych wyzwań.