Lego Friends oceniane przez dzieci ekspertek Streetcom
  • 0
  • 1
24.04.2012

Lego Friends oceniane przez dzieci ekspertek Streetcom

W ramach promocji nowej serii zabawek Lego Friends producent zdecydował się przeprowadzić kampanię rekomendacji konsumenckich, realizowaną przez agencję Streetcom Polska. Z bazy ekspertów Streetcom wybrano 1 000 mam dziewczynek w wieku 5–8 lat. Kampania umożliwia dotarcie z rekomendacjami produktu do ponad 65 000 zainteresowanych osób. Producent otrzymuje również badanie opinii na temat produktu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 kwietnia 2012

23 kwietnia 2012