0 3 0 0 1 17.05.2012Polacy nie ufają konkursom marekTrzy czwarte Polaków nie darzy zaufaniem konkursów konsumenckich. Jeśli już biorą w nich udział, to chcą wygrywać pieniądze – wynika z badania przeprowadzonego przez On Board PR Ecco Network.
0 1 0 0 0 16.05.2012Łódź rozstrzygnęła przetarg na dom mediowyDom mediowy MasterMind wygrał przetarg na opracowanie i zaplanowanie kompleksowej kampanii promującej Łódź.
0 1 0 0 0 16.05.2012Kasa Stefczyka ogłasza konkurs na projekt karty płatniczejNa facebookowym profilu „Z Kasą i bez Kasy” ogłoszono konkurs na projekt graficzny karty płatniczej dla młodych klientów Kasy Stefczyka – „Zaprojektuj Kartę”. Zwycięski projekt ma szansę stać się obowiązującym wzorem nowej Karty dla Młodych. Prace można przesyłać do 4 czerwca.
0 1 0 0 0 16.05.2012Smartfonowa rewolucja, czyli co Polacy najbardziej lubią w byciu mobilnymiZ badań opracowanych przez Wirtualną Polskę wynika, że Polacy coraz bardziej cenią sobie mobilny dostęp do Internetu. Korzystają z Sieci za pośrednictwem urządzeń przenośnych coraz częściej, coraz dłużej i gdzie tylko się da – nawet podczas rodzinnego obiadu czy w toalecie.
0 1 0 0 0 16.05.2012ISO 20252 w Millward Brown SMG/KRCMillward Brown SMG/KRC jest pierwszym polskim instytutem, który uzyskał specjalny certyfikat zarządzania jakością badań społecznych i marketingowych – ISO 20252. Certyfikat stworzono specjalnie do oceny zarządzania jakością w instytutach zajmujących się badaniami społecznymi i marketingowymi.
0 1 0 0 0 16.05.2012Nowe obowiązki sklepów onlineNowe przepisy legislacyjne będą silniej chronić prawa konsumentów we wszystkich 27 krajach zjednoczonych w ramach Unii. Nowe prawo w szczególności dotyczyć będzie zakupów online i wejdzie w życie 13 czerwca 2014 r., zastępując obecne prawo o sprzedaży na odległość i door-to-door. Przepisy dotyczące nieetycznych praktyk handlowych oraz gwarancji produktowej nie ulegną zmianie. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA) dokonało podsumowania zmian w prawie.
0 1 0 0 0 16.05.2012Media, którym ufają PolacyTVN i TVN24, RMF FM i Radio Eska to media, do których mamy największe zaufanie – wynika z 12. edycji badania European Trusted Brands, które co roku przeprowadza wydawnictwo Reader’s Digest.
0 1 0 0 0 16.05.2012Konkurs na animację reklamową designu – „wyANIMUJ design”Konkurs na animację reklamującą wzornictwo artystyczne i przemysłowe – „wyANIMUJ design” to inicjatywa mająca na celu wsparcie i promocję młodych talentów. Jego celem jest także promocja designu, architektury i sztuki oraz popularyzacja animacji. Konkurs jest przeznaczony dla studentów i polega na utworzeniu krótkiej animacji reklamowej, która będzie promowała design, architekturę i sztukę.
0 4 0 0 0 16.05.2012Badanie gadżetów reklamowychCzy rozdawanie upominków promocyjnych opłaca się przedsiębiorcom? Jakie cechy powinien mieć idealny gadżet? Na te pytania starała się odpowiedzieć firma ConQuest Consulting, prowadząc badanie popularności gadżetów reklamowych. Wyniki przedstawione zostały podczas tegorocznych Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays w Warszawie.
1 1 0 0 0 16.05.2012„Wejście woka” – nowa kampania zup błyskawicznych Vifon (wideo)W maju rozpoczęła się nowa kampania zup Vifon, prowadzona pod hasłem „Wejście woka”. Kampania promuje nowy produkt: danie Wok Smoka, które można tradycyjnie zalać wrzątkiem lub usmażyć w woku albo na patelni, dodając warzywa.