0 1 0 0 0 26.06.2012General Motors: „mamy dobre relacje z Facebookiem”Firma General Motors stwierdziła, że ma dobre stosunki z Facebookiem, pomimo tego, że zrezygnowała z reklamy w tym serwisie zaledwie na parę dni przed jego debiutem na giełdzie. Cała sprawa została szeroko nagłośniona, ponieważ GM to czwarta firma pod względem wydatków reklamowych na świecie.
1 1 0 0 0 26.06.2012Wyniki badania Brand Signals – wartość ekspozycji logotypów na Euro przeszacowanaWartość medialnej prezentacji logotypów sponsorów Euro 2012 w telewizji w trakcie tegorocznych rozgrywek może być nawet dziesięciokrotnie przeszacowana. Specyfika realizacji telewizyjnej meczów piłki nożnej powoduje, że tylko około 50% obecności logotypów to ekspozycje efektywne (w polu uwagi widza), a najlepsze dotarcie do oglądających zapewniają reklamy na bandach – wynika z badania Brand Signals, stworzonego przez agencję Walk.
0 1 0 0 0 26.06.2012Cedrob z agencją public relationsAgencja Świeża Bazylia współpracuje z firmą Cedrob, właścicielem marek Cedrob i Gobarto, działającą na rynku przetwórstwa mięsnego.
0 3 0 0 0 26.06.2012ING Bank Śląski w augmented realityING Bank Śląski przygotował dla swoich klientów interaktywną grę w technologii augmented reality.
0 1 0 0 0 26.06.2012FedEx z agencją komunikacjiAgencja Martis Communication & Strategy pozyskała w wyniku wygranego przetargu nowego klienta – międzynarodową firmę kurierską FedEx. Agencja podpisała długoterminową umowę o współpracę.
0 1 0 0 0 26.06.2012Nowa marka Streetcom Interactive oraz zmiany w agencjiAgencja Streetcom Polska stworzyła nową submarkę oraz dział Streetcom Interactive. Wewnątrz agencji nastąpiły także zmiany organizacyjne.
0 1 0 0 0 26.06.2012Kompania Piwowarska podała nazwy agencji, które wezmą udział w przetargu na kampanię TyskiegoKompania Piwowarska ujawniła, które agencje wezmą udział w przetargu na obsługę działań ATL dla marki Tyskie.
0 1 0 0 0 26.06.2012PGA Polska Pro Tour zadba o działania wizerunkoweAgencja Consulting & More przygotowuje działania wizerunkowe dla cyklu turniejów golfowych PGA Polska Pro Tour, jedynej w Polsce zawodowej lidze golfa.
0 1 0 0 0 26.06.2012ARBOmedia podejmuje współpracę z STSAgencja ARBOmedia od połowy czerwca zajmuje się sprzedażą i realizacją działań reklamowych w ponad 360 punktach sieci bukmacherskiej Star-Typ Sport.
0 1 0 0 0 26.06.2012Kilkanaście nowych witryn w sieci Evolution Media NetSieć Evolution Media Net rozpoczyna współpracę z kilkunastoma witrynami, które wcześniej powierzały sprzedaż reklamy sieci Arbo. Liczba użytkowników tych serwisów przekracza 3 miliony, a łączna liczba odsłon to 50 milionów miesięcznie.