Polacy nie ufają konkursom marek
  • 0
  • 3
17.05.2012

Polacy nie ufają konkursom marek

Trzy czwarte Polaków nie darzy zaufaniem konkursów konsumenckich. Jeśli już biorą w nich udział, to chcą wygrywać pieniądze – wynika z badania przeprowadzonego przez On Board PR Ecco Network.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

elew

12 lat temu

I racja :)))

Trudno się dziwić, że mało kto darzy zaufaniem konkursy internetowe, bo trzeba się sporo napocić przy regulaminie, żeby nagrody nie zgarnęła po raz kolejny ta sama mafia konkursowa zmawiająca się na forach ;) i potem kolejne marki wiją się w kryzysowych komentarzach, jak to bardzo dołożą wszelkich starań, żeby zweryfikować uczestników i żeby nagrody otrzymały wyłącznie uczciwe osoby ;) marki również nie powinny ufać konkursom internetowym ;)))

16 maja 2012