0 1 0 0 0 12.06.2012Maastricht University z polską agencją public relationsMaastricht University – międzynarodowa uczelnia, zlokalizowana w Holandii – rozpoczęła wspoółpracę z Lighthouse Consultants.
0 1 0 0 0 12.06.2012Uczestniczka „Top Model” twarzą marki Perfect BeautyOliwia Downar-Dukowicz, uczestniczka II edycji programu „Top Model”, podpisała roczny kontrakt z marką Perfect Beauty – producentem i dystrybutorem akcesoriów do profesjonalnej stylizacji paznokci.
0 1 0 0 0 12.06.2012Konkurs Frugo dla partnerów handlowych: wytypuj udziały procentowe markiFrugo zaprasza partnerów handlowych do udziału w konkursie, w którym należy wytypować udziały procentowe marki w okresie kwiecień-maj 2012. Kampania potrwa do 22 czerwca.
0 4 0 0 0 12.06.2012Temu kibicują Polacy. Polski sport w cieniu Euro 2012W rankingu najczęściej komentowanych przez polskich internautów sportów prowadzi piłka nożna; na kolejnych miejscach uplasowało się pływanie oraz siatkówka. W maju o piłce nożnej napisano ponad sto tysięcy razy, ale nie były to jedynie publikacje związane z Euro 2012 – wynika z badania, przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów.
0 1 0 0 0 12.06.2012Wojciech Kruk tworzy nową markę jubilerską Ania KrukWojciech Kruk, właściciel sieci sklepów jubilerskich W.Kruk, stworzy nową markę jubilerską Ania Kruk. Prezesem nowej fiemy zostanie jego syn, Wojciech, a dyrektor artystyczną córka Anna – informuje „Puls Biznesu".
0 1 0 0 0 12.06.2012Przychód z reklam internetowych wyniósł 8,4 miliarda dolarów w pierwszym kwartale 2012 rokuPrzychód z reklam internetowych wzrósł w pierwszym kwartale bieżącego roku o piętnaście procent, do 8,4 miliarda dolarów. W analogicznym okresie ubiegłego roku wyniósł 7,3 miliarda dolarów – wynika z raportu Internet Advertising Revenue, przygotowanego przez IAB i PricewaterhouseCoopers
0 1 0 0 0 12.06.2012Jak oceniają zakupy w Ameryce: w sklepie, online i przez komórkęNielsen zbadał, jak oceniają różne formy zakupów amerykańscy konsumenci: w sklepie, Internecie, czy przez komórkę. Które z nich są najwygodniejsze, które najłatwiejsze, a które najbardziej niezawodne.
1 1 0 0 0 12.06.2012Proama reklamuje Super Assistance (wideo)Ruszyła kolejna odsłona reklamowa Proamy. W nowym spocie ubezpieczyciel promuje Super Assistance – ubezpieczenie, dzięki któremu klient otrzymuje pomoc w razie wypadku, awarii bądź kradzieży samochodu.
0 1 0 0 0 12.06.2012Badanie Radio Track (marzec–maj 2012)Instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przeprowadził kolejną edycję badania Radio Track, którego wyniki informują o najnowszych wynikach słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
0 1 0 0 0 12.06.2012Atmedia partnerem reklamowym telewizji EdusatTelewizja Edusat rozpoczyna współpracę z biurem reklamy mediów tematycznych Atmedia. Jest 61. stacją w jego portfolio.