0 1 0 0 0 12.06.2012Przychód z reklam internetowych wyniósł 8,4 miliarda dolarów w pierwszym kwartale 2012 rokuPrzychód z reklam internetowych wzrósł w pierwszym kwartale bieżącego roku o piętnaście procent, do 8,4 miliarda dolarów. W analogicznym okresie ubiegłego roku wyniósł 7,3 miliarda dolarów – wynika z raportu Internet Advertising Revenue, przygotowanego przez IAB i PricewaterhouseCoopers
0 1 0 0 0 12.06.2012Jak oceniają zakupy w Ameryce: w sklepie, online i przez komórkęNielsen zbadał, jak oceniają różne formy zakupów amerykańscy konsumenci: w sklepie, Internecie, czy przez komórkę. Które z nich są najwygodniejsze, które najłatwiejsze, a które najbardziej niezawodne.
1 1 0 0 0 12.06.2012Proama reklamuje Super Assistance (wideo)Ruszyła kolejna odsłona reklamowa Proamy. W nowym spocie ubezpieczyciel promuje Super Assistance – ubezpieczenie, dzięki któremu klient otrzymuje pomoc w razie wypadku, awarii bądź kradzieży samochodu.
0 1 0 0 0 12.06.2012Badanie Radio Track (marzec–maj 2012)Instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przeprowadził kolejną edycję badania Radio Track, którego wyniki informują o najnowszych wynikach słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
0 1 0 0 0 12.06.2012Atmedia partnerem reklamowym telewizji EdusatTelewizja Edusat rozpoczyna współpracę z biurem reklamy mediów tematycznych Atmedia. Jest 61. stacją w jego portfolio.
0 4 0 0 0 12.06.2012Polacy wydmuchali rekord Guinnessa: kampania „Z Wirtuala do Reala”Od 20 maja do 8 czerwca trwała akcja „Z Wirtuala do Reala”, która była próbą pobicia rekordu Guinnessa na największą pompowaną piłkę. Najaktywniejsi okazali się Szczecinianie. Rekord Nigeryjczyków z 2010 roku został pobity – polska piłka osiągnęła wysokość 16 metrów.
1 1 0 0 0 12.06.2012Kampania reklamowa „Warka. Na każde zgrupowanie” (wideo)8 czerwca rozpoczęła się emisja nowego spotu telewizyjnego Warki. Spot pojawił się we wszystkich stacjach ogólnopolskich.
0 1 0 0 0 11.06.2012Biedronka prowadziła w „eliminacjach” przed Euro 2012Jak pokazuje badanie Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR), w trakcie kilku miesięcy poprzedzających turniej kojarzenie marek z tą imprezą zmieniało się. Przed turniejem najczęściej wskazywaną marką (55%) była Biedronka, która sponsoruje polską reprezentację. Jej wynik był stabilny w kwietniu i na początku maja, by na koniec tego miesiąca gwałtownie wzrosnąć.
0 1 0 0 0 11.06.2012Światowe badanie branży monitoringu mediówSocial media, nowe technologie oraz brak jednorodnych uregulowań w zakresie prawa autorskiego to główne wyzwania, wskazane przez firmy monitorujące media w światowym badaniu FIBEP, dotyczącym sytuacji w branży, dostarczonym przez agencję Press-Service Monitoring Mediów. Większość firm dobrze ocenia swoją kondycję finansową i przewiduje dalszy wzrost dochodów.
0 1 0 0 0 11.06.2012Najcenniejszą marką samochodową na świecie jest BMW: ranking BrandZ Top 100Dzięki rosnącej na całym świecie sprzedaży samochodów, marka BMW mogła zająć najlepszą pozycję w siódmym dorocznym rankingu BrandZ Top 100, opracowanym na podstawie badania realizowanego przez firmę Millward Brown Optimor.