0 5 0 0 0 13.06.2012„Przysiądź się” – kanapy Ikei w ŁodziPięć wielkich kanap stanęło na ulicach Łodzi z inicjatywy Ikei. Meble zostały ustawione w popularnych miejscach spacerów i odpoczynku.
0 1 0 0 0 13.06.2012Powstała nowa globalna sieć agencji public relationsPR World Alliance (PRWA) to nowa globalna sieć agencji public relations, która powstała na początku czerwca 2012 roku z połączenia dwóch wcześniej istniejących międzynarodowych sieci. PRWA zrzesza 17 niezależnych firm PR z 13 krajów. Wśród polskich agencji należących do sieci jest agencja NBS Communications.
1 1 0 0 0 13.06.2012Kampania „Weltbild w podróży” (wideo)Rozpoczęła się kampania promocyjna i konkurs fotograficzny z udziałem autorów książek podróżniczych Świata Książki. „Weltbild w podróży” – pod takim hasłem wystartował konkurs fotograficzny, wsparty silną kampanią promocyjną.
0 1 0 0 0 13.06.2012Komitet Ochrony Praw Dziecka licytuje powierzchnię reklamowąKomitet Ochrony Praw Dziecka rozpoczyna licytację powierzchni reklamowej w czołowych tytułach prasowych. Celem akcji jest wsparcie najbardziej potrzebujących dzieci.
1 1 0 0 0 13.06.2012Anna Dereszowska promuje swoim głosem konkurs Dobrowianki (audio)Trwa ostatnia tura konkursu wody mineralnej Dobrowianka. Marka zachęca uczestników konkursu do pokazania, co robią w życiu dla siebie i dlaczego jest to dla niech ważne. Do wygrania jest m.in. sesja zdjęciowa do dwutygodnika „Viva”.
1 1 0 0 0 13.06.2012„Wzmacnia wrażenia”: kampania reklamowa notebooka Samsunga (wideo)11 czerwca Samsung rozpoczął kampanię reklamową nowego notebooka z serii 5. Akcja reklamowa jest prowadzona pod hasłem „Wzmacnia wrażenia” i ma podkreślać najważniejsze zalety produktu.
0 1 0 0 0 13.06.2012Sterowanie głosem i gestami w kreacji reklamowej SamsungaSamsung Polska prowadzi kampanię reklamową telewizorów Smart TV. Urządzenie to można sterować gestami i głosem. Właśnie te dwie funkcjonalności zostały zaprezentowane w kreacji internetowej promującej telewizor.
0 1 0 0 0 13.06.2012Lista nominacji do konkursu Golden ArrowJury VII edycji konkursu Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow zakończyło obrady. Gala wręczenia nagród odbędzie się 26 czerwca 2012 r. w Teatrze & Clubie Capitol w Warszawie.
0 1 0 0 0 13.06.2012Ecco zadba o public relationsDuński producent obuwia – firma Ecco – podjęła wspłpracę z agencją ConTrust. Agencja zajmie się działaniami public relations w ramach przygotowań i realizacji ósmej edycji Ecco Walkathlonu w Polsce.
0 1 0 0 0 13.06.2012Rozstrzygnięto konkurs dla młodych dziennikarzyW tym roku uczestnicy konkursu dla młodych dziennikarzy mierzyli się z tematem mediów społecznościowych i ich wpływem na politykę w Stanach Zjednoczonych i w Polsce.