0 1 0 0 0 10.09.2012Agencja Whites od lipca na rynkuZ początkiem lipca działalność rozpoczęła agencja Whites, specjalizująca się w optymalizacji i marketingu w wyszukiwarkach. W swoich usługach i działaniach wykorzystuje White Hat SEO.
3 4 0 0 0 10.09.2012Wiśniowski – nowe logo i pierwsze billboardy sponsorskie w telewizji (wideo)Od 6 września do 7 października trwa pierwsza kampania telewizyjna firmy Wiśniowski, producenta bram garażowych i systemów ogrodzeniowych. W trzech billboardach sponsorskich widoczne jest m.in. zmienione logo marki.
0 1 0 0 0 7.09.2012PARP rozstrzygnął przetarg na promocję projektu nt. zwiększania konkurencyjności poprzez CSRPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na promocję projektu „Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR)”. Działaniami promocyjnymi zajmie się agencja kreatywna SG24.
0 1 0 0 0 7.09.2012Pachnąca Galeria Łódzka – aromamarketingOd sierpnia w ciągach komunikacyjnych Galerii Łódzkiej rozpylany jest zapach, który ma być aromatyczną wizytówką tego obiektu.
4 1 0 0 0 7.09.2012Odpowiedź śląskiego na jesienną nudę – kampania promująca województwo (wideo)6 września ruszyła kampania „Sezon na śląskie”. Jest to pierwsza akcja promocyjna województwa śląskiego, skupiająca się na promocji konkretnego produktu turystycznego. Ma ona wspierać przede wszystkim sprzedaż pakietów na wyjazdy weekendowe w sezonie powakacyjnym.
3 1 0 0 0 7.09.2012„Masz smaka na coś z ziemniaka?” – kampania Knorra (wideo)„Masz smaka na coś z ziemniaka?” – to hasło jesiennej kampanii fixów marki Knorr do przygotowywania dań z ziemniaków.
0 1 0 0 0 7.09.2012Wskaźnik medialności recesji ponownie wzrastaW sierpniu wskaźnik medialności recesji podniósł się o 4,5 proc., osiągając wartość 306 punktów wobec 293 w lipcu. Informacje te, w połączeniu z niepokojącymi danymi płynącymi z polskiej gospodarki, stanowią wyraźne ostrzeżenie przed tym, co najprawdopodobniej czeka nas już jesienią oraz w 2013 roku.
6 3 0 0 4 7.09.2012Dziecko, teść i psychoterapeuta w reklamie Polski Wschodniej (wideo)„Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej?” to kluczowe pytanie kampanii promocyjnej makroregionu Polska Wschodnia, której głównymi bohaterami są: dziecko, teść i psychoterapeuta. Akcja ma zachęcać polskich i zagranicznych przedsiębiorców do inwestowania w tej części kraju.
0 1 0 0 0 7.09.2012„E-commerce w praktyce” rusza jesieniąRoadshow Akademii Empathy powraca w nowej odsłonie. Jesienny rozkład jazdy zakłada konferencje w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie. Start już 17 września. Rejestracja ruszyła.
0 1 0 0 0 7.09.2012Fundacja Anny Dymnej najbardziej angażującą marką na polskim Facebooku (infografika)Raport dotyczący obecności marek na Facebooku, przygotowany przez firmę Socialbakers, jest zestawieniem największych i najbardziej angażujących profili w Polsce. Dane dotyczą sierpnia br.