Dziecko, teść i psychoterapeuta w reklamie Polski Wschodniej (wideo)
  • 6
  • 3
7.09.2012

Dziecko, teść i psychoterapeuta w reklamie Polski Wschodniej (wideo)

„Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej?” to kluczowe pytanie kampanii promocyjnej makroregionu Polska Wschodnia, której głównymi bohaterami są: dziecko, teść i psychoterapeuta. Akcja ma zachęcać polskich i zagranicznych przedsiębiorców do inwestowania w tej części kraju.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45118 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

jasam

6 lat temu

Tak się zastanawiam...

Hmmm...Europa, Rosja i pewnie USA jeśli chodzi o wywieranie wpływu to OK bo niby podobny krąg kulturowy, ale zastanawiam się czy w Koreii, Indiach i krajach Zatoki Perskiej m.in. wzorce zachowań czy rola dziecka, teścia i psychoterapeuty jest na tyle zbieżna z naszymi wzorcami, żeby reklama przywoływała takie same skojarzenia a tym samym oddziaływała tak jak u nas?

Rozwiń komentarze

7 września 2012

6 września 2012