2 1 0 0 0 1.10.2012Piotr z Frosty znów gotuje – kampania telewizyjna (wideo)1 października pod hasłem „100% naturalnego smaku” wystartowała wizerunkowo-informacyjna kampania telewizyjna Frosty. Emisję 30- i 15-sekundowych spotów zaplanowano do 30 listopada.
0 1 0 0 0 1.10.2012IMD w PolsceIMD, europejski dystrybutor cyfrowy reklam telewizyjnych o jakości emisyjnej, rozpoczął świadczenie usług w Polsce. Nowo otwarty warszawski oddział ma być bazą przyszłej ekspansji firmy na rynki Europy Środkowej i Wschodniej.
0 1 0 0 0 1.10.20122 miliardy złotych na reklamę online? – wyniki raportuWedług szacunków Interaktywnie.com w tym roku padnie rekord wydatków na reklamę w Internecie. O ile utrzyma się wzrostowy trend, przekroczymy kolejną granicę wartości rynku.
1 1 0 0 0 1.10.2012Bank Millennium nowocześnie i tradycyjnie – kampania (wideo)Rusza jesienna kampania produktowa Banku Millennium. Akcja promuje konto oszczędnościowego oferujące promocyjne oprocentowanie.
1 1 0 0 0 1.10.2012Serce i Rozum w szpiegowskiej odsłonie (wideo)Pojawił się nowy spot Orange z Sercem i Rozumem. Najnowszy odcinek przygód pary gotowych na wszystko bohaterów zachęca do skorzystania z oferty Open Orange.
0 1 0 0 0 1.10.2012Nowa grupa kreatywna – Polish Creative GroupSpecjalizacją nowej grupy będzie tworzenie strategii i zarządzanie contentem z wykorzystaniem wszystkich możliwych platform i narzędzi. Polish Creative Group została założona przez Macieja Jaźwieckiego i dostarcza content w każdej formie – od tekstów, przez video, foto, implementując go do dowolnej formy.
4 1 0 0 1 1.10.2012Jerzy Bralczyk i Zbigniew Lew-Starowicz o tym, co „włanczać” i „wyłączać” – kampania społeczna (wideo)1 października rozpoczęła się akcja komunikacyjna Ministerstwa Środowiska pod hasłem „Wyłączamy prąd, włączamy oszczędzanie”. Co „włanczamy”, a co powinniśmy „wyłączać” to seria filmów promujących dewizę ministerstwa: „Żyjąc ekonomicznie, żyjesz ekologicznie”.
1 0 0 0 1 30.09.2012Brand24 jako Bitsy Boys zdobywa Internet wirusemMichał Sadowski oraz Karol Wnukiewicz z firmy Brand24 zaprezentowali 26 września – podczas kongresu Internet Beta 2012 – teledysk, w którym w humorystycznym stylu podpowiadają, jak „robić start-upy”. Teledysk, opublikowany na YouTube dzień później, do końca miesiąca został obejrzany niemal 200 tys. razy. Napisały o nim również ogólnopolskie media.
0 1 0 0 0 29.09.2012Nominacje do MediaTorów 2012 ogłoszoneStudenci dziennikarstwa po raz szósty nominowali dziennikarzy i media do nagród MediaTory. Po raz pierwszy w historii plebiscytu uznanie studentów zyskały: publikacja nieautoryzowanego wywiadu, odejście z gazety i złamanie zasad recenzji filmowej. Najwięcej nominacji zdobyło Polskie Radio, a Tomasz Jurecki został pierwszym regionalnym dziennikarzem nominowanym w MediaTorach.
0 2 0 0 0 28.09.2012„Mieszkanie marzeń” Ikei na krakowskim RynkuOd 24 września para wyłoniona w castingu w ramach akcji „Mieszkanie marzeń” wspólnie z internautami urządzała dawny lokal handlowy przy Rynku Głównym w Krakowie. Przemiana mieszkania zakończyła się 28 września. Czas na parapetówkę.