0 1 0 0 0 2.10.2012Hullabaloo otwiera nowe biuro w WarszawieHullabaloo, niezależna międzynarodowa agencja reklamowa z siedzibą w czeskiej Pradze, rozpoczyna działalność w Polsce. Drugie zagraniczne biuro powstanie w Warszawie.
1 1 0 0 0 2.10.2012Nowe sceny z ukrytej kamery w kampanii T-Mobile (wideo)T-Mobile udostępniło na kanale Youtube sceny, które nie znalazły się w telewizyjnej wersji spotu realizowanego z ujęć ukrytej kamery.
0 1 0 0 0 2.10.2012Działania promujące Program Kontroli Jakości Pracy AnkieterówOrganizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) uruchomiła kampanię promującą standardy jakości w badaniach rynkowych. Pretekstem do działania był obchodzony w tym roku jubileusz 10-lecia audytu Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA) – systemu zapewniania jakości w badaniach.
0 1 0 0 0 2.10.2012„5. Stadion” – podsumowanie kampanii Tyskiego i Kompanii Piwowarskiej„5. Stadion” kampania marki Tyskie oraz Kompanii Piwowarskiej wykorzystywała koncept wspólnego stworzenia największego na świecie stadionu.
0 1 0 0 0 1.10.2012FoodCare zakończył współpracę z dotychczasową agencją PR30 września dobiegła końca współpraca firmy FoodCare z agencją Ad rem Public Relations.
1 1 0 0 0 1.10.2012Marsjańskie wsparcie odporności – kampania (wideo)Pierwszego października startuje nowa kampania telewizyjna suplementu diety Marsjanki.
0 1 0 0 0 1.10.2012Najwęższy dom na świecie pod opieką agencji PRFundacja Polskiej Sztuki Nowoczesnej nawiązała współpracę z Kostrzewa PR. Agencja zajmie się doradztwem public relations oraz promocją instalacji artystycznej Dom Kereta – znanej do tej pory jako najwęższy dom na świecie.
0 1 0 0 0 1.10.2012Fundacja WWF z agencją First AiD CommunicationFundację WWF od października wspierać będzie First AiD Communication. Agencja zajmie się działaniami z zakresu media relations oraz organizacją wydarzeń podczas realizowanych przez fundację projektów i kampanii.
0 1 0 0 0 1.10.2012Urszula Dudziak z córką promują kosmetyki Perfecty1 października rozpoczyna się jesienna kampania reklamowa firmy Perfecta. Kosmetyki marki będą promowane w ogólnopolskich czasopismach, kinach, a także na nośnikach zewnętrznych. Na potrzeby kampanii zostały przygotowane layouty z ambasadorkami marki – Urszulą Dudziak i jej córką Katarzyną Urbaniak. W reklamach pojawi się także nowe hasło: „Perfekcyjna jest Perfecta... ja nie muszę!”.
4 3 0 0 0 1.10.2012Akcje ambientowe i wirale promujące Łódź Design Festiwal (wideo)Łódź Design Festiwal promuje się poprzez działania internetowe i ambientowe. To kolejna forma reklamy, która ma poinformować odbiorców o zbliżającym się wydarzeniu (18–28 października).