1 4 0 0 0 20.02.2013Ogniste życie w kampanii Reebok „Live with fire” (wideo)15 lutego Reebok rozpoczął globalną, zintegrowaną kampanię marketingową „Live with fire”. W ten sposób kontynuowana jest misja marki: dążenie do zmiany sposobu, w jaki ludzie postrzegają fitness. Kampania wzmacnia również komunikację związaną z produktami skierowanymi do kobiet.
0 1 0 0 0 20.02.2013Nowy model badań firmy Millward Brown da informacje o wartości markiAgencja badawcza Millward Brown przygotowała nowy model badań – Meaningfully Different Framework. Stanie się on trzonem wszystkich jej rozwiązań oraz usług doradztwa w zakresie zarządzania markami. Pierwsza oferta bazująca na tym modelu (zaawansowana wersja sztandarowego rozwiązania BrandDynamics) będzie mieć swoją premierę w kwietniu.
0 1 0 0 0 19.02.2013Zinedine Zidane twarzą kampanii kosmetyków AdidasW połowie lutego rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca linię kosmetyków Adidas Team Five. Strategia launchu serii łączy działania offline i online, koncentrując się głównie na realizacji celów sprzedażowych. Twarzą kampanii jest Zinedine Zidane.
0 1 0 0 0 19.02.2013BRE Bank z nowymi agencjamiBRE Bank rozpoczyna współpracę z agencjami Grey i Brand New Heaven. Do obsługi interaktywnej wybrana została agencja Heureka. Firmy będą uczestniczyły m.in. w realizacji rebrandingu Grupy BRE Banku.
0 1 0 0 0 19.02.2013Wilogo.com wchodzi na polski rynekWilogo.com, internetowa społeczność specjalizująca się w projektowaniu logo i kreacji graficznej, uruchamia swoją usługę w języku polskim.
1 1 0 0 0 19.02.2013Tubylcy i piraci na wyspie w reklamie Lubisiów (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa marki ciastek Petitki Lubisie (należącej do koncernu Kraft Foods), pod hasłem „Wyprawa Kolumba”. Akcja promuje produkt o nowym smaku.
1 1 0 0 0 19.02.2013Groszek w porcji na raz – kampania reklamowa Bonduelle (wideo)18 lutego rusza kampania telewizyjna firmy Bonduelle Polska. Jej celem jest prezentacja produktów „Puszki na raz”, które zawierają porcję do jednorazowego spożycia i mają ułatwiać łączenie wielu różnych warzyw w jednej potrawie.
0 1 0 0 0 19.02.2013Wrangler z nową agencją w social mediaW styczniu kompleksową obsługę w mediach społecznościowych marki Wrangler przejęła agencja HyperCrew. Poprowadzi ona strategię brandu i zajmie się realizacją jego działań w social media w Polsce, m.in. na Facebooku.
1 1 0 0 0 19.02.2013Gotówka w trzech krokach w reklamie Getin Banku (wideo)Getin Bank rozpoczyna kolejną kampanię wpisującą się w nową strategię. Bank stawia na promocję kredytów gotówkowych. Kampania nawiązująca do hasła „Getin Bank – praktycznie” wystartuje 18 lutego i potrwa do 24 marca. Obejmie przede wszystkim telewizję, gdzie pojawią się trzy wersje 15-sekundowych spotów.
0 1 0 0 0 19.02.2013Ingenious Technologies rozpoczyna działalność w PolsceNa polski rynek wchodzi firma Ingenious Technologies, zajmująca się dostarczaniem autorskiej technologii e-marketingowej. Powstała ona z przekształcenia Zieltraffic – międzynarodowej agencji świadczącej usługi z zakresu marketingu internetowego.