Pogłębiający się kryzys w wydatkach Polaków – badanie GfK - Marketing przy Kawie
Pogłębiający się kryzys w wydatkach Polaków – badanie GfK
  • 0
  • 2
27.02.2013

Pogłębiający się kryzys w wydatkach Polaków – badanie GfK

Analiza przebiegu zmian wskaźnika wyborów konsumenckich GfK w ostatnich czterech kwartałach 2012 roku prowadzi do wniosku o istotnym pogorszeniu się kondycji nabywczej polskich gospodarstw domowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 lutego 2013

26 lutego 2013