0 1 0 0 2 10.05.2013Oknoplast przedłużył umowę sponsorską z Interem MediolanFirma będzie sponsorem włoskiego klubu przez kolejne dwa lata, czyli do końca sezonu 2014/2015.
0 1 0 0 5 10.05.2013Coca-Cola ogłasza walkę z otyłością i rezygnację z reklam skierowanych do dzieciSprzedaż produktów niskokalorycznych, promowanie aktywności fizycznej, rezygnacja z reklam skierowanych do dzieci poniżej 12. roku życia – to strategiczne cele Coca-Coli w najbliższych latach.
1 5 0 0 0 10.05.2013Amerykański magazyn „Adweek” o reklamie McDonald’s w Warszawie (wideo)Magazyn „Adweek” opisał ustawioną obok warszawskiego lokalu sieci McDonald’s olbrzymią czarną tablicę, na której dwa razy razy dziennie rysowane są kredą produkty z menu marki.
1 1 0 0 0 10.05.2013Dom z wafelków w reklamie Andante (wideo)Od 6 maja do połowy czerwca trwa telewizyjna kampania wafelków Andante.
1 1 0 0 0 10.05.2013Bractwo Feniksa promuje w Polsce belgijskie piwo (wideo)Od kwietnia na polskim rynku dostępne jest belgijskie piwo klasztorne Grimbergen. Jego wprowadzaniu towarzyszą działania w miejscach sprzedaży (wybranych lokalach w dużych miastach), w mediach społecznościowych oraz PR.
2 1 0 0 0 10.05.2013Marka Neonet wspólpracuje z agencją CzArt (wideo)Marką Neonet nawiązała stałą współpracę z agencją reklamową CzArt. Współpraca obejmuje wsparcie kreatywne i produkcję spotów reklamowych.
1 1 0 0 0 10.05.2013Hasbro promuje Furby’ego przed Dniem Dziecka (wideo)11 maja rozpocznie się kampania interaktywnej zabawki Furby firmy Hasbro. Prowadzona będzie w dziecięcych kanałach telewizyjnych oraz w Internecie.
1 1 0 0 0 10.05.2013Punkty dla Ciebie, bejbe – dyrektor kreatywny agencji Brasil w reklamie radiowej Link4 (audio)Link 4 wystartował z radiową kampanią reklamową. Promuje ona możliwość otrzymania tysiąca punktów Payback przy zakupie polisy. Tekst piosenki w spocie wykonuje Jan Kleyff – dyrektor kreatywny agencji Brasil, która była pomysłodawcą projektu.
0 2 0 0 0 10.05.2013Mike Tyson w Polsce – nowa kampania reklamowa marki BlackW połowie maja wystartuje nowa kampania marki Black z udziałem Mike’a Tysona. W Warszawie, Krakowie i Gdańsku akcję poprzedzi ekspozycja wielkoformatowych siatek z informacjami o przyszłotygodniowej wizycie gwiazdora w Polsce.
1 1 0 0 0 10.05.2013Uliczny breakdance w reklamie maślanki (wideo)10 maja rozpoczyna się kampania Maślanki Mrągowskiej. Reklama przedstawia grupę żywiołowych tancerzy ulicznych, wykonujących efektowne tricki. Kiedy kamera pokazuje w zbliżeniu ich twarze, widzów czeka niespodzianka.