0 1 0 0 0 7.05.2013Rebrandingiem placówek BZ WBK zajmie się GalposterBZ WBK rozpoczyna rebranding. Jest to efekt niedawnej fuzji, w wyniku której instytucja ta połączyła się z Kredyt Bankiem. Przetarg na oznakowanie zewnętrzne 150 placówek banku wygrał Galposter.
0 1 0 0 0 7.05.2013Konkurs na logo Porozumienia na rzecz Umiejętności Cyfrowych PolakówDo 10 maja na portalu Corton.pl trwa konkurs na logotyp Porozumienia na rzecz Umiejętności Cyfrowych Polaków. Pomysłodawcą koalicji jest Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.
6 1 0 0 0 7.05.2013Tymbark „odkapslowuje nagrody” w nowej kampanii (wideo)Ruszyła kampania telewizyjna promocji Tymbarku, pod hasłem „Odkapsluj nagrody”. Główną postacią spotu jest kapsel z hasłem – ikona marki. Tym razem kapsle w humorystyczny sposób zapraszają na programy telewizyjne.
0 1 0 0 0 7.05.2013Wyniki konkursu Young Creatives 2013Spośród 88 zgłoszonych zespołów w konkursie Young Creatives 2013 jury ostatecznie wyłoniło sześciu zwycięzców.
1 1 0 0 0 7.05.2013Hoop Cola „odkręca moc” z Wilq (wideo)6 maja ruszyła kolejna odsłona kampanii Hoop Coli, której bohaterem jest Wilq – postać znana z komiksów Bartosza i Tomasza Minkiewiczów. Po teaserze emitowanym w stacjach telewizyjnych od 15 kwietnia – obecnie przyszedł czas na kolejne spoty. Wilq w charakterystyczny dla siebie sposób prezentuje „moc ratowania Polski” czy „moc otwierania się na obcych”.
2 3 0 0 0 7.05.2013„Ciach” – teaser zapowiadający zmiany w Tesco (wideo)2 maja rozpoczął się etap teaserowy kampanii reklamowej Tesco. Jej celem jest poinformowanie klientów o zbliżających się zmianach w hipermarkecie.
1 1 0 0 0 6.05.2013„Nowy wymiar orzeźwienia” w spotach Tymbarku (wideo)Rozpoczęła się ogólnopolska kampania napojów Tymbark Next. Jej głównym elementem są spoty wykorzystujące technikę camera shift.
0 1 0 0 0 6.05.2013Grupa Żywiec dołącza do IAA PolskaDo Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA) dołączył nowy członek wspierający – Grupa Żywiec. Jest to kolejny przedstawiciel przemysłu FMCG w stowarzyszeniu, obok m.in. Coca-Coli i Unilevera, oraz pierwszy członek z branży browarniczej.
0 3 0 0 0 6.05.2013Druga odsłona kampanii „SM – walcz o siebie!” z udziałem Gabrieli Zenki i Jakuba PiecuchaGabriela Zenka – tancerka i uczestniczka programu „Got to dance” – i muzyk Jakub „Pietz” Piecuch zostaną twarzami rozpoczynającej się pod koniec maja drugiej edycji kampanii „SM – walcz o siebie!”.
0 1 0 0 0 6.05.2013„Szybko zleciało” w infografice – kampania E.Leclerc w LublinieZ okazji 15-lecia obecności w Lublinie E.Leclerc przygotował kampanię promocyjną pod hasłem „Szybko zleciało”. Klienci mogą wygrać 260 nagród. Odbyły się już trzy losowania.