1 1 0 0 0 28.05.2013Tablety uspokajające od T-Mobile (wideo)Od 20 maja T-Mobile promuje ofertę „Dwa tablety za złotówkę”. W jej ramach od 30 kwietnia nowi i obecni klienci mogą otrzymać dwa urządzenia przy jednej opłacie miesięcznej, a wraz z nimi bezprzewodowy Internet.
1 1 0 0 0 28.05.2013Ewald Raben promuje konkurs „Przedsiębiorca Roku 2013” (wideo)Ewald Raben jest Przedsiębiorcą Roku 2012. W spocie reklamowym zachęca on twórców firm do udziału w 11. edycji konkursu Ernst & Young „Przedsiębiorca Roku”. W ramach działań promujących trwa również kampania on-line. Zgłoszenia do konkursu trwają do 14 czerwca.
0 1 0 0 1 28.05.2013Rozdano Szpalty Roku 2013Wielkim wygranym tegorocznego polskiego konkursu Szpalty Roku 2013 zostały Lasy Państwowe. Odebrały cztery nagrody. Po raz pierwszy w historii konkursu internauci wybrali Okładki Roku spośród zgłoszonych magazynów firmowych. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenia Prasy Firmowej.
0 1 0 0 0 28.05.2013Poznańskie targi reklamy i poligrafii – podsumowanieMiędzy 21 a 24 maja w Poznaniu odbyły się Międzynarodowe Targi Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych Poligrafia oraz Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama. Wzięło w nich udział 250 wystawców.
0 1 0 0 0 28.05.2013Wzrost optymizmu Polaków w majuMajowy wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) Ipsos zanotował kolejny wzrost. Plasuje się na wyższym poziomie niż przed rokiem (82,66 pkt obecnie, 79,01 pkt w maju 2012 r.). Ostatnio był tak wysoki w czerwcu ubiegłego roku. Poprawa idzie w parze z lepszą oceną koniunktury w przemyśle podaną przez GUS.
1 1 0 0 0 28.05.2013Nescafé Gold dla kochających kawę (wideo)Pod hasłem „Kawa kochających kawę” marka Nescafé Gold prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną. Działania obejmą telewizję, outdoor, Internet oraz sieci handlowe.
1 1 0 0 0 28.05.2013„Sezon na Sphinxa” – loteria do listopada (wideo)28 maja startuje loteria pod hasłem „Sezon na Sphinxa”. Towarzyszy jej kampania obejmująca działania m.in. w telewizji, radiu, kinach oraz Internecie.
1 4 0 0 0 28.05.2013FreshMail 5.0 – odświeżony system do e-mailinguSystem do e-mailingów FreshMail został poddany gruntownym zmianom. Wersja 5.0 z całkowicie odmienionym interfejsem ma być bardziej intuicyjna, zawierać rozbudowany moduł antyspamowy i umożliwiać wysłanie ok. 2 mln wiadomości na godzinę. Nowy wygląd zyskał także Pan Cytrynka – brand hero marki.
0 3 0 0 3 28.05.2013Greenpeace przyznał się do przeróbki reklamy PGEDziś o świcie w centrum Warszawy członkowie Greenpeace dokonali zmiany hasła reklamowego koncernu PGE: z „Robimy prąd od początku do końca” na „Trujemy węglem od początku do końca”. W ten sposób chcą zwrócić uwagę na szkodliwość emisji powstających w wyniku spalania węgla.
0 1 0 0 0 28.05.2013Kampania prasowa BNP ParibasBank BNP Paribas rozpoczął kampanię reklamową promującą bankowość prywatną. Ogłoszenia prasowe pojawią się m.in. w miesięczniku „Forbes”. Kampania ma charakter wizerunkowy.