0 1 0 0 0 20.02.2013Zakupy w Internecie zazwyczaj w poniedziałki – wyniki badaniaW 2012 roku Polacy najwięcej wydali na zakupy online w trakcie wakacji. Średnia wartość transakcji dokonanej w lipcu i sierpniu to 242,29 zł – wynika z danych PayByNet, systemu płatności internetowych, którego operatorem jest KIR. Internauci robią zakupy online najczęściej w poniedziałki po przerwie na lunch oraz po kolacji, a najrzadziej w soboty.
0 2 0 0 0 20.02.2013Szef kuchni Kurt Scheller twarzą kampanii Makro19 lutego rozpoczyna się akcja sieci Makro Cash & Carry, pod hasłem „Wielkie gotowanie”. Twarzą kampanii został znany szef kuchni – Kurt Scheller. Działania mają charakter długofalowy i łączą elementy promocji z programem lojalnościowym.
1 2 0 0 2 20.02.2013Daniel Olbrychski reklamuje sieć sklepów Biedronka (wideo)21 lutego rusza kolejna edycja kampanii Biedronki, promująca rodzime produkty. W tym roku jej hasło brzmi „My, Polacy, tak mamy. Doceniamy polskie produkty”. W spotach telewizyjnych emitowanych w ramach akcji występuje Daniel Olbrychski.
0 1 0 0 0 20.02.2013Polski oddział Saxo Bank z agencją PRAgencja Procontent Communication Global Reach PR rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem globalnego banku inwestycyjnego Saxo Bank. Do zadań agencji należy doradztwo strategiczne, a także prowadzenie działań w zakresie media relations i social media.
0 1 0 0 0 20.02.2013Więcej tematyki lifestyle’owej w Grupie NokautGrupa Nokaut, właściciel porównywarki cen Nokaut.pl, uruchomiła grupę serwisów tematycznych związanych m.in. z modą, stylem życia, sportem, dobrami luksusowymi i wystrojem wnętrz. Do działających dziewięciu serwisów wkrótce dołączą kolejne.
1 4 0 0 0 20.02.2013Ogniste życie w kampanii Reebok „Live with fire” (wideo)15 lutego Reebok rozpoczął globalną, zintegrowaną kampanię marketingową „Live with fire”. W ten sposób kontynuowana jest misja marki: dążenie do zmiany sposobu, w jaki ludzie postrzegają fitness. Kampania wzmacnia również komunikację związaną z produktami skierowanymi do kobiet.
0 1 0 0 0 20.02.2013Nowy model badań firmy Millward Brown da informacje o wartości markiAgencja badawcza Millward Brown przygotowała nowy model badań – Meaningfully Different Framework. Stanie się on trzonem wszystkich jej rozwiązań oraz usług doradztwa w zakresie zarządzania markami. Pierwsza oferta bazująca na tym modelu (zaawansowana wersja sztandarowego rozwiązania BrandDynamics) będzie mieć swoją premierę w kwietniu.
0 1 0 0 0 19.02.2013Zinedine Zidane twarzą kampanii kosmetyków AdidasW połowie lutego rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca linię kosmetyków Adidas Team Five. Strategia launchu serii łączy działania offline i online, koncentrując się głównie na realizacji celów sprzedażowych. Twarzą kampanii jest Zinedine Zidane.
0 1 0 0 0 19.02.2013BRE Bank z nowymi agencjamiBRE Bank rozpoczyna współpracę z agencjami Grey i Brand New Heaven. Do obsługi interaktywnej wybrana została agencja Heureka. Firmy będą uczestniczyły m.in. w realizacji rebrandingu Grupy BRE Banku.
0 1 0 0 0 19.02.2013Wilogo.com wchodzi na polski rynekWilogo.com, internetowa społeczność specjalizująca się w projektowaniu logo i kreacji graficznej, uruchamia swoją usługę w języku polskim.