0 1 0 0 0 29.05.2013Legia Warszawa chce mocniej promować Centrum Konferencyjne Legia BiznesOd maja partnerem biznesowym klubu Legia Warszawa jest agencja eventowo-reklamowa World Media. Celem partnerstwa jest promocja Centrum Konferencyjnego Legia Biznes oraz pozyskiwanie nowych klientów dzięki wykorzystaniu kontaktów polskich i zagranicznych.
0 1 0 0 0 29.05.2013Radio Zet Gold zastąpi Planetę FMSieć czternastu lokalnych rozgłośni radiowych Planeta FM zmieni nazwę na Radio Zet Gold. Program zostanie uspójniony dla wszystkich ośrodków. To wynik działań Grupy Eurozet związanych z tworzeniem parasolowej struktury portfolio na bazie najsilniejszej marki Zet.
0 1 0 0 0 29.05.2013Samsung wybrał realizatora letnich akcji promujących smartfonySamsung wybrał agencję do obsługi stref marki w ramach 24 wydarzeń Reebok Fitness Heroes, których jest partnerem. W przetargu zwyciężyła agencja EM Lab.
3 2 0 0 0 29.05.2013„Reaguj. Masz prawo” – kampania Rzecznika Praw Dziecka (wideo)Wystartowała kampania społeczna Rzecznika Praw Dziecka „Reaguj. Masz prawo”. Jej główne cele to zmiana biernej postawy dorosłych wobec aktów krzywdzenia dzieci oraz zmniejszenie społecznego przyzwolenia na stosowanie przemocy względem nich. W spotach występują: Kinga Preis i Jakub Gierszał.
0 1 0 0 1 29.05.2013Polska Rada Centrów Handlowych o skutkach ograniczenia handlu w niedziele i świętaLikwidacja 40 tys. miejsc pracy, spadek obrotów firm działających na terenie centrów handlowych – to tylko niektóre z zagrożeń, jakie dostrzega PRCH w związku z ewentualnym ograniczeniem handlu w niedziele i święta. Organizacja przedstawia swoje stanowisko w odpowiedzi na projekt nowelizacji Kodeksu pracy.
0 3 0 0 0 28.05.2013Polska firma odzieżowa produkowała ubrania w Rana PlazaMetki polskiej marki Cropp (należącej do LPP) znaleziono w Bangladeszu w gruzach Rana Plaza. Fabryka odzieżowa zawaliła się 24 kwietnia, grzebiąc 1127 pracowników. Organizacja Clean Clothes Polska zarzuca firmie brak widocznych działań na rzecz społecznej odpowiedzialności za warunki pracy w swoich łańcuchach dostaw.
0 2 0 0 0 28.05.2013IBM – najcenniejsza marka technologiczna w sektorze B2BIBM to najcenniejsza technologiczna marka świata w sektorze B2B – taki wynik przynosi ósmy ranking najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100. Marka ta, warta 112 mld dol., jest trzecią co do wartości marką na świecie i liderem kampanii Smarter Planet.
0 1 0 0 0 28.05.2013Europejskie Centrum Solidarności szuka agencji reklamowejEuropejskie Centrum Solidarności w Gdańsku ogłosiło konkurs agencji reklamowych. Jego przedmiotem jest opracowanie strategii komunikacji marki na lata 2013-2017.
0 1 0 0 0 28.05.2013Można zgłaszać prace do Konkursu Sztuki na Bilbordach Art Moves 2013W konkursie mogą wziąć udział artyści, studenci i wszystkie inne zainteresowane osoby. 10 najlepszych prac, wyłonionych przez międzynarodowe jury, zostanie pokazanych na bilbordach w przestrzeni miejskiej Torunia we wrześniu i październiku 2013 r. Autor najlepszej pracy otrzyma nagrodę w wysokości 7 tys. zł.
0 1 0 0 0 28.05.2013Maspex – przegląd agencji do obsługi w social mediaGrupa Maspex Wadowice prowadzi przegląd agencji do obsługi swoich marek w mediach społecznościowych.