1 1 0 29.10.2013Być jak Harry Hole – promocja książki Jo Nesbø (wideo)Z okazji premiery kryminału Jo Nesbø „Policja” sympatycy literatury sensacyjnej mogą wcielić się w postać detektywa prowadzącego śledztwo. W kanale YouTube Radosława Kotarskiego – twórcy popularnonaukowego programu Polimaty – dostępny jest cykl interaktywnych filmów z miejsca zbrodni.
1 1 0 29.10.2013Jak powstała szklanka Żywca? – kampania internetowa (wideo)Ruszyła kampania internetowa marki Żywiec. Jej głównym elementem jest interaktywny film zintegrowany z aplikacją konkursową, dzięki której konsumenci mogą wygrać szklanki do piwa.
0 5 0 29.10.2013Sklep ze zgniłymi owocami i warzywami – wystawa Glue SocietyW Adelaide (Australia Południowa) pojawił się nietypowy sklep. Wyeksponowano w nim świeże warzywa i owoce, a klienci mogli jedynie obserwować przez szybę, jak zawartość skrzynek gnije. W taki sposób australijska grupa Glue Society starała się zwrócić społeczną uwagę na problem marnowania żywności.
0 3 1 29.10.2013Podsumowanie konferencji Google Analytics CEE Summit 2013Pierwsza polska konferencja Google Analytics CEE Summit odbyła się w Warszawie 22 października. Wzięło w niej udział niemal 600 uczestników.
0 1 0 29.10.2013Jupik znów powierza budżet reklamowy agencji OS3Obsługą marki Jupik w zakresie BTL, PR i digital będzie nadal zajmować się OS3. Agencja zrealizuje strategię promocji marki na 2014 r.
0 1 0 29.10.2013Think Kong dołącza do Box Europe – sieci agencji social mediaThink Kong dołączyła do Box Europe – europejskiej sieci skupiającej niezależne agencje social media oraz digital PR. Oznacza to poszerzenie obszaru działalności agencji o wschód kontynentu.
4 1 1 29.10.2013Poczta Polska wprowadza ofertę cyfrową i reklamuje się jako „Poczta prosta” (wideo)Od 29 października klienci Poczty Polskiej mogą wydrukować znaczki pocztowe oraz wysłać listy lub kartki, które w papierowej formie dostarczy listonosz. Wszystko to dzięki platformie Envelo. Jej wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania „Poczta prosta”.
1 2 0 29.10.201320th Century Fox i „New York Times” sprawdzają, jak wygląda świat bez słów (wideo)Kupić dwie sąsiadujące ze sobą strony w „New York Timesie” i zamieścić na nich tylko adres strony WWW? Brzmi jak sposób na niepotrzebne wydanie dużej kwoty pieniędzy. Taką drogę wybrała jednak wytwórnia filmowa Twentieth Century Fox, by promować „Złodziejkę książek”.
0 2 0 28.10.2013Jak placówki medyczne komunikują się z pacjentami? Raport Kobold PRPonad 20% placówek medycznych w ogóle nie komunikuje się z pacjentami poprzez media – wynika z „Raportu medycznego 2013”, przygotowanego przez agencję Medica PR (Kobold PR). Największą popularnością cieszą się akcje profilaktyczne – prowadzi je 61% badanych. 42% wysyła informacje prasowe.
0 2 1 28.10.2013Nowy produkt marki Butcher’s reklamowany na outdoorzeMarka Butcher’s – angielski producent karmy dla psów – wprowadza na polski rynek nowy produkt. Promuje go kampania outdoorowa.