0 1 0 0 0 28.06.2013Procter & Gamble rozpoczyna program na rzecz matek i dzieci z BirmyProcter & Gamble wspólnie z fundacją Clinton Global Initiative prowadzi akcję dostarczania wody pitnej do miejsc, w których jest ona niedostępna. By uczcić wręczenie sześciu miliardów litrów wody, firma ogłosiła rozpoczęcie programu na rzecz polepszenia stanu zdrowia matek i dzieci w Birmie.
0 1 0 0 0 28.06.2013Kompania Piwowarska wybrała Data SolutionsKompania Piwowarska podpisała z Data Solutions umowę na kompleksowe zarządzanie procesami marketingu baz danych. Umowa dotyczy realizacji usług higieny danych oraz stworzenia zintegrowanego systemu zarządzania bazami poszczególnych marek.
0 1 0 0 0 28.06.2013Marka z portfolio sieci Amway nawiązała wspólpracę z K2 MediaMarka Nutrilite z portfolio firmy Amway wybrała K2 Media do obsługi na Facebooku. Agencja przygotuje aplikację na europejskie fan page.
0 1 0 0 0 28.06.2013Avon powierzył obsługę w mediach społecznościowych agencji NextAvon Cosmetics Polska wybrał agencję, której powierzy obsługę w mediach społecznościowych. Profilem marki na Facebooku, a docelowo również opieką nad fan page’ami Avon kontra rak piersi i Avon kontra przemoc zajmie się agencja Next.
1 4 0 0 0 28.06.2013Lodówka z piwem otwierana kanadyjskim paszportem (wideo)Kanadyjska marka piwna Molson Canadian przygotowała akcję ambientową promującą jej produkty w europejskich miastach. Czerwone lodówki wypełnione puszkami piwa stanęły na ulicach miast, a nawet przy wiejskich drogach m.in. we Francji, Belgii i Wielkiej Brytanii. Otworzyć mógł je tylko Kanadyjczyk.
0 1 0 0 0 28.06.2013Zwycięzcy VIII edycji Golden ArrowZnane są wyniki VIII edycji Golden Arrow – konkursu marketingu bezpośredniego. W gronie zwycięzców znaleźli się m.in. IQ Marketing (Poland), AtomClick, Men At Work, VML Poland i Lemon Sky. Podczas gali przyznano tytuł Agencji Interaktywnej Roku 2013, a także, po raz pierwszy, Agencji Social Media Roku.
0 1 0 0 0 28.06.2013UOKiK nałożył karę na Sfinks Polska – spółka zaskarży decyzjęFranczyzodawca nie może narzucać swoim partnerom handlowym sztywnych i minimalnych cen towarów. Taką praktykę stosowała spółka Sfinks Polska w sieci restauracji Sphinx. UOKiK nałożył na przedsiębiorcę karę w wysokości ponad 464 tys. zł. Spółka zapowiada odwołanie od decyzji do sądu.
0 1 0 0 0 27.06.2013Rysunkowa postać ankietera zwiększa skuteczność badania – Gemius i IIBRNieinwazyjna forma, łatwość odmowy i rysunkowa postać ankietera – to droga do zwiększenia skuteczności badań marketingowych w Sieci. Nowe rozwiązania wypracowali badacze z IIBR i Gemiusa, którzy zakończyli projekt realizowany w ramach programu Innotech.
0 1 0 0 0 27.06.2013Pepco rozpoczyna współpracę z V&PDługofalową strategię oraz komunikację marki Pepco w zakresie ATL, BTL oraz in-store wdroży V&P. Działania agencji obejmą pola strategii, kreacji, produkcji, a także obsługi mediowej, internetowej i brand PR.
0 1 0 0 0 27.06.2013Medialność polskich polityków – Press-Service Monitoring MediówO 15 proc. spadła liczba materiałów prasowych na temat liderów partii politycznych w maju. Zainteresowanie tracą wszyscy poza prezesem Prawa i Sprawiedliwości. W ubiegłym miesiącu wśród przywódców ugrupowań parlamentarnych Jarosław Kaczyński osiągnął też najniższy odsetek nieprzychylnych treści – wynika z badania „Scena polityczna”, przeprowadzanego przez Press-Service Monitoring Mediów.