3 1 0 0 0 4.04.2013Znani aktorzy i kierowcy w filmach z kampanii oleju Shell (wideo)Od marca na kanale Discovery Chanel w 75 państwach świata można oglądać składający się z trzech odcinków miniserial „Driven to Extremes”. To część działań promujących olej silnikowy Shell Rimula R4 X.
1 1 0 0 0 4.04.2013Steffen Möller w kampanii Wilkinsona (wideo)Producent maszynek do golenia rozpoczął kampanię „Wilkinson. Numer 1 w Niemczech! Satysfakcja gwarantowana lub zwrot pieniędzy”. Twarzą akcji jest Steffen Möller, znany w Polsce m.in. z programu „Europa da się lubić” czy serialu „M jak miłość”.
0 7 0 0 5 4.04.2013„Visit Poland – eat bigos”: naklejki promujące Polskę w HiszpaniiZałożyciele grupy pasjonatów marketingu partyzanckiego NTS-Squad oraz bloga poświęconego tej tematyce zaprojektowali serię czterech naklejek promujących Polskę. Rozlepili je następnie w atrakcyjnych turystycznie miejscach Hiszpanii, m.in. w Barcelonie, na Majorce oraz Ibizie.
1 3 0 0 0 4.04.2013Co było w skrzyni, która wylądowała w Lublinie? (infografika)Od 21 marca w ciągu dwóch tygodni na Lublin spadło pięć wielkich skrzyń: sejf, paka jabłek i bagietek, prezent obwiązany wstążką, olbrzymi prostopadłościan z wzorem chmur i błękitnego oceanu. Akcja oczywiście coś zapowiadała. 4 kwietnia otwarto pierwszy z pakunków i jednocześnie ujawniono cel całej zabawy.
0 1 0 0 0 4.04.2013Polacy wśród finalistów konkursu Heinekena „Your Future Bottle”Po trzech miesiącach zmagań w konkursie na autorski projekt butelki piwa Heineken „Your Future Bottle” wyłoniono finałową piątkę prac. W gronie czterech autorów finalistów znalazło się dwoje polskich designerów.
0 1 0 0 0 3.04.20139th InnoBev Global Beverage Congress w Warszawie16 i 17 kwietnia w Warszawie odbędzie się spotkanie liderów branży napojów – 9th InnoBev Global Beverage Congress.
2 1 0 0 0 3.04.2013Pierwsza kinowa kampania serwisu Tablica.pl (wideo)Po raz pierwszy we wszystkich kinach Cinema City, Helios oraz Imax pojawią się reklamy internetowego serwisu ogłoszeniowego Tablica.pl. Od 5 kwietnia w blokach reklamowych przed seansami będą emitowane dwa 30-sekundowe spoty.
0 3 0 0 2 3.04.20133/4 Polaków nie interesuje się kulturą – wynika z badania Sponsoring MonitorZainteresowanie kulturą wśród Polaków jest niezmiennie na podobnym, niskim poziomie. Niemal 3/4 badanych deklaruje, że nie interesuje się tą dziedziną życia – wykazały badania ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 3.04.2013Kampanie nominowane do nagrody Kampania Społeczna Roku 2012Do V edycji konkursu Kampania Społeczna Roku zgłoszono 103 kampanie w siedmiu kategoriach. Jury wybrało 28 kampanii. Gala wręczenia nagród odbędzie się 25 kwietnia w warszawskim Teatrze Rozmaitości.
0 1 0 0 0 3.04.2013Product placement Mövenpick w serialu „Przyjaciółki”Od kwietnia marka lodów Mövenpick jest eksponowana w serialu „Przyjaciółki”, emitowanym w stacji Polsat. Serial o perypetiach współczesnych młodych kobiet odpowiada tematycznie preferencjom grupy docelowej marki.