0 1 0 26.11.2013Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych ma logo1 stycznia 2014 r. rozpocznie funkcjonowanie Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych. Jego logo kształtem nawiązuje do granic Polski, kolorami zaś do czterech rodzajów sił zbrojnych.
3 4 0 26.11.2013AdBuster, „Polimaty” i Paulina Mikuła tworzą drużyny Szlachetnej Paczki (wideo)W tegoroczną edycję Szlachetnej Paczki zaangażowali się vlogerzy (AdBuster, Radosław Kotarski – twórca kanału „Polimaty” i Paulina Mikuła z „Mówiąc inaczej”) oraz PZU. Wspólnie z internautami przygotują paczki dla najbardziej potrzebujących rodzin.
2 1 0 26.11.2013Czasem niewidoczne wojsko w nowym spocie (wideo)„Wojsko Polskie. Twoja Armia. Czasem niewidoczni. Zawsze obecni” – tym hasłem promuje się MON w spocie zamieszczonym w serwisie YouTube.
0 1 0 26.11.2013Polscy marketingowcy chwalą badania marketingowe, ale z nich nie korzystają – MorrisMarloweBadania marketingowe pogłębiają wiedzę o potencjalnych i rzeczywistych klientach – uważa 89% marketingowców zatrudnionych w polskich przedsiębiorstwach. Ale tylko 12% firm kiedykolwiek zleciło taką usługę – wynika z badania przeprowadzonego przez agencję MorrisMarlowe.
1 1 0 26.11.2013Merida zmienia logo i hasło (wideo)Merida – producent rowerów – zmienia logo oraz hasło. Nowa identyfikacja wizualna firmy od początku sezonu 2013 była widoczna na rowerach i strojach współtworzonych przez nią grup kolarskich.
0 1 0 25.11.2013Studio Otwarte: „system identyfikacji KRK to więcej szkody niż pożytku”Możliwość zmodyfikowania systemu identyfikacji „KRK” – tego dotyczyło zapytanie ofertowe złożone przez Urząd Miasta Krakowa firmie Studio Otwarte. Upubliczniona odpowiedź zawiera stanowisko adresatów dotyczące stanu identyfikacji wizualnej polskiej sfery publicznej.
0 1 0 25.11.2013Mediacap przejął pakiet kontrolny w Grupie IQS. Zapowiada 50 mln zł przychodów w 2014 r.22 listopada spółka Mediacap przejęła pakiet kontrolny 53 proc. udziałów w Grupie IQS. Pozostałe 47 proc. pozostanie w rękach kadry zarządzającej: Aliny Lempy, Mieczysława Wójcika oraz Piotra Firkowskiego.
0 1 0 25.11.2013Superbrands 2013 – Zień, Open’er i inniW konkursie Superbrands wyróżniono najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. 15 tys. konsumentów oceniło ponad 2 tys. marek w 26 kategoriach.
0 1 0 25.11.2013Unilever wybrał Comfiturę do obsługi marki TimoteiObsługą online marki Timotei z portfolio Unilevera zajmie się agencja interaktywna należąca do Focus Media Group – Comfitura.
0 3 0 25.11.2013„Gazeta Wyborcza” najbardziej opiniotwórcza w październiku – IMM„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” to media, na informacje których powoływano się najczęściej w październiku – wynika z analizy IMM. Najpopularniejsze tematy to referendum odwoławcze w Warszawie oraz, niezmiennie, sytuacja polityczna w kraju.