0 2 0 0 0 23.08.2013Nestlé z kampanią „Rośnij z Niebieskim Misiem!”„Rośnij z Niebieskim Misiem!” – to hasło ogólnopolskiej kampanii promocyjnej produktów dla dzieci sygnowanych wizerunkiem misia Nestlé. O możliwości zdobycia nagród konsumenci mogą dowiedzieć się z materiałów reklamowych w prasie, Internecie oraz w punktach sprzedaży.
0 1 0 0 0 23.08.2013SMS od ministerstwa ostrzeże przed jazdą pod wpływem alkoholuBrytyjskie Ministerstwo Transportu będzie wysyłać wiadomości SMS do mężczyzn między 18. a 29. rokiem życia, przebywających w pubach. Chce przypominać im o możliwych skutkach prowadzenia samochodu pod wpływem alkoholu.
0 1 0 0 0 23.08.2013Vizeum domem mediowym UPC PolskaPrzetarg na obsługę mediową UPC Polska wygrało Vizeum. Zwycięski dom mediowy zajmie się obsługą mediów offline i online.
1 1 0 0 0 23.08.2013Lewandowski, Błaszczykowski i Szczęsny w spocie Orange (wideo)W telewizji oraz Internecie pojawił się spot marki Orange z udziałem Roberta Lewandowskiego, Jakuba Błaszczykowskiego oraz Wojciecha Szczęsnego. Piłkarze reklamują smartfon z dostępem do Internetu.
1 2 0 0 0 23.08.2013„Dom to frajda” – oferta dla rodzin z dziećmi w katalogu Ikei na 2014 rok (wideo)Ikea zaprezentowała nową odsłonę kampanii „Ty tu urządzisz”, zatytułowaną „Daj spokój – dom to frajda”. Działania rozpoczęła prezentacja katalogu na 2014 rok. Kampania skupi się na przedstawieniu propozycji dla rodzin z dziećmi.
1 1 0 0 0 22.08.2013Gerard Pique, Serena Williams i Andre Ward podejmują wyzwania w kampanii Nike (wideo)Nike rozpoczyna kampanię „Possibilities”. Spot z udziałem sportowców – m.in. Sereny Williams, LeBron Jamesa, Gerarda Pique czy Andre Warda – ma inspirować widzów do przekraczania granic i wyznaczania sobie nowych celów. Uzupełnienie stanowią działania w Internecie w ramach serii wyzwań Nike+.
0 2 0 0 0 22.08.2013USP Zdrowie z nowym logotypemUSP Zdrowie prezentuje nowe logo autorstwa Terri Goldstein – amerykańskiej strateg marketingu. Ma ono budować głębszą świadomość marki korporacyjnej.
0 1 0 0 0 22.08.2013„Wysoka Izbo – posprzątaj reklamy”. Pocztówki ze szpetnymi reklamami trafią do posłówMiasto Moje a w Nim rozpoczyna kolejne działania, które mają zwrócić społeczną uwagę na reklamy zaśmiecające przestrzeń w Polsce. W ramach akcji „Wysoka Izbo – posprzątaj reklamy” na adres stowarzyszenia można wysyłać zdjęcia miejsc oszpeconych reklamami. Zostaną one przesłane do posłów na Sejm RP.
1 1 0 0 0 22.08.2013Figurki Lego przemówią głosem Liama Neesona i Morgana Freemana w „The Lego Movie” (wideo)Pojawiła się zapowiedź pierwszego w historii pełnometrażowego filmu przygodowego Lego. Produkcja ma pojawić się w kinach na całym świecie w lutym 2014 r. Głosów użyczą postaciom m.in. Liam Neeson i Morgan Freeman. Marka wprowadzi też do sprzedaży zestawy inspirowane produkcją.
1 1 0 0 0 22.08.2013Skoda Octavia RS z kampanią reklamową w kinie (wideo)Skoda promuje swój nowy model na ekranach multipleksów znajdujących się w ofercie Multikino Media. 16 sierpnia rozpoczęły się dwutygodniowe działania on- i off-screen.