0 1 0 0 0 9.05.2013BGI Europe zleca opiekę PR nad nieinwazyjnym testem prenatalnymZajmujący się genomiką ośrodek BGI Europe powierzył agencji HealthThink PR działania wizerunkowe dotyczące testu prenatalnego NIFTY.
1 1 0 0 0 9.05.2013Kolejna kampania DPD w kinach (wideo)10 maja w kinach sieci Cinema City rusza kampania promocyjna firmy kurierskiej DPD Polska. Dzięki kodom rabatowym pobranym z promowanej strony internetowej będzie można kupić bilet na dowolny film 2D w cenie 10 zł.
1 1 0 0 0 9.05.2013Kampania Netii promująca usługi dla biznesu (wideo)Z początkiem maja ruszyła kampania reklamowa Netii, promująca ofertę usług zintegrowanej komunikacji dla biznesu oraz wideokonferencji. Kampanię, obejmującą reklamy, advertoriale i materiały sponsorskie w telewizji oraz prasie, zaplanowano na dwa miesiące.
0 2 0 0 0 9.05.2013Wyniki badania European Trusted Brands 2013W kwestii zaufania do marek Polacy są zdecydowanie bardziej wymagający niż statystyczni mieszkańcy Europy – pokazało badanie European Trusted Brands 2013. Gala, podczas której wręczono Złote i Kryształowe Godła markom ocenionym jako najbardziej wiarygodne w Polsce, odbyła się 8 maja w Warszawie.
1 1 0 0 0 9.05.2013„Ciach” – wielka obniżka i racjonalizacja cen w Tesco (wideo)Wyjaśniona została kampania teaserowa „Ciach!”, prowadzona na billboardach i w telewizyjnych spotach reklamowych. Sieć sklepów Tesco promuje w ten sposób swoją nową ofertę cenową.
1 3 0 0 0 9.05.2013„Czarno-biała” kampania Nivea Invisible w telewizji, prasie i Internecie (wideo)Trwa kampania dezodorantów Nivea Invisible, pod hasłem „Czarno na białym widać, że jesteś pewna siebie!”. 9 maja rozpoczynają się działania online w jej ramach.
1 1 0 0 0 8.05.2013DJ Tiesto w kampanii Acera (wideo)Firma Acer rozpoczęła kampanię reklamową, w której uczestniczy DJ Tiesto. Głównym bohaterem opowieści jest jednak Vernon – jego osobisty asystent.
1 1 0 0 0 8.05.2013Promocja Plusa z TUI (wideo)6 maja rozpoczęła się kampania pod hasłem „Wakacje z Plusem i TUI”. Na klientów, którzy podpiszą nową umowę z operatorem, przedłużą dotychczasową lub doładują swoje konto za kwotę minimum 150 zł, czekają kupony rabatowe od biura podróży.
0 1 0 0 0 8.05.2013Raport Outbox Research na temat dostosowania witryn WWW do urządzeń mobilnychFirma Outbox opublikowała raport poświęcony zagadnieniom związanym z prezentacją firmy na urządzeniach mobilnych. Omawiane są w nim m.in. takie trendy i zjawiska, jak face-down lifestyle, Multiscreen czy BYOD.
0 2 0 0 0 8.05.2013„Mała słodycz, wielka sprawa!” – promocja z kampanią charytatywnąPrzed zbliżającym się Dniem Dziecka, 29 kwietnia ruszyła akcja marki Pulmoll. Promocję dropsów tej marki połączono z działaniami, dzięki którym pięćdziesięcioro podopiecznych Krajowego Stowarzyszenia Resocjalizacji otrzyma wymarzone prezenty.