1 2 0 0 0 3.09.2013Dorota Wellman zaprasza na Ecco Walkathon 2013 (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca Ecco Walkathon 2013 – spacer charytatywny, który odbędzie się w Warszawie 14 września. Do wzięcia udziału w wydarzeniu zachęca m.in. Dorota Wellman, która jest ambasadorką tegorocznej edycji.
1 1 0 0 0 3.09.2013Billboard Fortuny jako sponsora „Must be the music” (wideo)Fortuna sponsoruje szóstą edycję talent show „Tylko muzyka. Must be the music”. Billboardy sponsorskie marki będą pojawiać się przed każdym odcinkiem, w jego trakcie oraz bezpośrednio po programie.
1 1 0 0 0 3.09.2013Bank Millennium z kampanią pożyczki na rozpoczęcie roku szkolnego (wideo)Wystartowała kolejna kampania produktowa banku Millennium. Reklamuje pożyczkę gotówkową na szkolną wyprawkę.
0 8 0 0 0 2.09.2013Reklama napojów w Polsce lekko w górę – EquinoxProducenci napojów zwiększyli wydatki reklamowe o 6%, do 410 mln zł, w porównaniu do 2012 r. Największe zmiany widoczne są w kategorii napojów gazowanych i niegazowanych. To wyniki analizy przeprowadzonej przez dom mediowy Equinox Polska.
2 1 0 0 0 2.09.2013Rusza kampania Orange dla firm (wideo, audio)Ruszyła kampania „Bądź zawsze on-line z Orange dla firm”. Działania dotyczące promocji „Maksymalne korzyści z Internetem” prowadzone będą w telewizji, radiu, prasie oraz Internecie.
0 1 0 0 0 2.09.2013Trzecia edycja Dulux Let’s Colour wkrótce7 września o 10.00 rozpocznie się trzecia edycja akcji Dulux Let’s Colour. Mieszkańcy Warszawy będą mogli pomalować praski brzeg Wisły obok klubu Temat Rzeka. Autorem projektu jest Aqualoopa – artysta tworzący murale i graffiti.
0 5 0 0 0 2.09.2013Superman, Dracula, Kapitan i Rewolwerowiec zapraszali poznaniaków do księgarni Merlin.plSuperman, Dracula, Kapitan i Rewolwerowiec spacerowali po ulicach Poznania z regałami pełnymi książek. Był to element akcji ambientowej Merlin.pl, związanej z przeprowadzką internetowej księgarni do stolicy Wielkopolski.
0 1 0 0 0 2.09.2013Rebranding banku DNB NordBank DNB Nord ma nowe logo. W połowie listopada zarejestrowana zostanie także nowa nazwa formalnoprawna. Rebranding jest elementem budowania wizerunku specjalistycznego banku korporacyjnego należącego do międzynarodowej grupy finansowej.
1 1 0 0 0 2.09.2013Serce i Rozum liczą oszczędności w kampanii Orange (wideo)Orange prezentuje kolejny spot z udziałem Serca i Rozumu. Po raz trzeci towarzyszy im także Wykrzyknik. Bohaterowie promują ofertę Orange Open.
1 1 0 0 0 2.09.2013Chilli Zet zmienia nazwę i logo (audio)1 września Chilli Zet zmienia nazwę na Radio Zet Chilli. Wraz ze zmianą nazwy wprowadzony zostaje nowy logotyp stacji oraz nowa oprawa dźwiękowa.