Serce i Rozum liczą oszczędności w kampanii Orange (wideo) - Marketing przy Kawie
Serce i Rozum liczą oszczędności w kampanii Orange (wideo)
  • 1
  • 1
2.09.2013

Serce i Rozum liczą oszczędności w kampanii Orange (wideo)

Orange prezentuje kolejny spot z udziałem Serca i Rozumu. Po raz trzeci towarzyszy im także Wykrzyknik. Bohaterowie promują ofertę Orange Open.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55373 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 września 2013