1 6 0 0 0 5.09.2013Yahoo! prezentuje nowe logo (wideo)Serwis Yahoo! na początku sierpnia zapowiedział zmianę logotypu. Przez cały miesiąc na stronie internetowej firma prezentowała projekty nowej identyfikacji wizualnej.
0 1 0 0 0 5.09.2013Lego zwiększa obroty o 13% i wyprzedza HasbroMarka Lego zanotowała w pierwszym półroczu wzrost obrotów o 13%. W wyścigu o tytuł lidera na rynku zabawek producent klocków wyprzedził Hasbro.
0 1 0 0 0 5.09.2013Marki samochodowe w social media – Press-Service Monitoring Mediów (infografika)Najpopularniejszą marką samochodową w mediach społecznościowych jest BMW – wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów. Na drugim miejscu uplasował się Mercedes. Na podium jest także Volkswagen.
0 3 0 0 0 5.09.2013FC Barcelona i Real Madryt najpopularniejszymi drużynami Ligi Mistrzów na FacebookuZ 32 drużyn, które wywalczyły awans do tegorocznej edycji Ligi Mistrzów, na czele rankingu przygotowanego przez Pentagon Research znalazły się FC Barcelona oraz Real Madryt.
0 1 0 0 1 5.09.2013Poczta Polska wybrała agencję full-serviceCAM Media została wybrana przez Pocztę Polską do obsługi full-service. Zajmie się przygotowaniem działań ATL, BTL oraz aktywnościami w obszarze Internetu.
2 3 0 0 0 5.09.2013Greenpeace zachęca do adopcji pszczół (wideo) [Aktualizacja]5 września ruszyła akcja społeczna Greenpeace „Adoptuj pszczołę”. Projekt jest kolejną odsłoną kampanii „Przychylmy pszczołom nieba”, której celem jest ochrona owadów zapylających. Organizacja chce zbudować w miastach hotele dla pszczół.
1 1 0 0 0 5.09.2013Tiger powraca w kampanii telewizyjnej (wideo)Marka Tiger rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii. Spoty, w których pojawi się brand hero marki mówiący głosem rapera Sokoła, można oglądać w telewizji od 2 września.
2 2 0 0 0 5.09.2013Rusza polska odsłona kampanii „Voyage” Heinekena (wideo)Heineken rozpoczyna polską odsłonę ogólnoświatowej kampanii „Voyage”. Marka sprawdza, jak radzą sobie mężczyźni wyrwani z codziennej rutyny i przeniesieni do zupełnie nieznanego środowiska.
1 9 0 0 0 4.09.2013Marka Sin z kampanią dla pokolenia Y (wideo)4 września rozpoczęła się kampania wizerunkowa „Brain off” marki odzieżowej Sin. Głównym narzędziem komunikacji jest film emitowany w Internecie.
0 10 0 0 1 4.09.2013„Nie mogłam być na zajęciach, bo miałam spektakl” – studenckie wymówki promują SWPSWrocławski Wydział Zamiejscowy Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej przygotował wystawę „Studenckie wymówki”, mającą promować uczelnię. W budynku uczelni oraz w przestrzeni miejskiej umieszczono plakaty z przykładami najciekawszych usprawiedliwień.