0 1 0 18.02.2014Starbucks Polska na InstagramieStarbucks Polska uruchomił oficjalny profil na Instagramie. Działania wpisują się w przyjętą przez markę globalną strategię rozszerzania obecności w Internecie, w tym w mediach społecznościowych.
0 1 0 18.02.2014Grupa Havas Worldwide w Polsce wprowadza ofertę w zakresie personal brandinguGrupa Havas Worldwide w Polsce rozszerza zakres usług o personal branding. Nowa oferta – Havas Peaks – wykorzystuje autorską metodologię Marian Salzman, CEO Havas PR USA.
1 1 0 18.02.2014Dzieci dają radę i promują ubezpieczenia PZU (wideo)14 lutego rozpoczęła się pierwsza kampania promująca portal Dajemy radę (PZU). W 90-sekundowym filmie dzieci odpowiadają na pytania m.in. dotyczące tego, czym jest autocasco oraz jak uchronić samochód przed kradzieżą.
1 1 0 18.02.2014Makita wkręca w recykling (wideo)Makita – marka m.in. narzędzi elektrycznych – promuje się trailerem filmu „Sprzęt, który kochałem”. To historia mężczyzny przez wiele lat związanego emocjonalnie z wkrętarką. Zepsucie się urządzenia stanowi dla niego dramat. W taki sposób marka zwraca uwagę odbiorców na kwestię recyklingu.
0 1 3 18.02.2014Celebryta w reklamie istotnie wpływa na jej skuteczność – OMD AdEffectCelebryta pojawiający się w reklamie zwiększa jej skuteczność. Ważne jest jednak dopasowanie osoby do marki. Gwiazda reklam nie może też przyćmiewać brandu. Najlepiej zapamiętywane są spoty wizerunkowe z celebrytami. Takie są wnioski z badania OMD AdEffect.
0 1 0 18.02.2014Digital Research for Marketing – konferencja IAB i PBI26 marca Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) organizują Digital Research for Marketing (DR4M) – konferencję badawczą skierowaną do marketingowców.
0 2 0 18.02.2014„Polski konsument 50+” – 4PRM publikuje raport syndykatowyAgencja badawcza 4P Research Mix przygotowała drugą edycję badania syndykatowego na temat konsumentów powyżej 50. roku życia.
1 1 0 17.02.2014„Dumb Ways to Die”: Uważaj na siebie w walentynki. I na pociągi też (wideo)Wielokrotnie nagradzana reklama „Dumb Ways to Die”, przygotowana na zlecenie Metro Trains z Melbourne, doczekała się walentynkowej odsłony. W ciągu pięciu dni film wyświetlono prawie 6 mln razy.
0 1 0 17.02.2014Durex w Polsce trzeci rok z tą samą agencją PRDurex przedłużył umowę z Multi Communications. Tym samym rozpoczął się trzeci rok współpracy marki i agencji.
1 1 0 17.02.2014Konkurs PlayStation promowany w telewizji (wideo)Sony Computer Entertainment Polska ogłasza konkurs promujący PS3. Towarzyszy temu kampania prowadzona m.in. w telewizji.