1 1 0 0 0 21.02.2013Siatkarz Zbigniew Bartman w billboardzie sponsorskim marki Okocim (wideo)Marka Okocim rozpoczęła kampanię promocyjną w ramach współpracy z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Billboard sponsorski „Okocim – oficjalny sponsor polskiej siatkówki”, w którym występuje siatkarz Zbigniew Bartman, jest obecnie emitowany na kanałach stacji Polsat.
2 2 0 0 0 21.02.2013Finał konkursu Media Markt: sprzęt za ćwierć miliona w 150 sekund (wideo)20 lutego odbył się finał konkursu „Bierz, co chcesz! Najdłuższe 150 sekund w Media Markt”. W podwarszawskich Markach zwycięzca konkursu, 19-letni Piotr z Pionek, zebrał sprzęt o łącznej wartości 255 376,38 zł. Tym samym pobił rekord finalisty z Hiszpanii, który podczas podobnego biegu został właścicielem sprzętu o wartości 28 144 euro.
0 1 0 0 0 21.02.2013Talk Marketing – nowa agencja marketingu rekomendacjiNa polskim rynku rozpoczyna działalność Talk Marketing, agencja marketingu rekomendacji. Firma przygotowuje oferty kampanii dla pierwszych klientów, testuje platformę do komunikacji z agentami i rekrutuje kolejnych pracowników. Dyrektorem zarządzającym oraz prezesem zarządu została Adriana Kajca.
0 1 0 0 0 21.02.2013Socialformance nową agencją w SocializerGrupa kapitałowa Socializer utworzyła agencję Socialformance, która oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie działań reklamowych w mediach społecznościowych. Strategia biznesowa Socialformance zakłada opracowywanie skalowalnych rozwiązań i koncentrację na zagranicznych rynkach.
0 1 0 0 0 21.02.2013Biuro Informacyjne Parlamentu Europejskiego z agencją PRBiuro Informacyjne Parlamentu Europejskiego w Polsce rozpoczęło współpracę z agencją komunikacji zintegrowanej Monday PR. Do obowiązków agencji należeć będzie wsparcie działalności komunikacyjnej i informacyjnej BIPE do 2016 r.
0 1 0 0 0 21.02.2013Operator Vectra wybrał agencję do obsługi reklamowejFirma Vectra, operator telewizji kablowej i dostawca Internetu, rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę reklamową. Agencją, która zajmie się obsługą Vectry, jest Scholz & Friends Warszawa.
0 3 0 0 0 21.02.2013Aflofarm wydał najwięcej na reklamę śródków przeciw przeziębieniu – badanie IMMFirma Aflofarm zanotowała największe wydatki reklamowe na przekazy dotyczące środków na przeziębienie i grypę. Na drugim miejscu znalazł się GlaxoSmithKline, na trzecim Novartis – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
0 1 0 0 0 21.02.2013GfK zbada emocje w czasie testowania reklam21 lutego GfK włączyła do swojego systemu testowania reklam moduł Emo Scan, czyli nagrodzone w Niemczech narzędzie do biometrycznego pomiaru reakcji emocjonalnej odbiorcy.
0 1 0 0 0 21.02.2013ZenithOptimedia z europejskim budżetem mediowym firmy KayakKayak, amerykańska firma technologiczna oferująca serwisy i aplikacje mobilne, które umożliwiają porównywanie ofert turystycznych, wybrała ZenithOptimedia do obsługi swojego budżetu mediowego w Europie.
2 4 0 0 2 20.02.2013„Język polski jest ą-ę”. Jeden dzień w mediach bez polskich znaków (wideo)21 lutego jest Międzynarodowym Dniem Języka Ojczystego. Z tej okazji rozpoczyna się kampania „Język polski jest ą-ę” pod patronatem Rady Języka Polskiego. Akcja zwraca uwagę na znaki diakrytyczne, które są coraz rzadziej używane przez Polaków.