1 1 0 0 0 22.08.2013Figurki Lego przemówią głosem Liama Neesona i Morgana Freemana w „The Lego Movie” (wideo)Pojawiła się zapowiedź pierwszego w historii pełnometrażowego filmu przygodowego Lego. Produkcja ma pojawić się w kinach na całym świecie w lutym 2014 r. Głosów użyczą postaciom m.in. Liam Neeson i Morgan Freeman. Marka wprowadzi też do sprzedaży zestawy inspirowane produkcją.
1 1 0 0 0 22.08.2013Skoda Octavia RS z kampanią reklamową w kinie (wideo)Skoda promuje swój nowy model na ekranach multipleksów znajdujących się w ofercie Multikino Media. 16 sierpnia rozpoczęły się dwutygodniowe działania on- i off-screen.
0 1 0 0 0 22.08.2013„Internet ASAP – najbardziej skuteczne narzędzia e-marketingu 2013” – raport po konferencjiEura7 opublikowała raport „Internet ASAP – najbardziej skuteczne narzędzia e-marketingu 2013”, który stanowi podsumowanie konferencji Internet ASAP.
0 2 0 0 0 22.08.2013Rośnie sprzedaż produktów ekologicznych w Internecie – badanie Frisco.plKlienci e-marketów coraz częściej decydują się na zamawianie produktów ekologicznych. Liczba osób kupujących w Internecie zdrową żywność, napoje, naturalne środki czystości, kosmetyki i wyroby przeznaczone dla dzieci jest o 84% większa niż rok temu – wynika z danych zebranych przez e-supermarket Frisco.pl.
0 2 0 0 0 22.08.2013Bestseller na przystankach – akcja Publio.plW połowie sierpnia wystartowała kampania promująca nowy e-book amerykańskiej pisarki Jodi Picoult, pt. „To, co zostało”. W ramach promocji na przystankach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście umieszczono plakaty z kodem QR. Po jego zeskanowaniu można bezpłatnie pobrać poprzednią powieść autorki.
0 1 0 0 0 22.08.2013Podróżniccy przyspieszają podróż Samsunga Galaxy S II dookoła świataPodróżniccy – autorzy bloga, którzy pół roku temu wysłali Samsunga Galaxy S II w podróż dookoła świata – postanowili przyspieszyć wyprawę. Ogłosili, że telefon przekazywany z rąk do rąk ma okrążyć kulę ziemską do końca 2013 r. Poszukują 40 osób z 40 różnych państw.
4 1 0 0 0 22.08.2013Metafen „inaczej walczy z bólem” (wideo) [aktualizacja]Rozpoczęła się kampania „Można inaczej walczyć bólem” Metafenu z portfolio Polpharmy. Działania poprzedził film teaserowy w rytmach synth-pop. Właściwy spot zaś podejmuje grę z konwencjami reklamowymi.
2 1 0 0 0 21.08.2013Empik.com z pierwszą kampanią telewizyjną (wideo)Empik.com wystartował z pierwszą w swojej historii kampanią telewizyjną. To element prowadzonej od czerwca akcji „Powrót do szkoły z empik.com”, promującej sprzedaż podręczników w sklepie internetowym.
0 2 0 0 0 21.08.2013Serwis internetowy poszukuje pracowników do testowania prezentówCGB, założyciel serwisu Wyjatkowyprezent.pl sprzedającego vouchery na prezenty w formie przeżyć, poszukuje osoby na stanowisko testera wrażeń. Do obowiązków zatrudnionego będzie należeć testowanie prezentów, m.in. skoków ze spadochronem, prowadzenia Ferrari czy relaksu w spa.
1 1 0 0 0 21.08.2013Mark Zuckerberg ogłasza globalne partnerstwo, by zapewnić dostęp do Internetu 5 mld ludziMark Zuckerberg, założyciel i CEO Facebooka, ogłosił uruchomienie Internet.org – globalnego partnerstwa, którego celem jest zapewnienie dostępu do Internetu 5 miliardom ludzi.