0 2 0 27.03.2014Pracownicy Transcomu reklamują firmę na billboardachTranscom Worldwide Poland działający w obszarze CRM rozpoczął kampanię billboardową. Jej bohaterami zostali pracownicy firmy.
1 1 0 26.03.2014Kevin Spacey i Arkadiusz Jakubik w kolejnym spocie BZ WBK (wideo)Kevin Spacey wystąpił w kolejnym, szóstym już spocie BZ WBK. Tym razem partneruje mu aktor, muzyk i reżyser Arkadiusz Jakubik. Obaj promują Konto Godne Polecenia i bankowość mobilną. Film wyreżyserował Wojciech Smarzowski.
0 10 0 26.03.2014Ikea Łódź podsumowuje akcję „Wszyscy lubimy spać, ale nie wszyscy robimy to komfortowo”26 lutego, w Dniu Spania w Miejscach Publicznych, Ikea Łódź przeprowadziła akcję „Wszyscy lubimy spać, ale nie wszyscy robimy to komfortowo”. Akcesoria do spania z nowej kolekcji, dostępne w sprzedaży od lutego, promowali drzemiący ludzie.
1 2 0 26.03.2014Supermoce dla domu w kampanii Rockwool Polska (wideo)Działająca w branży budowlanej firma Rockwool rozpoczęła kampanię reklamową. Promuje w niej mineralną wełnę skalną.
1 1 0 26.03.2014Zabawne programy dobrze wpływają na odbiór emitowanych przy nich reklam – badanie „Power of Laughter” (wideo)Reklamy emitowane w otoczeniu zabawnych treści lepiej spełniają swoje zadania. Zabawne treści wywołują „efekt aureoli”, działający również podczas przerwy reklamowej – takie są wnioski z badania „Power of Laughter” Viacom International Media Networks.
1 2 0 26.03.2014Citylighty Clear Channel Outdoor z czytnikami NFC/QR od maja w Polsce (wideo)Clear Channel Outdoor uruchamia Connect – mobilną interaktywną platformę reklam zewnętrznych o zasięgu globalnym. W maju zostanie ona wprowadzona w Polsce pod nazwą City Connect i obejmie 2 tys. nośników wyposażonych w czytniki NFC/QR.
1 1 0 26.03.2014„Technologia czy magia?” – kampania monitorów Samsunga (wideo)Ruszyła kampania monitorów marki Samsung, prezentująca wielofunkcyjność tych urządzeń. Jej hasło brzmi „Technologia czy magia?”.
1 1 0 26.03.2014Mercedes promuje się mobilnie (wideo)Mercedes Benz-Polska rozpoczął kampanię „To, co najlepsze, nie zna alternatywy”, wprowadzającą nową klasę C. Działania prowadzone są w telewizji, prasie, Internecie i kanale mobilnym.
0 1 0 26.03.2014Grey Group rozwija dział strategiiAgencja Grey Group podjęła decyzję o rozwoju zespołu strategii. Lokalnie liderem nowej struktury będzie Marcin Ejsmont, planning director.
1 1 4 26.03.2014„Bad girls in India” promują kolekcję marki Sinsay (wideo)Sinsay rozpoczął kolejną odsłonę kampanii promującej kolekcję wiosna-lato 2014. Bohaterkami są dwie niepokorne dziewczyny spędzające wakacje w Indiach. Nie stronią one od zabaw na granicy prawa.