1 1 0 0 3 4.07.2013Mały Głód protestuje pod siedzibą Danone (audio)Rozpoczęły się teaserowe działania marki Danone. Pod siedzibą firmy swoje niezadowolenie manifestuje Mały Głód. Żąda wstrzymania produkcji serka Danio.
0 1 0 0 0 4.07.2013Okocim prowadzi przetarg na obsługę ATLMarka Okocim ogłosiła przetarg mający wyłonić partnera, który przygotuje kreacje ATL. Do udziału zostały zaproszone trzy agencje: H Warsaw, Grandes Kochonos oraz Red8 Advertising.
0 1 0 0 0 4.07.2013Banki wspólnie tworzą lokalny standard płatności mobilnychKilkanaście milionów klientów banków będzie mogło płacić telefonem w ramach jednolitego standardu. Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, BRE Bank, ING Bank Śląski i PKO Bank Polski porozumiały się w sprawie strategicznej współpracy dotyczącej zbudowania wspólnego standardu płatności mobilnych.
1 1 0 0 0 4.07.2013Amerykański hymn narodowy rozświetla billboardy – kampania „United 4th” (wideo)Słowa hymnu narodowego Stanów Zjednoczonych pojawiły się na billboardach w całym kraju. To element kampanii „United 4th”, przygotowanej z okazji amerykańskiego Dnia Niepodległości.
0 1 0 0 0 4.07.2013Marki Heineken i Desperados z Grupą K2Przetarg na obsługę internetową dwóch marek piwnych z portfolio Grupy Żywiec – Desperadosa i Heinekena – wygrała Grupa K2.
0 1 0 0 0 4.07.2013Costa by Coffeeheaven i Coffeeheaven pod opieką Grupy WalkKompleksową obsługą marek Costa by Coffeeheaven i Coffeeheaven, należących do CHI Polska, zajmie się Grupa Walk. To wynik konkursu ofert.
1 3 0 0 0 4.07.2013Magdalena Różczka promuje Poznań w Irlandii (audio)Rozpoczęła się kampania promocyjna Poznania, skierowana do mieszkańców Irlandii. Miasto, nawiązując do pozytywnych relacji, jakie poznaniacy nawiązali z kibicami Zielonej Wyspy podczas Euro 2012, przedstawia się jako najbardziej przyjazne Irlandczykom w Europie.
0 1 0 0 0 4.07.2013CIM chwali polskich uczestników programu Professional Diploma in MarketingThe Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii wysłał list gratulacyjny do polskich uczestników programu Professional Diploma in Marketing (DM) w centrum szkoleniowym Questus.
1 1 0 0 2 4.07.2013Coca-Cola Zero wkręca w kolejnej odsłonie kampanii (wideo)Rozpoczyna się nowa odsłona kampanii Coca-Coli Zero „Uwierzysz, jak spróbujesz“. Elementem akcji zainicjowanej w kwietniu jest kolejny spot telewizyjny.
1 1 0 0 0 4.07.2013Małgorzata Kożuchowska w podwójnej roli zaprasza na wyprzedaże do Bonarka City Center (audio)„Tam-tam rabat!” to kampania krakowskiego centrum handlowego Bonarka. W radiowym spocie i na nośnikach outdoorowych Małgorzata Kożuchowska zaprasza do galerii na letnie wyprzedaże.