1 2 0 0 0 17.10.2013Play rozdaje bilety lotnicze (wideo)Play rozpoczął kampanię promującą ofertę skierowaną do osób przenoszących numer. Można w niej otrzymać bilet LOT-u do jednego z dziewięciu europejskich miast.
1 1 0 0 0 17.10.2013Basia z reklam Play w spocie Szlachetnej Paczki (wideo)Barbara Kurdej-Szatan – znana z roli Basi, sprzedawczyni w salonie Play – opowiada, czego potrzebują dzisiejsze kobiety. Aktorka zachęca w ten sposób do zostania wolontariuszem Szlachetnej Paczki, akcji charytatywnej prowadzonej przez Stowarzyszenie „Wiosna”.
0 6 0 0 0 17.10.2013Dworzec Centralny w Warszawie ma nową identyfikację wizualnąRozstrzygnięto konkurs na identyfikację wizualną Dworca Centralnego w Warszawie. Zwycięski projekt, który został wybrany z ponad 250 zgłoszeń nadesłanych z całej Polski, przygotowały Aneta Lewandowska i Joanna Fidler-Wieruszewska.
0 1 0 0 0 17.10.2013Czego szukają polscy internauci w e-sklepach – badanie GemiusaPolacy coraz częściej zaglądają do sklepów internetowych. Najczęściej poszukują ubrań. W polowaniu na zakupy online przodują kobiety – wynika z danych firmy badawczej Gemius.
0 1 0 0 0 17.10.2013Kreatura 2013 – zgłoszenia do 24 październikaTermin przyjmowania zgłoszeń do XVII edycji ogólnopolskiego konkursu kreacji w reklamie Kreatura został przesunięty do 24 października.
1 1 0 0 0 17.10.2013Warka organizuje spotkania ekip (wideo)Warka zorganizowała akcję „Ekipa w komplecie”. Zainaugurował ją utrzymany w dokumentalnej konwencji spot, który przedstawiał spotkanie czterech braci mieszkających w różnych państwach.
1 1 0 0 0 17.10.2013„Masz Internet? To korzystaj” – telewizyjna kampania portalu Answear.com (wideo)Portal Answear.com rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową. Jej hasło brzmi: „Masz Internet? To korzystaj”.
0 2 0 0 0 17.10.2013Błoto w Toruniu, ciastka w Warszawie – Galeria Rusz z nową ekspozycjąGaleria Rusz przygotowała październikową odsłonę. W Toruniu pojawiła się praca zatytułowana „Błoto”. Warszawiacy mogą oglądać „Ciastka historii”.
1 1 0 0 0 17.10.2013Marka Vichy przygotowała kampanię z udziałem konsumentek (wideo)Rozpoczęła się kampania „Normaderm – znajdź swój idealny sposób na niedoskonałości”, reklamująca linię dermokosmetyków. W kreacjach prasowych oraz internetowych marki Vichy wykorzystane zostaną wizerunki konsumentek wybranych w konkursie.
0 1 0 0 0 17.10.2013Rusza BlogMedia – sieć reklamy na blogachPowstała platforma BlogMedia, która zajmie się reklamą w blogosferze. Oferuje m.in. możliwość reklamy display, samplingi, konkursy oraz indywidualną współpracę z blogerami.