4 7 0 0 0 4.07.2013„Hazard. Nie igraj” – kampania społeczna (wideo)W ramach kampanii społecznej „Hazard. Nie igraj” w kinach oraz Internecie można obejrzeć spoty. Na ulicach wybranych polskich miast pojawiły się też murale z hasłami „Gra pociąga, ale wciąga”, „Szczęście nie przychodzi z automatu” oraz „Goło i niewesoło”. Celem jest zwrócenie społecznej uwagi na ryzyko związane z nadużywaniem gier hazardowych przez młodych ludzi.
4 4 0 0 0 4.07.2013Agent mocno pomocny PZU odpowiada na komentarze Krystyny Jandy, Michała Marteli i Mediafuna (wideo)Agent Zbyszek – bohater kampanii „Agenci mocno pomocni” PZU – odpowiada w kanale YouTube na komentarze z Facebooka i Twittera. Odnosi się do wypowiedzi zamieszczonych w mediach społecznościowych m.in. przez Krystynę Jandę, zawodnika sztuk walki Michała Materlę i blogera Macieja Budzicha (Mediafuna).
0 6 0 0 0 3.07.2013Włóczykij, Indiana Jones i Fogg zapraszali na Szlak PrzygodyNa ulicach Warszawy pojawiła się drużyna podróżników znanych z książek i filmów. Bohaterowie przybyli charakterystycznym amerykańskim autobusem szkolnym, by promować świętokrzyski Szlak Przygody. Namawiali najmłodszych do aktywnego wypoczynku. Towarzyszyło im hasło „Zamień tornister na plecak!”.
0 2 0 0 0 3.07.2013„Fanpage Trends” – czerwiec 2013W czerwcowym wydaniu „Fanpage Trends” uwzględniono statystyki stron z 40 kategorii. Wśród nowych kategorii znalazła się m.in. Dom i ogród. Liderem pod względem wielkości w tym rankingu jest Ikea.pl. Sukces odniósł też fan page akcji „Kolorujemy” oraz film opublikowany przez SA Wardęgę. Strona Home Brokera awansowała w rankingu o ponad tysiąc miejsc.
0 1 0 0 0 3.07.2013Change Integrated i Value Media łączą się, tworząc Group OneGroup One to nazwa nowego holdingu, który rozpoczął działalność 1 lipca. W jego skład wchodzą Change Integrated i Value Media. Prezesem został Marek Żołędziowski, a wiceprezesem Maciej Hutyra.
1 3 0 0 0 3.07.2013Kampania My Way Paradyż Group (wideo)Marka My Way Paradyż Group rozpoczęła współpracę z młodymi polskimi projektantami – Magdaleną Waś, Janem Lutykiem i Nikodemem Szpunarem. Użyczyli oni swych twarzy do kreacji promujących kolekcje Indy/Indo, Meltemi/Melte oraz Zonda/Zon, które zaprezentowane zostaną w kampanii kinowej, prasowej oraz internetowej.
0 1 0 0 0 3.07.2013Raport strategiczny IAB Polska Internet 2012Internet przestał być odrębnym nośnikiem reklamy – stał się platformą zintegrowanej komunikacji marketingowej. Zdaniem IAB Polska szerokopasmowy dostęp do Internetu będzie miał w nadchodzących dekadach takie samo znaczenie, jak elektryczność na początku XX w. Związek prezentuje dziesiąte wydanie raportu strategicznego IAB Polska Internet 2012.
0 1 0 0 0 3.07.2013Agnieszka Nowak i Aneta Arwaj-Sidorowicz zakładają CommuniCanDoAgnieszka Nowak i Aneta Arwaj-Sidorowicz założyły agencję CommuniCanDo, specjalizującą się w budowaniu wizerunku oraz komunikacji firm i marek. Zajmą się realizacją strategii działań PR oraz marketingowych. Oferują usługi w zakresie: digital PR, corporate i brand PR, health i beauty PR, event PR, employer branding oraz zarządzanie w sytuacjach kryzysowych.
1 1 0 0 0 3.07.2013Pszeniczny Paulaner w kampanii telewizyjnej (wideo)Paulaner rusza z kampanią. Od 2 lipca oglądać można spoty telewizyjne pszenicznego piwa.
1 1 0 0 0 3.07.2013McDonald’s z kampanią promującą letnie menu (wideo)2 lipca McDonald’s wprowadza nowe pozycje do menu – orientalne McWrapy, kanapki Big Classic Western oraz zimne desery i kawy. Oferta promowana jest kampanią telewizyjną i reklamą na nośnikach zewnętrznych.