0 1 0 0 0 14.10.2013Znamy nagrodzonych w konkursie Effie 2013W tegorocznej edycji Effie oprócz Grand Prix przyznano 6 złotych, 13 srebrnych i 19 brązowych nagród. Najważniejsze wyróżnienie – Grand Prix – otrzymały DDB Warszawa, Starcom MediaVest Group, Tequila Polska i RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants za kampanię „5. Stadion” dla marki Tyskie.
0 6 0 0 0 13.10.2013Jubileuszowe wydanie kalendarza PirelliW jubileuszowej edycji najsłynniejszego kalendarza świata pojawią się m.in. Miranda Kerr, Helena Christensen i Alessandra Ambrosio. Zdjęcia do 50. publikacji marki Pirelli wykonali Peter Lindbergh i Patrick Demarchelier.
0 1 0 0 0 12.10.2013Kto będzie dyrektorem marketingu Ryanaira?Ryanair poszukuje człowieka, który poprawi nadszarpniętą opinię o marce. Będzie to jedno z najbardziej widocznych stanowisk w całej branży marketingowej. Dyrektor marketingu Ryanaira będzie też musiał zmierzyć się z legendą Michaela O'Leary’ego.
0 1 0 0 0 11.10.2013AMS, Clear Channel i Ströer założyły spółkę, by badać efektywność outdooruFirmy AMS, Clear Channel Poland i Ströer Polska założyły spółkę Instytut Badania Outdooru (IBO). Instytut wdroży projekt badań efektywności reklamy zewnętrznej na polskim rynku i będzie jego realizatorem.
0 4 0 0 0 11.10.2013Dwóch na pięciu Polaków uważa social media za integralną część życia towarzyskiego – raport Wave 7 Universal McCann42% Polaków zgadza się ze stwierdzeniem, że media społecznościowe są integralnym elementem ich życia towarzyskiego – to jeden z wniosków z siódmej edycji badania Wave, prowadzonego przez Universal McCann. 30% badanych godzi się na śledzenie przez marki w mediach społecznościowych.
1 1 0 0 0 11.10.2013Billboardy z matematyczną zagadką zareklamowały festiwal dla programistów (wideo)Tegoroczna edycja Campus Party – festiwalu programistów, graczy i hakerów – odbyła się w Londynie. Osoby, które rozszyfrowały billboardowy rebus, mogły odebrać darmowe bilety na wydarzenie.
2 3 0 0 0 11.10.2013Basia i Maciek w reklamach smartfonów HTC Desire 500, HTC One i LG G2Sprzedawcy z salonu Play, Basia i Maciek, w spocie telewizyjnym wypróbowują możliwości smartfonów dostępnych u operatora – HTC Desire 500, HTC One oraz LG G2. Ten ostatni pojawi się w sprzedaży 11 października.
0 1 0 0 0 11.10.2013KFC wybrało agencję kreatywnąPrzetarg na obsługę kreatywną marki KFC wygrała agencja McCann Worldgroup. Zajmie się koncepcją kreatywną całej marki oraz działaniami ATL i BTL w mediach tradycyjnych oraz w Internecie.
0 1 0 0 2 11.10.2013Polscy internauci najmniej ufają blogerom i politykom – badanie IIBR (infografika)Czytanie blogów jest popularne wśród polskich internautów. Użytkownicy Sieci poszukują na nich głównie informacji o nowych produktach, jednak nie są przekonani o wiarygodności rekomendacji blogerów – takie są wnioski z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego przez firmę badawczą IIBR.
1 1 0 0 0 11.10.2013Banki Spółdzielcze kontynuują kampanię „# jak VIP”Banki Spółdzielcze z Grupy BPS kontynuują kampanię „# jak VIP”. Tym razem w trasę po Warszawie wyruszył zielony fotel. Osoby, które w nim usiądą, mogą się sfotografować, a następnie odszukać w galerii zdjęć na Instagramie i Facebooku.