2 3 0 0 0 3.10.2014Drugi etap kampanii „Łódzkie ma pomysł!” (wideo)1 października wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa pod hasłem „Łódzkie ma pomysł!”. Podjęte działania mają na celu zmianę sposobu postrzegania regionu przez mieszkańców innych województw.
1 1 0 0 1 3.10.2014„Paczka w Ruchu” – pierwsza kampania telewizyjna marki (wideo)29 września w Eska TV i Polo TV ruszyła kampania reklamowa usługi „Paczka w Ruchu”. To pierwsza reklama telewizyjna marki Ruch.
1 1 0 0 0 2.10.2014Międzynarodowa kampania reklamowa domu maklerskiego X-Trade Brokers (wideo)Rozpoczęła się międzynarodowa kampania „Be a Pro” domu maklerskiego X-Trade Brokers. Działania reklamowe prowadzone są do końca października.
1 1 0 0 0 2.10.2014Podryw na Plushaka w spocie marki Plush (wideo)Plush na Kartę rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii promocyjnej. W spocie „Pięterko” niepokorny miś Plushak, prezentując ofertę marki, podrywa dziewczynę.
1 2 0 0 0 2.10.2014Praktiker w kampanii ostrzega: „Uwaga! Takie ceny, że stracisz głowę” (wideo)Rusza kolejna odsłona „Praktikomanii” marki Praktiker. Do 14 października prowadzone będą działania pod hasłem „Uwaga! Takie ceny, że stracisz głowę”.
0 1 0 0 2 2.10.2014Vetrex reklamuje okna w prasie„Piękno i pragmatyzm” to hasło rozpoczętej 1 października kampanii reklamowej okien V82 Black Design firmy Vetrex. Działania prowadzone są w prasie.
1 1 0 0 0 2.10.2014Re-cyc(ling) biustonoszy w walce z rakiem piersi – akcja „Dotykam=wygrywam” (wideo)1 października ruszyła kampania „Dotykam=wygrywam”. W tym roku organizatorzy – marka bielizny Panache i stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny – stawiają na „Re-cyc(ling)”. Będą namawiać Polki do oddawania starych biustonoszy i do wsparcia działań na rzecz walki z rakiem piersi. Pomogą w tym m.in. Krystyna Kofta, Katarzyna Cichopek-Hakiel, Karolina Szostak czy Natasza Urbańska.
2 1 0 0 2 2.10.2014Zapytaj Beczkę, Jacek Gadzinowski i „5 sposobów na…” w kampanii marki Walutomat.pl (wideo)Trwa kampania wizerunkowa serwisu Walutomat.pl w YouTube. Działania realizowane są we współpracy z vlogerami: Krzysztofem Gonciarzem (Zapytaj Beczkę), Jackiem Gadzinowskim oraz kanałem „5 sposobów na...”.
0 1 0 0 1 2.10.2014„Jestem prosumentem” – outdoorowa kampania Fundacji BOŚWystartowała ogólnopolska kampania billboardowa Fundacji BOŚ, która potrwa do 30 października. Nośniki z hasłem „Jestem prosumentem” pojawią się w 16 miastach wojewódzkich. Kreacje zaprojektował grafik Andrzej Pągowski.
1 3 0 0 0 2.10.2014„Czytanie na klikanie” – szopy w reklamach niemieckiej czytelni online (wideo)Goethe-Institut promuje darmowe zapisy do Onleihe – niemieckojęzycznej biblioteki online. Do korzystania z niej zachęcają kreacje z postaciami zwierząt o chwytnych łapkach i ciekawskich pyszczkach.