Widzowie płatnej telewizji rozważają rezygnację, widzowie naziemnej myślą o zakupie płatnej – II część badania „Projekt cyfrowizja” MEC - Marketing przy Kawie
Widzowie płatnej telewizji rozważają rezygnację, widzowie naziemnej myślą o zakupie płatnej – II część badania „Projekt cyfrowizja” MEC
  • 0
  • 4
23.07.2014

Widzowie płatnej telewizji rozważają rezygnację, widzowie naziemnej myślą o zakupie płatnej – II część badania „Projekt cyfrowizja” MEC

30 proc. widzów kablówek i platform rozważa rezygnację, co piąty widz telewizji naziemnej myśli o telewizji płatnej. To wyniki drugiej części „Projektu cyfrowizja” przygotowanego przez MEC.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lipca 2014