0 3 0 0 0 9.10.2014Kredyt gotówkowy potrzebny od zaraz – badanie ARC Rynek i OpiniaKredyt gotówkowy jest jednym z najpopularniejszych produktów bankowych. Polacy najczęściej korzystają z niego, kiedy planują remont (32%) lub mają trudną sytuację życiową (31%). 61% osób korzystających z kredytów zaciąga je w swoim banku. O wyborze instytucji decyduje przede wszystkim szybkość udzielenia pożyczki – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 9.10.2014Piotr wychodzi z kuchni i opowiada o naturalności ryb z oferty Frosty (wideo)Ruszyła kampania reklamowa produktów rybnych Frosty. Motywem przewodnim kreacji jest hasło: „100% naturalnego smaku”.
1 3 0 0 0 9.10.2014„All You Need is Hand” – Pornhub zareklamował się na Times Square (wideo)Na Times Square w Nowym Jorku pojawił się ogromny billboard serwisu Pornhub. Znajdujące się na nim hasło nawiązywało do znanego przeboju zespołu The Beatles.
1 1 0 0 0 9.10.2014Fortuna z kampanią promującą sok pomidorowy (wideo)6 października ruszyła kampania reklamowa soku pomidorowego Fortuny. Działania komunikacyjne potrwają pięć tygodni.
1 2 0 0 1 9.10.2014„Uwaga, spoiler!” – niestandardowa akcja stacji AXN (wideo)16 października w stacji AXN odbędzie się premiera polskiego serialu „Zbrodnia”. Jednym z elementów kampanii promocyjnej będzie akcja ambientowa na ulicach Warszawy.
0 2 0 0 0 9.10.2014Kinder Niespodzianka i jej urodzinowy tort na billboardachOd początku października na cityboardach w Warszawie oglądać można plakaty z tortem rozświetlonym świeczkami. Działania prowadzone są z okazji 40. rocznicy istnienia marki Kinder Niespodzianka na globalnym rynku.
2 2 0 0 0 9.10.2014Kampania reklamowa marki Bielenda z Edytą Olszówką (wideo, audio)Marka Bielenda rozpoczęła jesienną kampanię reklamową. Twarzą akcji wizerunkowej oraz wspierającej sprzedaż jest Edyta Olszówka.
1 1 0 0 0 9.10.2014Mela Koteluk śpiewa w kampanii marki Dilmah (wideo)W ramach muzycznego projektu marki herbaty Dilmah w Internecie umieszczane są klipy polskich twórców. Tym razem usłyszeć można piosenkę „Na wróble” w wykonaniu Meli Koteluk.
1 1 0 0 0 9.10.2014Wybredny kot i muzyka Noona w kampanii wizerunkowej kanału Ale Kino+ (wideo)Kanał filmowy Ale Kino+ rozpoczął kampanię promującą ofertę programową. Reklamy w telewizji, kinach, Internecie oraz pojazdach komunikacji miejskiej emitowane będą do 5 listopada.
0 1 0 0 0 9.10.2014Grand Prix dla 180heartbeats + Jung v. Matt i McCann, trzy statuetki dla Cheil Poland – Golden Drum8 października ogłoszono zwycięzców Golden Drum w dziewięciu kategoriach. Nagrody otrzymało pięć polskich agencji. Grand Prix powędrowało do 180heartbeats + Jung v. Matt za „Game is not over” dla Tigera, a także do McCann za akcję „To nie była gra”, przygotowaną z okazji 70. rocznicy Powstania Warszawskiego.