0 4 0 0 0 1.08.2014Dropss od Netii – „Poczuj odmienny stan internetowy”Netia wprowadza ofertę Dropss. Towarzyszy temu promocja o nazwie „Ssam Net” i odważnych założeniach komunikacyjnych.
0 1 0 0 0 31.07.2014Nextclick.pl podsumowuje wyniki po pierwszych trzech miesiącach na WschodzieNextclick.pl, platforma content marketingowa opracowana przez firmę LeadBullet, od kwietnia br. wdrażana jest w Rosji i na Ukrainie. Dociera tam do 11 mln internautów. To początek ekspansji spółki na Wschodzie.
3 4 0 0 1 31.07.2014Romowie – „Jedni z wielu”. Kampania społeczna (wideo)„Jedni z wielu” to kampania, której celem jest zmiana nastawienia Polaków do mniejszości romskiej. Fundacja Integracji Społecznej Prom chce w ten sposób umożliwić Romom integrację społeczną, rozwój zawodowy i harmonijne współżycie ze społecznością lokalną.
0 2 0 0 0 31.07.2014Coraz mniej Polaków poszukuje pracy online – GemiusW kwietniu portale tematyczne poświęcone karierze zawodowej odwiedziło blisko 6 mln internautów. To o jedną piątą mniej niż rok wcześniej – wynika z danych firmy Gemius.
0 1 0 0 0 31.07.2014Wirtualna biblioteka w Krakowie„Czytaj Krk!” to aplikacja mobilna przygotowana z myślą o tych, którzy chcą zastąpić papierowe wersje ulubionych książek wersjami na smartfon lub tablet. Za jej pomocą, skanując kody QR dostępne w różnych punktach Krakowa, będzie można wypożyczyć e-booki.
1 1 0 0 0 31.07.2014Praktiker zachęca: „Zrób to solidnie” (wideo)Rozpoczęła się kampania „Solidna oferta” Praktikera. Marka zachęca w niej do skorzystania z jej oferty oraz porzucenia prowizorycznych rozwiązań podczas remontu.
1 1 0 0 0 31.07.2014Zbożydar szuka biorców siły (wideo)Na rynek wprowadzane są ciastka Galicyjski Młyn marki Krakuski. W internetowej kampanii promuje je Zbożydar – brand hero, który wciela się w rolę hipnotyzera i poszukuje biorców siły.
0 1 0 0 0 31.07.2014Robert Lewandowski ponownie najcenniejszą gwiazdą polskiego show-biznesu według „Forbesa”„Forbes” zaprezentował ranking stu najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu w 2014 r. Ponownie liderem został Robert Lewandowski z wyceną na poziomie ponad miliona złotych. W pierwszej dziesiątce przeważają sportowcy.
0 1 0 0 0 31.07.2014Black Red White wycofa z rynku kuchnię Family Line po sporze ze spółką KamFirmy Black Red White i Kam zawarły ugodę w sprawie o naruszenie przez BRW praw do wzoru frontów meblowych Olivia, zastrzeżonego w 2012 r. w Urzędzie Harmonizacji Rynku Wewnętrznego (OHIM) w Alicante. BRW z końcem sierpnia zaprzestanie produkcji, sprzedaży i reklamy na terytorium Unii Europejskiej mebli Family Line Pesen o dotychczasowym wzorze.
1 1 0 0 0 31.07.2014Krispol reklamuje się przed meczami T-Mobile Ekstraklasy (wideo)Producent bram garażowych, okien i rolet Krispol rozpoczyna kampanię telewizyjną. Od 19 lipca przed meczami T-Mobile Ekstraklasy emitowany jest 8-sekundowy billboard sponsorski.