Nextclick.pl podsumowuje wyniki po pierwszych trzech miesiącach na Wschodzie - Marketing przy Kawie
Nextclick.pl podsumowuje wyniki po pierwszych trzech miesiącach na Wschodzie
  • 0
  • 1
31.07.2014

Nextclick.pl podsumowuje wyniki po pierwszych trzech miesiącach na Wschodzie

Nextclick.pl, platforma content marketingowa opracowana przez firmę LeadBullet, od kwietnia br. wdrażana jest w Rosji i na Ukrainie. Dociera tam do 11 mln internautów. To początek ekspansji spółki na Wschodzie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

31 lipca 2014