1 1 0 0 0 6.08.2014„Żywiecka kronika filmowa” – nowa kampania marki piwa (wideo)Marka Żywiec rozpoczęła kampanię, w której nawiązuje do formatu Polskiej Kroniki Filmowej. Towarzyszyć jej będzie konkurs dla zdolnych filmowców, którzy będą mieli okazję pokazać i skomentować współczesną Polskę.
0 3 0 0 0 6.08.2014Trzy kwartały w e-commerce – podsumowanie badania „E-commerce track”W święta w e-commerce rośnie znaczenie niskich cen i wygody zakupów. Pozostałe czynniki wyboru sklepów internetowych odgrywają mniejszą rolę i nie są tak podatne na sezonowość. To wybrane wnioski z podsumowania ośmiomiesięcznego projektu „E-commerce track”, zrealizowanego przez IRCenter i SW Research.
2 3 0 0 0 6.08.2014Adam Mickiewicz przekonuje do zakupu podręczników w Merlin.pl (wideo, audio)Merlin.pl kontynuuje kampanię „Promocja do następnej klasy”. W drugim etapie, po Janie Kochanowskim i Krzysztofie Kolumbie, w spocie sklepu internetowego deklamuje Adam Mickiewicz.
0 5 0 0 0 6.08.2014Imprezowy wagon Desperadosa rusza w podróż po PolsceMarka Desperados rozpoczęła akcję „Żądamy darmowych wagonów imprezowych”. W jej ramach w wybranych pociągach przygotowano specjalny wagon, w którym podróżni mogą bawić się przy dźwiękach muzyki.
0 4 0 0 0 6.08.2014Łódź pozdrawia kreatywnych w całej PolsceRuszyła kampania „Łódź kreatywna”. To kolejna odsłona działań pod hasłem „Łódź pozdrawia”. Na billboardach w największych miastach Polski Łódź promuje m.in. szkołę filmową i galerię street artu.
0 3 0 0 0 6.08.2014Jabłko owocem narodowym Polaków – ARC Rynek i OpiniaW Polsce jabłka jedzą niemal wszyscy – spośród badanych osób 94% przyznało, że w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy spożywało ten owoc. Najchętniej sięgamy po jabłka surowe (83%) oraz sok jabłkowy (74%) – wynika z analizy ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 6.08.2014Prezes firmy CupSell śpiewa o depresji przedsiębiorcy (wideo)Marcin Majzner, prezes firmy CupSell.pl umożliwiającej projektowanie i zakup koszulek, tym razem skomponował piosenkę „Depresja przedsiębiorcy”. W nagraniu rapuje o tym, jak trudno jest być szczęśliwym.
3 2 0 0 0 6.08.2014Tomasz Kammel poszukuje nowych PiersiBadaczy (wideo) [aktualizacja]Rozpoczęła się kampania promująca konkurs „Zostań PiersiBadaczem!”. Ma ona wyłonić nowych bohaterów bezpłatnej aplikacji ułatwiającej samobadanie piersi. Jej ambasadorem został Tomasz Kammel.
0 1 0 0 0 5.08.2014eSky.pl reklamuje się na polskich lotniskachInternetowe centrum podróży eSky.pl nawiązało współpracę z sześcioma polskimi portami lotniczymi. W sezonie wakacyjnym, od lipca do końca września, w lotniskowych kanałach offline (banery i wideo) oraz online (Wi-Fi) emitowane są reklamy serwisu.
1 1 0 0 0 5.08.2014Zwycięzca „X Factora” śpiewa o Iced Fruit Smoothies (wideo)Artem Furman, zwycięzca czwartej edycji programu „X Factor”, napisał piosenkę inspirowaną komentarzami fanów McDonald’s. Internauci zamieszczali na Facebooku rymy związane z Iced Fruit Smoothies. W klipie pojawiają się również ich teksty i awatary.