1 1 0 0 0 16.12.2014Alzheimer Nederland wzorem Google przypomina, co się wydarzyło w 2014 r. (wideo)Co roku Google przygotowuje zestawienie najważniejszych wydarzeń minionych miesięcy, podsumowując zapytania wpisywane przez internautów w okno wyszukiwarki. Film fundacji Alzheimer Nederland do złudzenia przypomina te przygotowywane przez giganta z Mountain View. Z tą różnicą, że prezentowane w nim wydarzenia nie miały miejsca w kończącym się roku.
2 1 0 0 0 16.12.2014Dzieci chcą czegoś więcej niż zabawki – przekonuje Ikea (wideo)Świąteczny film Ikei „The Other Letter”, przygotowany przez McCann Spain, to zapis eksperymentu. Dzieci poproszone w nim zostały o napisanie dwóch listów.
1 1 0 0 0 16.12.2014Anna Przybylska, mundial i Conchita Wurst najczęściej wyszukiwanymi hasłami 2014 r. w PolsceGoogle ogłasza listę haseł najszybciej zyskujących na popularności w 2014 r. Zestawienie obrazuje trendy mijających miesięcy i pokazuje, które osoby, wydarzenia i tematy najbardziej interesowały internautów.
1 1 0 0 1 16.12.2014„A ty, pomógłbyś?” – pyta Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce (wideo)Jesienny poranek w Poznaniu. Czy mieszkańcom stolicy Wielkopolski będzie chciało się wspinać na wysoki mur, żeby pomóc dzieciom w znalezieniu piłki? Sprawdziło to Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.
0 1 0 0 0 15.12.2014UOKiK ukarał spółkę Harmedy za wprowadzanie starszych konsumentów w błądDzwonili do osób starszych. Przedstawiali się jako rehabilitanci i proponowali bezpłatne zabiegi w ramach programu NFZ. W rzeczywistości byli to przedstawiciele handlowi spółki Harmedy, oferujący sprzęt paramedyczny. UOKiK nakazał zaniechanie stosowania tych praktyk i nałożył kary w wysokości ponad 145 tys. zł.
0 3 0 0 0 15.12.2014Ferratum Group publikuje „Europejski barometr świąteczny”Mieszkańcy większości krajów europejskich wydadzą na święta podobne kwoty, jak w zeszłym roku. W krajach Europy Środkowej i Wschodniej na zakupy świąteczne wydaje się znacznie więcej niż w innych częściach kontynentu (biorąc pod uwagę poziom dochodów gospodarstw domowych). To niektóre wnioski z „Europejskiego barometru świątecznego” Ferratum Group.
0 1 0 0 0 15.12.2014Marka Lay’s wybrała agencję do prowadzenia obsługi onlinePrzetarg na strategiczne partnerstwo i długofalową obsługę marki Lay’s w Internecie wygrał VML Poland. Agencja przygotowała strategię komunikacji brandu na rynku polskim.
2 1 0 0 0 15.12.2014„Po niektórych ludziach znika ślad” – rusza kampania Fundacji Itaka (wideo, audio)15 grudnia rozpoczęła się kampania Fundacji Itaka „Po niektórych ludziach znika ślad”. Jej celem jest zapobieganie zaginięciom oraz zwrócenie uwagi społecznej na ten problem.
0 1 0 0 0 15.12.2014Ponad połowa internautów odwiedza Allegro – analiza GemiusaNa Allegro.pl zagląda więcej niż co drugi internauta. Coraz częściej za pośrednictwem tabletów i smartfonów. Na przeglądanie ofert na tej stronie internauci przeznaczają jednak miesięcznie półtorej godziny mniej niż 3 lata temu – wynika z analizy przeprowadzonej przez firmę Gemius.
0 1 0 0 0 15.12.2014Większość Polaków angażuje się w działania charytatywne w okresie świąt – Ipsos73% Polaków deklaruje, że w grudniu zwykle wspomaga cele dobroczynne. Wyprzedzają nas Bułgarzy (76% badanych). Z kolei w Czechach zaangażowanie w inicjatywy charytatywne deklaruje 40% respondentów, na Słowacji zaś 46% – wynika z badania zrealizowanego przez Ipsos na zlecenie firmy pożyczkowej Profi Credit.