1 1 0 0 0 22.10.2013McDonald’s promuje akcję „Kawa gratis” (wideo)McDonald’s rozpoczął akcję promocyjną „Kawa gratis”. Reklamują ją m.in. spoty telewizyjne oraz internetowe.
1 2 0 0 0 22.10.2013Kampania „Kia funkcjonalne technologie” (wideo)Rozpoczyna się kampania limitowanej edycji samochodów z nawigacją i kamerą cofania. Jej hasło to „Kia funkcjonalne technologie”.
0 4 0 0 0 22.10.2013Orlen najpopularniejszy, Shell najlepszy – badanie PBS Loyalty BenchmarkOrlen jest najpopularniejszą stacją benzynową w Polsce – wynika z badania PBS Loyalty Benchmark. Ze stacji tej marki korzysta 33% Polaków. W ocenach zadowolenia z poziomu usług liderem jest Shell.
0 8 0 0 0 22.10.2013Posłowie otrzymali pocztówki od stowarzyszenia Miasto Moje a w NimPozdrowienia z Polski, znad morza, z gór, z podróży – kartki przedstawiające oszpecone reklamami miejsca otrzymali posłowie i senatorowie. To finał akcji „Wysoka Izbo – posprzątaj reklamy”, przygotowanej przez stowarzyszenie Miasto Moje a w Nim.
0 1 0 0 0 22.10.2013„Mam haka na raka” z kampanią informującą o chłoniakuRuszyły zapisy do 7. edycji Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży „Mam haka na raka”. Tym razem dotyczy on nowotworów układu chłonnego.
0 1 0 0 0 22.10.2013Samsung i MKOl ogłaszają Galaxy Note 3 telefonem IO w Soczi 2014Samsung Electronics – partner Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Soczi 2014 w kategorii urządzeń komunikacji mobilnej – ogłosił zawarcie porozumienia z MKOl w związku z inicjatywą Samsung Smart Olympic Games. Firma zapewni sportowcom, obsłudze wydarzenia oraz kibicom dostęp do interaktywnej bazy materiałów.
0 1 0 0 0 22.10.2013„Gazeta Wyborcza” wybrała agencję do obsługi swojej kampaniiPrzygotowaniem multimedialnej kampanii „Gazety Wyborczej” zajmie się Lowe Warsaw. Działania obejmą m.in. tradycyjne media ATL, Internet, działania ambientowe i organizację eventów w przestrzeni miejskiej.
1 1 0 0 0 22.10.2013Tymbark reklamuje sok jako jedną z pięciu zalecanych porcji owoców i warzyw (wideo)Rozpoczęła się kampania telewizyjna pod hasłem „Szklanka soku Tymbark do śniadania”. Spot, znany z wiosennej kampanii, przedstawia rodzinny poranek z perspektywy szklanki pomarańczowego soku.
0 2 0 0 0 22.10.2013Internauci nie widzą potrzeby korzystania z m-bankowości – badanie Interaktywnie.comInternauci przebadani przez Interaktywnie.com deklarują wysoką znajomość najnowszych opcji m-bankingu, ale nie widzą potrzeby korzystania z nich (blisko 3/4 badanych).
1 1 0 0 0 22.10.2013Hochland z kampanią wprowadzającą nowe warianty sera twarogowego (wideo)Hochland wprowadza na rynek nowe warianty sera. Towarzyszy temu kampania reklamowa prowadzona m.in. w telewizji, radiu, prasie i na outdoorze.