0 1 0 0 0 28.01.2015OS3 obroniła budżet reklamowy ING TFIPrzetarg ING Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych na kompleksową obsługę marketingową w 2015 r. wygrała agencja OS3. Będzie przygotowywać i realizować strategię komunikacji oraz działania kreatywne uwzględniające zintegrowane kampanie reklamowe.
0 1 0 0 0 28.01.2015Allegro udostępni markom przestrzeń zarezerwowaną do autopromocjiAllegro wprowadza ofertę reklamową, która obejmie przestrzeń dotąd zarezerwowaną do autopromocji. Początkowo będzie ona dostępna dla dużych i znanych marek, a następnie dla wszystkich partnerów serwisu.
0 2 0 0 0 28.01.2015W lecie kostki lodu, w zimie ciepły kubek – Costa Coffee działa w przestrzeni miejskiejCosta Coffee stawia w głównych punktach Warszawy 2,5-metrowy grzejący kubek. Działaniom w przestrzeni miejskiej towarzyszy dystrybucja promocyjnych voucherów do kawiarni marki.
0 1 0 0 0 28.01.2015Adobe finalizuje zakup serwisu FotoliaFirma Adobe zakończyła proces zakupu serwisu Fotolia, znajdującego się w prywatnych rękach. Teraz rozpoczną się prace nad integracją jego zasobów z Adobe Creative Cloud.
0 1 0 0 0 28.01.2015Ile kont w social media ma przeciętny internauta?Jedno konto na Facebooku. Być może po jednym na Twitterze i Instagramie. W celach zawodowych – konto na LinkedIn. Może też na Google+. A co ze Snapchatem, Tumblrem, Vine i Pinterestem? Liczbę kont przeciętnego internauty sprawdzono w badaniu GlobalWebIndex.
3 2 0 0 0 28.01.2015Ptak Edek poleca Transformer Booka T100 Asusa (wideo)Asus rozpoczął kampanię reklamową Transformer Booka T100. Bohaterem internetowych spotów jest ptak Edek.
0 1 0 0 0 28.01.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYSzkolenie z Google AdWords od SemHouse w połowie lutego w WarszawieSzkolenie odbędzie się w Warszawie 16 i 17 lutego. Jego celem jest zapoznanie uczestników z obsługą programu AdWords, a także z najlepszymi praktykami tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w Google.(Informacja promocyjna)
0 7 0 0 0 27.01.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYNowe narzędzia do planowania i zarządzania procesami kampanii Out of HomeOUTMAN (OUTdoor MANager) to pierwsza ogólnodostępna platforma oferująca zaawansowane narzędzia do natychmiastowej wymiany informacji ofertowej i realizacyjnej z udziałem wszystkich popularnych formatów nośników i udziałowców rynku w jednym ujęciu.
0 1 0 0 0 27.01.2015Kompania Piwowarska i ZFPR chcą wypracować reguły wyznaczające standardy przetargów na usługi PRKompania Piwowarska i ZFPR wyraziły gotowość nawiązania współpracy w celu wypracowania rynkowych reguł fair play, wyznaczających standard dla przyszłych przetargów na usługi public relations. Podczas spotkania omówiono sporne kwestie oprotestowanego przez związek przetargu z listopada 2014 r., z którego wycofała się połowa z dwunastu zaproszonych agencji.
0 1 0 0 0 27.01.2015Dziennikarze, którzy przynoszą miliony – ranking Lowe MediaGwiazdy dziennikarstwa i publicystyki przyciągają reklamodawców i tym samym przynoszą milionowe dochody stacjom telewizyjnym. „Dzień na żywo” z oferty TVN 24 utrzymał pierwsze miejsce. Wśród propozycji publicystycznych okazał się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji w 2014 r.