1 1 0 0 0 19.09.2014Pepsi podsumowuje kolejne lato z „Wyzwaniem smaku”Od 15 września do 19 października trwa akcja promująca finał drugiej edycji testu „Wyzwanie smaku” Pepsi. Organizatorzy podają tegoroczne wyniki.
0 1 0 0 0 19.09.2014Wręczono Klucze Jakości 2014 – nagrody dla marek motoryzacyjnych za najlepszą obsługę klienta w ASO18 września, podczas konferencji TNS Polska „Dokąd jedzie Pan Y? Nowa jakość, nowe relacje, nowe szanse wzrostu”, zostały wręczone Klucze Jakości. To nagrody dla marek zapewniających najwyższy standard obsługi klienta w sieci autoryzowanych stacji obsługi.
0 2 0 0 0 19.09.2014W FMCG nadal rośnie zapotrzebowanie na specjalistów i menedżerów – zwłaszcza ds. handlu i trade marketingu64% badanych firm z sektora FMCG planuje rekrutacje specjalistów i menedżerów w ciągu najbliższych trzech miesięcy – wskazują wyniki 16. edycji badania Antal Global Snapshot. Firmy z tej branży mają w planach rozbudowę działów sprzedaży oraz sekcji marketingu handlowego – wyspecjalizowani pracownicy będą poszukiwani.
0 3 0 0 0 19.09.2014Forsal rozpoczyna kampanię teaserową19 września Forsal.pl – serwis należący do spółki Infor Biznes – uruchomił kampanię teaserową. Jej adresatami są zarówno obecni, jak i nowi użytkownicy serwisu. Działania potrwają trzy tygodnie.
1 1 0 0 0 19.09.2014Moje Kino – nowa marka sieci kin w Polsce19 września ruszył drugi etap kampanii reklamowej nowego operatora kinowego – Moje Kino. Wcześniej w Internecie pojawił się spot teaserowy z udziałem aktora Piotra Zelta. Głównym tematem były zbyt długie bloki reklamowe przed filmami.
1 1 0 0 0 18.09.2014Dr. Oetker przypomina o swoich budyniach, kisielach i kaszkach (wideo)11 września rozpoczęła się kampania reklamowa kisieli, budyni i kaszek marki Dr. Oetker z serii Słodka Chwila.
0 0 0 0 0 18.09.2014Studia podyplomowe dotyczące e-commerce na Uczelni ŁazarskiegoUdział handlu internetowego w Polsce systematycznie wzrasta, rośnie również rola sprzedaży internetowej w całości obrotów handlowych. Konieczne jest wykształcenie specjalistów, którzy będą mogli odpowiadać na potrzeby prężnie rozwijającej się branży handlu internetowego.
1 1 0 0 0 18.09.2014Robert Gonera w drugiej odsłonie kampanii NC+ (wideo)Motywem przewodnim spotu jest fascynacja rywalizacją żużlowców. Hasło kampanii to „Prawdziwy kibic jest kibicem zawsze!”.
1 4 0 0 0 18.09.2014Reebok rozstrzygnął konkurs na największy tatuaż z logo (wideo)20 x 20 cm – takie wymiary ma tatuaż na udzie zwyciężczyni konkursu „Pain is temporary. Reebok is forever”. 24-latka Camilla Nilsson wygrała roczną umowę sponsorską wartą blisko 6 tys. dol.
0 1 0 0 0 18.09.2014Ceneo.pl wybrało agencję kreatywnąAgencja kreatywna Gong będzie prowadzić działania marketingu zintegrowanego związane z planowaną jesienną kampanią porównywarki cen Ceneo.pl.