Nowe narzędzia do planowania i zarządzania procesami kampanii Out of Home
  • 0
  • 7
27.01.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Nowe narzędzia do planowania i zarządzania procesami kampanii Out of Home

OUTMAN (OUTdoor MANager) to pierwsza ogólnodostępna platforma oferująca zaawansowane narzędzia do natychmiastowej wymiany informacji ofertowej i realizacyjnej z udziałem wszystkich popularnych formatów nośników i udziałowców rynku w jednym ujęciu.

Możliwości

System przeznaczony jest dla aktywnych uczestników rynku reklamy zewnętrznej, oferując kompleksowy zestaw narzędzi przeznaczonych dla każdego z kont:

Funkcjonalność każdego z nich pozwala na przeniesienie tu wszystkich działań związanych z aktywnością OOH. Umożliwia też zarządzanie wszystkimi jej elementami na jednym ekranie aplikacji w jednolitym standardzie dla wszystkich użytkowników.

Jeden standard umożliwia natychmiastową integrację danych dowolnej liczby nośników o dowolnym formacie oraz ich dostawców w postaci jednej listy, mapy i przeglądarki. Umożliwia również generowanie informacji zwrotnej jednym kliknięciem.

Każdy z użytkowników ma możliwość dowolnego kształtowania swojego otoczenia procesowego, tj. definiowania lub przypisywania kont innych użytkowników, z którymi odbywać się będzie jego komunikacja w systemie. Wszystkie przypisane przez użytkowników konta połączone są w ujęciu procesowym w sposób, który gwarantuje bezpieczeństwo i poufność przekazywanych informacji.

Użytkownicy systemu mają pełną kontrolę nad skalą i treścią udostępnianych informacji, a także zakresem jej docelowych odbiorców.

Implementacja wewnętrznych uprawnień pozwala administratorowi konta na kontrolę dostępu użytkowników do wskazanych ekranów aplikacji. Mechanizmy systemu dbają o to, aby nie zaburzać dotychczasowych relacji biznesowych między kupującymi i sprzedającymi. Pozwalają jednocześnie na budowanie nowych w sposób zdefiniowany i kontrolowany przez użytkowników.

Procesy

Aplikacja obsługuje krokowo pełen zakres procesowy w podziale na poszczególne jego etapy:

Rozwiązania aplikacji pozwalają planować i realizować wszystkie działania z wykorzystaniem danych obszarowych automatycznie integrowanych z matrycami nośników:

  • TERYT – granice administracyjne GUS + populacja
  • POI SYSTEMOWE – 130 000+ punktów szczególnych
  • POI WŁASNE – import punktów szczególnych użytkownika
  • PNA – 22 000+ obszarów kodów pocztowych
  • TRASY – istotne ciągi komunikacyjne
  • OBSZARY – obszary szczególne na mapie
  • WARSTWY HISTORYCZNE – warstwy referencyjne nośników

System zasilany jest komercyjnym silnikiem Google Maps (99,9% SLA)

System pozwala na wydatne skrócenie czasu realizacji wszystkich działań związanych z reklamą zewnętrzną. Zapewnia niespotykaną dotąd precyzję targetowania kampanii oraz personalizacji przekazu ofertowego.

Można dzięki niemu wykorzystać pełną przestrzeń rynkową, skorzystać z oferty dostawców i nośników wcześniej niedostępnych lub pomijanych ze względu na kłopotliwą integrację w ramach kampanii. Prowadzi do wzrostu jakości i efektywności kosztowej realizowanych kampanii.

Outman.PL funkcjonuje w modelu SaaS. Narzędzia w nim oferowane są dostępne z każdego miejsca i o każdej porze przez Internet.

Samo wdrożenie systemu, wprowadzenie danych i ich integracja z systemem nie wymagają angażowania środowiska informatycznego firmy. Odbywają się na bazie uproszczonych formularzy importu danych z pozycji ekranu aplikacji, bez udziału protokołów zewnętrznych (FTP).

Zespół obsługujący rozwiązanie oferuje pełne wsparcie posprzedażowe oraz szkolenia dla użytkowników. Może też zaproponować dostęp do bezpłatnej wersji demo aplikacji. Projekt realizowany jest przez osoby z branży, oparty na studium wielu przypadków, przygotowany z perspektywy piętnastoletniego aktywnego udziału w rynku.

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas i pytaj o wszystko, co budzi Twoją wątpliwość. Zapytaj też o bezpłatną wersję demo aplikacji. Chętnie spotkamy się z Tobą i pokażemy, jak nasze rozwiązania poprawią wydajność i skrócą czas Twojej pracy.

Możesz też pobrać prezentację.

***
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Dotacje na innowacje


(Informacja promocyjna)

27 stycznia 2015