1 1 0 15.10.2015Ruszyła kampania reklamowa szczoteczek Jordan Individual (wideo)Marka Jordan rozpoczęła kampanię reklamową linii szczoteczek Individual 2015. Działania reklamowe ruszyły w październiku i potrwają do końca miesiąca.
0 1 0 15.10.2015Diamant wybrał agencję PRPfeifer & Langen, producent cukru marki Diamant, po raz kolejny powierzył działania PR agencji Quality Public Relations. Umowa projektowa obejmuje działania w prasie, w Internecie oraz zakup mediów.
0 1 0 15.10.2015Bielmar wybrał agencję do obsługi marki PalmaKonkurs rozpisany przez firmę Bielmar na nową platformę komunikacji dla marki margaryny Palma wygrała firma S4. Pierwszą realizacją agencji będzie kampania bożonarodzeniowa, która rozpocznie się w listopadzie.
0 1 0 15.10.2015MediaCom Warszawa obronił budżet firmy BayerPrzetarg na obsługę mediową firmy Bayer wygrał MediaCom Warszawa. Obronił tym samym ten budżet.
0 1 0 15.10.2015Robert Lewandowski na szczycie rankingu najpopularniejszych polskich sportowców – ARC Rynek i OpiniaOd czterech lat Robert Lewandowski jest w czołówce najpopularniejszych polskich sportowców. Największy skok znajomości w rankingu ARC Rynek i Opinia piłkarz odnotował po 2011 r., kiedy to z 32. pozycji awansował na 2. miejsce, zajmując pozycję zaraz za Adamem Małyszem.
0 1 0 15.10.2015„World Usability Day Silesia” za miesiąc w Katowicach21 listopada w Katowicach odbędzie się VI edycja konferencji „World Usability Day Silesia”. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania jest innowacja.
3 1 0 15.10.2015Zmemłani w kampanii Zelmera obalają mity dotyczące sprzątania (wideo)Marka Zelmer podjęła współpracę z duetem twórców bloga Zmemłani, Facecji, Antkowi Znowu Nie Wyszło i Junior Brand Managera. Zaowocowała ona publikacją tekstu na blogu oraz trzech filmów dotyczących mitów narosłych wokół sprzątania.
0 1 0 15.10.2015Santander Consumer Bank wybrał agencję do obsługi w InterneciePrzetarg na obsługę kampanii SEM produktów Santander Consumer Banku wygrała agencja Cube Group. W ramach umowy poprowadzi działania PPC w sieci wyszukiwania Google, sieci reklamowej Google oraz działania SEO i z zakresu web analityki.
0 1 0 15.10.20159 polskich agencji nominowanych do finału 22. Golden DrumDo grona finalistów tegorocznego Golden Drum zakwalifikowało się 9 agencji z Polski. 10 kampanii zdobyło 14 nominacji w ramach wszystkich 17 kategorii konkursu.
0 2 0 14.10.2015Jak Polacy postrzegają rolę Internetu i nowych technologii w swoim życiu? – badanie IBRiSCo piąty Polak nie wyobraża sobie życia bez Internetu – wynika z sondażu przeprowadzonego przez IBRiS dla Fundacji Orange. W ostatnich dziesięciu latach rozwój nowoczesnych technologii najbardziej wpłynął na sposób zdobywania informacji i utrzymywania kontaktów.