0 1 0 23.06.2015Oddziały bankowe pozostają głównym kanałem sprzedaży i obsługi klienta – Deloitte (infografika)Z wyjątkiem kredytów ratalnych i funduszy inwestycyjnych ponad 90 proc. produktów bankowych jest sprzedawanych w oddziałach. Klienci bardzo często wybierają wizytę w placówce nawet po to, by zlecić przelew i sprawdzić przy okazji saldo na rachunku – wynika z badania Deloitte. Tymczasem utrzymanie średniej wielkości oddziału to koszt sięgający nawet miliona złotych rocznie.
0 1 0 23.06.2015Skanska Property Poland podjęła współpracę z agencją reklamowąFirma Skanska Property Poland nawiązała współpracę z Publicis Poland. Powierzyła agencji obsługę wybranych projektów korporacyjnych i inwestycyjnych.
1 1 0 23.06.2015„Sam wiesz, co dobre” – kampania wizerunkowa marki Prince Polo (wideo)W połowie czerwca ruszyła kampania wizerunkowa „Sam wiesz, co dobre” marki Prince Polo z portfolio Mondelez Polska. Reklama ma inspirować odbiorcę do dokonywania wyborów w zgodzie z samym sobą.
0 5 0 23.06.2015IMM: Najbardziej opiniotwórcze media w maju. Głównym tematem wybory prezydenckieMaj został zdominowany przez tematykę kampanii wyborczej oraz II tury wyborów prezydenckich. Na fotel lidera rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów powróciła „Gazeta Wyborcza”, wyprzedzając „Rzeczpospolitą” oraz TVN – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
0 1 0 23.06.2015PayU odświeża markę, by być bliżej konsumentówGłówna działalność PayU skupia się na dostarczaniu usług płatniczych dla e-biznesów. Firma zamierza jednak rozszerzyć ofertę o nowy produkt – eWallet – skierowany bezpośrednio do konsumentów. W związku z tym wprowadzane są zmiany wizerunkowe, które pozwolą także na odświeżenie komunikacji z klientami biznesowymi oraz lepsze dotarcie do kupujących online.
0 1 0 23.06.2015Pierwsza nagroda dla Polski w Cannes: DDB Warsaw z brązowym Lwem. Sześć nominacjiW rozpoczętym 21 czerwca Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2015 agencja DDB Warsaw zdobyła brązową statuetkę. Nagrodę otrzymała za aplikację „Move Update” dla McDonald’s. Nominowano również Isobar Polska, FCB Warsaw i K2.
1 2 2 23.06.2015Niechciani adoratorzy w reklamie Lactovaginalu (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa probiotyku ginekologicznego Lactovaginal. Bohaterowie spotu to Janek Grzyb, Zenek Świąd oraz Zbyszek Upław. W damskiej szatni czyhają na kobiety.
2 1 0 22.06.2015Komfort z kolejną odsłoną kampanii „3 x tak” (wideo)W sklepach Komfort rozpoczęła się nowa odsłona akcji promocyjnej „3 x tak”. Od 23 czerwca emitowane będą dwa spoty telewizyjne prezentujące promocyjne oferty paneli laminowanych oraz wykładzin dywanowych. Kampania odzwierciedla też zmiany wizerunkowe, które wdraża marka.
0 1 0 22.06.2015Aleksander Doba ambasadorem marki BosmanW czerwcu rozpoczął się kolejny etap kampanii outdoorowej marki Bosman – „Moje życie. Moja pasja”. Ambasadorem działań został Aleksander Doba – polski podróżnik, pierwszy człowiek na świecie, który samotnie przepłynął kajakiem Atlantyk. Za tę wyprawę został uhonorowany tytułem Podróżnika Roku 2015 amerykańskiej edycji magazynu „National Geographic”.
0 1 0 22.06.2015PromoHolding zmienia filozofię i stawia na konsolidacjęPromoHolding powołuje do życia kolejne spółki oraz powiększa biuro. Te zmiany są efektem konsolidacji kilku firm w jedną strukturę holdingową. Konsekwencją tego jest nowa filozofia i odświeżona identyfikacja wizualna.